3 yıllık saç dökülmesi hikayem:(((

nymanhattan

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2012
47
0
BLANCAESTERELLA
06 Kasım 2011, 13:49

BIR ARKADASIMDA SAC KIRAN HASTALIGI VARDI ABLASI HER AKSAM KAFASINA JILETTLE UFAK CIZIKLER ATIP SARIMSAKLA OVALARDI COCUKTA BIR SAC CIKTI INANAMAZSINIZ SANKI PERUK GIBI
Cevsarımsakolik
14 Mart 2012, 12:42

arkadaşlar kafamın arkasında seyrelme vardı 1o gün hic aksatmadan kullandım kücük kücük saclar cıktı bayadır ara vermiştim gecen gün baya bi sarımsak aldım ve katı meyve sıkıcagında sarımsakların suyunu cıkardım ve baya cıktı suyu püskürtücü bi kaba koydum ve her sabah sac diplerine püskürtüyorum ardından nasaj yapıyorum 3 saat sonra yıkıyorum denemenizde fayda var
Cev Sedat Sen
24 Mayıs 2012, 11:22

Arkadaşlar bizzat denedim .. sarımsagı iyice ezin suyu çıksın .. istediğiniz bölgeye tahriş ederek uygulayın.. uyguladığınız yerin iyice yanması lazım.. tırnaklarınızla tahriş edin iyice 1 2 saat bırakın yanma gidince yıkayın.. yeminle kel olan yerlerden gür saçlar cıktı… bunu ayda bir yapmanız lazım.. kokuya gelince bikaçkez yıkayın bişey kalmıyo abartıyolar yok 6 ayda cıkmaz bilmem ne.. deneyin etkisini görmezseniz bana ne derseniz deyin… sağlıklı günler…
Cevapla apla apla

serap
31 Temmuz 2012, 23:35

son bir aydır evde yaptığım sarımsak kürünü uyguluyorum kesinlikle çok faydası var tutam tutam dökülen saçlarım artık çok az dökülüyor.tavsiye ederim dökülme sorunu yaşayanlara.
Cevapla

emre
25 Ağustos 2012, 16:34

arkadaşlar ben kafamı kazıtmıştım ve iki günde bir önce keseyle saç diplerinizi keseleyerek biraz tahriş olması nı sağladım birkaç ufak jilet ile kesikler atarakta yapabilirsiniz. ben keseleyerek yaptım. ve belki inanmayacaksınız ama dökülen kısımda sadece 1 hafta içinde 4 kez bunu yapmama rağmen 5-6 tane dökülen yerin ortasında saç çıktı inanamadım. üstelik normal saç olarakk tüy olarakta değildi. 1-2 ay düzenli olarak yapıldığında nasıl olacak merak ediyorum sadece düzenli yapmakta fayda var ayrıca sürdükten sonra yaklaşık 12 saat kadar beklettim ve şampuan olarakta bioxcin forte şampuan kullandım. kokusuna gelince zaten kafanızda kuruduktan sonra yoğun bir koku olmuyortabi uzun saçı olanlar için koku sinebilir o ayrı :) kısacası sarımsaktan başka doğal yol yok çıkması için.

hanife
29 Ağustos 2012, 17:33

sarımsak mükemmel bir kurtarıcı saçlar için. bizzat denedim ve gördüm daha ilk kullanımda etkisini gösterdi..zeytinyağı ile birlikte kullanılmasını öneriyorum..
Cevapla

seboş
15 Ekim 2012, 23:31

5 hafta oldu bende denedim sarımsak ve zeytin yağı karışımı gerçekten faydasını gördüğüm için sizlerle bende baylaşmak istedim.üç baş sarımsağı soyup ortadan ikiye kesin ve bir su bardağı zeytin yağına katıp bi kavonozun içinde ışık görmeyen bi yerde saklayın 2 gün arayla saçınıza masaj yaparak uygulayın saçlarınızı parmak uçlarıyla alın bölgesinden başlayarak enseye doğru masaj yaparak 15 kere tekrarlayın ve 2 saat bekletikten sonra sarımsak şampunıyla yıkayın .sarımsakların kastamonu sarımsağı olması iyi olur yo ben istanbuluyum :) arkadaşlar ve sabırlı olun ilk haftada saç dökülmesi kesilio ve ikinci haftada alın bölgesinde sağ ve sol alındaki boşluklar inanın doluyo ve şunuda ekliyim sabah ve akşam menekşe yağıda kulanın onuda saçların seğrek olan yerleine 1 damla kadar parmağınızın ucuna alarak uygulayın ben kaşlarımada uyguluyorum öğle gürleştiki arkadaşlar boyamı sürdün diyo inşallah sizde güzel sonuçlar alırsınız şifa ALLAH tan hepinize sağlık dilerim:)
Cevapla
 

seerni

hoşgeldin Nehir
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2007
1.297
0
35
Selamlar herkese
Arkadaşlar burda saç fiberi konusu geçmişti sizler bilgilisinizdir diye buraya yazıyorum internet dışında biryerden fiber almak istiyorum nerde bulabilirim eczanelerde varmıdır.bilmeden sorup rezil olmak istemiyorum. Birde ben kuaföre gidip saçımı yaptırıcam (tam bir kabus çünkü üst kısımda saç yok gibi birşey ama çok yakın birisinin düğünü var mecburum yani) topik sıkıp mı gidsem veya yaptırdıktan sonramı uygulasam fikir verirmisiz?
 

baobab

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2012
75
1
Selamlar herkese
Arkadaşlar burda saç fiberi konusu geçmişti sizler bilgilisinizdir diye buraya yazıyorum internet dışında biryerden fiber almak istiyorum nerde bulabilirim eczanelerde varmıdır.bilmeden sorup rezil olmak istemiyorum. Birde ben kuaföre gidip saçımı yaptırıcam (tam bir kabus çünkü üst kısımda saç yok gibi birşey ama çok yakın birisinin düğünü var mecburum yani) topik sıkıp mı gidsem veya yaptırdıktan sonramı uygulasam fikir verirmisiz?

kozmetik ürünler de satan büyük bi eczanede fiber bulabilirsin sanırım, emin değilim gerçi.kuaföre de onu da yanında götürerek gidersin.bundan sıkılmana ve üzülmene gerek yok eminim ki bi çok kadın vardır bu şekilde yardım alan.

saçın yapıldıktan sonra kuaför çok daha güzel bi biçimde uygular fiberi.ve düğünde gecenin en hoş kadını olursun.

ama sen uygulayıp gitmemelisin bence yanlış olur.

düğünden sonra da lütfen artık bi şekilde şu sarımsağa başla 1,5 mm roller üstüne sarımsak ve ondan sonra böyle bi sıkıntın kalmaz.

allaha emanet ol
 
Son düzenleme:

baobab

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2012
75
1
insanlar başka başka sayfalarda sarımsağı anlatmışlar akşam uzun uzun inceledik.kafalarını jiletle çizmişler,keseyle sürtmüşler bi sürü şey yapıp üstüne sarımsak uygulamışlar ve gene de sonuçları süper olmuş.rollerdan haberleri de yok.bide bu yaptıklarını roller üstüne yapsalardı ne olurdu bi düşünün

biz bunu gözlerimizle gördük ama sizi ikna edemiyoruz sanırım...
 

seerni

hoşgeldin Nehir
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2007
1.297
0
35
baobab arkadaşım teşekkür ederim yanıtın için sarımsak kullanıyorum bu konu sayesinde bende başladım 4 hafta oldu hemde haftada 1 yapıyorum sarımsağı ikiye bölüp bastıra bastıra uyguluyorum 2 haftadırda rollerın üstüne yapıyuorum ama hiç bir yanma yok saç derim ölmüş diye düşündüm artık zamanla etkisini görürüm inşaallah
 

seerni

hoşgeldin Nehir
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2007
1.297
0
35
ben kendi saçımın fotosunu eklesem buraya burdaki tüm bayanlar kendi saçlarına dua eder.Ama umutluyum düzelecek inşaalah sarımsağı ve rollerı hiiiiç bırakmayacağım. okadar kafamı bozdum ki rollerın üstüne minoxil yapıyorum hiç yan etkisini düşünmeden. illaki çıkacak bu saç başka yolu yok... dün gittiğim bir yerde yine lafı açıldı saç dökülmesi sorunu yaşayan bir bayan sarımsak yapıyormuş şimdi saçı o kadar gürmüş ki araları gözükmüyomuş darısı başımıza inşallah...
 

baobab

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2012
75
1
baobab arkadaşım teşekkür ederim yanıtın için sarımsak kullanıyorum bu konu sayesinde bende başladım 4 hafta oldu hemde haftada 1 yapıyorum sarımsağı ikiye bölüp bastıra bastıra uyguluyorum 2 haftadırda rollerın üstüne yapıyuorum ama hiç bir yanma yok saç derim ölmüş diye düşündüm artık zamanla etkisini görürüm inşaallah

yaşın daha çok küçük genceciksin,bi şeylerin ölmüş olması ihtimali de yok böyle düşünme.

senin yerinde olsam ilk olarak sarımsağı 2 ye bölüp uygulamak yerine onu daha besleyici bi hale getirirdim ki bu da manhattanın tarifi.

ikincisi minoxile vereceğim parayı da multivitamin ve balık hapına verir onları düzenli bi şekilde kullanırdım.

sarımsağı bıraktığında saçların dökülmeyecek ama minoxil öyle değil.

ve bu sarımsak karışımını da haftada 2 kez yapardım.en az da 2 saat kafamda tutardım.

demek ki sadece bastırarak sürmek sana yeterli gelmedi.daha fazla sarımsağa ihtiyacın var.bi de bu tarifi yap.

en kısa zaman da güzel haberlerini de paylaş lütfen buna çok ihtiyaç var
 

ogltkn

ogülü
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2011
2.712
35
buradan bizi de bilgilendirirseniz seviniriz. hepimiz durumu merak ediyor olacağız.
 

Kazen

Babalar ve Oğulları
Administrator
12 Temmuz 2006
18.495
52.547
Merhaba


ErnestoCheGuevara, baobab, aborjin, nymanhattan, sanspa bu 5 uyenin ayni bilgisayari kullanmalarindaki amac nedir ? Bilen biri bana aciklayabilir mi ?

benim masamda tek bir pc internete bağlanyor burası bir iş yeri ben ve arkadaşım baobab aynı pc den üye olduk bu sabah ta stajyer bi kızımız üye olmuş masam da olmadığım bi zaman da

diğer kullanıcılarla bir bağlantımız yok

nymanhattan baobab ve aborjin 3 iş arkadaşı karışıklık bu yüzden olabilir

baobab ve ben de verdiğimiz bilgilerin arkasındayız yanlış bi şey paylaşmadık ve kk üyelerini yanlış yönlendirmedik

diğer üyelerle bi bağlantımız yok

gereken bilgiyi kk üyeleriyle paylaşır ve üyeliğimizi tekrar güncel hale getirirseniz seviniriz

saygılarımla,
 

Kazen

Babalar ve Oğulları
Administrator
12 Temmuz 2006
18.495
52.547
Hata yapmisiz ozur dilerim ....

dedigim gibi taslar yerine tam oturmadigi icin bu 5 kisi de ayni dememistim. Sorularima cevap aldim, guzel paylasimlar dilerim...
 

seerni

hoşgeldin Nehir
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2007
1.297
0
35
Karar verdim bende zeytinyağını alıyım nymanhattanın tarifine başlayacağım.Kokarsa koksun artık çıksında başka bir şey istemiyorum.
Birde arkadaşlar işin güzel yanı çok yavaş ve çok azda olsa ben sanırım yavaş yavaş etkisini görüyorum yaptığım şeylerin bir kere saçlrım parlıyor ve daha gür duruyor ama çıkan saç var mı derseniz tam emin olamıyorum nokta nokta siyahlıklar görüyorum saç derimde ama emin değilim
 

ogltkn

ogülü
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2011
2.712
35
Hata yapmisiz ozur dilerim ....

dedigim gibi taslar yerine tam oturmadigi icin bu 5 kisi de ayni dememistim. Sorularima cevap aldim, guzel paylasimlar dilerim...

teşekkürler Kazen, size arkadaşlık gönderiyorum, kabul ederseniz, özel mesaj ile size bir konu hakkında danışmak istiyorum.
 
Son düzenleme:

ogltkn

ogülü
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2011
2.712
35
Baobab ve Nymanhatan
sanspasa ile aynı bilgisayarı nasıl kullanmış olabilirsiniz?


ben şoktayım !
 

seerni

hoşgeldin Nehir
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2007
1.297
0
35
Bende sanspasa ayrı diye biliyordum yani aynı iş yerinde çalıştığına dair hiç bir şey yazılmadı burada şaşırtıcı gerçeten
 

Maritsa

Bazen sktri cekmek lazim
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2011
4.199
25
Merhaba
sanspasa isimli kullanici da ayni pc'den baglanmis gozukuyor.

Belki bir araya geldiler...

Bu konuda bir aciklama yaparlar ise saglikli olur...

Bir araya gelebileme ihtimali sıfır .Bu kişiler sansapa bir gun gelir diye bekleyen kişiler ,bakın mesajlarına .
Hatta bulup çıkartacağım ,bekleyin .
İstediğin sadece mantıklı bir açıklama .
 

ogltkn

ogülü
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2011
2.712
35
sanspasa gitti diye üzülen, gelip gelmediğini topikten takip eden , tanışıyor olmayı çok isteyen ya da bir gün tanışırız diyerek umut eken kişiler Baobab ve nymanhattan.

Ya ben hala inanamıyorum, nymanhattan hastalığında mı hikayeydi? oysa ben göz yaşlarıyla okumuşum o sivri yazını. Lütfen allah aşkına biriniz girin de yalan değildi deyin. Lütfen !!