4 yıllık ilişkim var vicdan azabı çekiyorum?

sonbiryolculuk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Aralık 2017
2.100
5.452
Aldatmışsın diyenlere bişey yaşamadım ki aldatmış olayım tarzı şeyler söylemişsiniz.Hatırlatmak isterim ki aldatmak önce beyinle başlıyor.Adamla bişeyler yaşayıp yaşamamanızın bir önemi yok yani.Çok yüksek bir ihtimalle sevgilinizi sevmiyorsunuz.Sizinki sadece alışkanlık.Sevseydiniz eğer,değil başkasıyla bişeyler yaşamayı düşünmek bu amaçla konuşmayı bile yakıştıramazdınız kendinize.Şimdi sevgilinizin sizi aldattığını düşünür müsünüz ? Ne kadar kötü bir his değil mi ? O yüzden fiziken aldatmaya başlamadan,en kısa sürede AYRILIN sevgilinizden..
Her kelimesine katılıyorum. Ve ekliyorum, evet sevmiyor olabilir, ki sevmiyor zaten bu net, sevse başkası aklının ucundan geçmez, yani sevmiyor. Fakat sevmiyor olsada aldatmaya hakkı yok. Sevmediğinden ayrılırsın, yapacağın budur, onu aldatmazsın.
Tamam sevmek seçim değildir, hiçkimse neden sevmiyorsun diye soramaz. fakat aldatmak bir seçimdir, aldatmayı kişi kendi seçer.
Bide adam için hareketleri çocukça falan demiş. E ayrıl o zaman. Adam çocukça davranıyor diye aldatılmayı hak mı ediyor... Hiçkimse aldatılmayı hak etmez.
 

Pink_Butterfly92

🐾🐣
Kayıtlı Üye
23 Mart 2015
7.924
8.776
çok içimi dökmeye ihtiyacım var, kimseye anlatamıyorum bunu. yaptığımın kötü bir şey olduğunun farkındayım zaten lütfen yıkıcı eleştirilerde bulunmayın vicdan azabı çekiyorum ve her gece ağlıyorum zaten daha fazlasına gerek yok. :cry: :cry:
4 yıllık bir ilişkim var 25 yaşındayız ikimiz de ben evlilik için erken olduğunu düşünüyorum ve konusu açılsa bile erken olduğunu söyleyip kapatıyorum konuyu. evlilikten korkuyorum biraz ve yanlış karar vermekten çünkü sevgilim ile zıt karakterleriz bu yüzden kavga ettiğimiz de oluyor ama alttan alıyoruz bir şekilde onu seviyorum ve değer veriyorum ama evliliğe gelince işte farklı olmamız sıkıntı olabilir gibi geliyor bazı hareketleri çok çocukça geliyor ve bazen gözüme batıyor bunu onunla da paylaşıyorum zaten ama değişmiyor alttan alıyoruz sadece genel olarak mutluyuz ama.
geçenlerde sosyal ortamda biriyle tanıştım normal arkadaşça muhabbet ettik kafalarımız uyuyordu beni beğendiğini hissettim, dünya görüşü, karakteri vs. bana daha uygun gibi geldi yaşça da biraz büyük benden 6 yaş kadar onu tanıma isteğime engel olamıyorum. ona söylemedim sevgilim olduğunu çok vicdana azabı çekiyorum bu yüzden. onunla konuşarak sevgilime haksızlık da yapmak istemiyorum çok kararsızım arkadaşlar sevgilime değer veriyorum çok alıştık birbirimize evlensek de sıkıntı yaşamayız herhalde ama alışkanlık mı acaba gerçekten o benim için doğru kişi mi bilmiyorum? yeni tanıştığım da kafamı karıştırıyor eskiden beni hayalimde olan insanmış gibi hissediyorum yani sevgilim olmadan önceki dönemde öyle birini hayal ediyordum. neyse işte böyle sizce ne yapmalıyım ? :kızgın:
Benimde 5 senelik bir ilişkim vardi ve her evlilik konusunda kacacak delik ariyordum. 4 kere evlenme teklifi etti. Birsey onla evlenmemi hatta konusunu bile konuşmami engelliyordu. Nişan konuşuldugu bir zamanda ayrildim...
Esimle 1 ay sonra tanistik 3 ay sonra nişanlandik.
Bazi şeyler gercekten kismet galiba.
Bizimki 5 senede artik aliskanlik olmuştu. Ilk 1. Senede evlenelim desede hayir derdim. Cunku cok guzel zMan geciriyor cok mutlu oldugumuz zamanlar oluyodu. Ama evlilik hayir icime sinmiyordu.

Kalbiniz ne diyorsa onu yapin...
 

ignores

Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2018
390
705
Eğer iki kişi arasında kalıyorsanız; ikinciyi seçin. Çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı. / Charles Bukowski

Başka söylenecek bir söz sanırım bunun üstüne...
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 29-03-2020

Hamileliğimin 30. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 71 gün kaldı.

Artık lanugonun (geçici tüyler) sırt ve omuzlar dışında kalan büyük bir kısmı yok oldu. Bununla beraber bebeğinizin başındaki beyaz pigmentlenmemiş (renklenmemiş) saçları iyice gelişiyor. Gevşeme ve rahatlama egzersizleri yapmak için bugünler uygundur. Doktorunuza sezeryan doğumuna ihtiyacınız olup olmadığı konusunda danışınız.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1400 gr. - Yaklaşık boyu : 39.9 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

ince bilek

Guru
Pro Üye
16 Temmuz 2010
18.436
32.652
Fiziki olarak bir şey yaşamanıza gerek yok aldatmanız için. Başkasını düşünmeye başladığınız zaman zaten aldatmaya giden yolun taşlarını örmüş oluyorsunuz. Aşk bitmiş sanırım sizde. Diğer adamla ne yaparsınız bilemem ama sevgilinizden ayrılın biran önce. Daha fazla haksızlık etmeyin.
 

bepeas

Snow !
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2009
209
1
herkes az çok aynı şeyi dediği için alıntı yaparak cevap vermeyeyim.
mesajımda da zaten dediğim gibi aldatma sayıldığını kabul ediyorum. hatalı olduğumu da yazmamın nedeni de yanlış yaptığımı bilmem ve yanlışımdan mümkün olduğunca çabuk dönebilmek adına bir karar verebilmek. 4 yılı silip atmak kolay değil bir anlık heyecan uğruna özellikle. ben de onaylamıyorum yaptığım şeyi.
her neyse isteğim dışında gelişen bir olay normalde başkasına tanışma isteği duyacağım aklımdan geçmezdi zaten. ya ayrılmayı ya da af dilemeyi tercih edeceğim.
gördüğüm kadarıyla aldatmayı savunduğumu düşünenler de var öyle bir şey yok mesajlarımda ama neyse.
bir anda akıl bulanması yaşadım sadece ve olay çok yeni yardım almak istedim bu kadar.
 

bepeas

Snow !
Kayıtlı Üye
27 Eylül 2009
209
1
Benimde 5 senelik bir ilişkim vardi ve her evlilik konusunda kacacak delik ariyordum. 4 kere evlenme teklifi etti. Birsey onla evlenmemi hatta konusunu bile konuşmami engelliyordu. Nişan konuşuldugu bir zamanda ayrildim...
Esimle 1 ay sonra tanistik 3 ay sonra nişanlandik.
Bazi şeyler gercekten kismet galiba.
Bizimki 5 senede artik aliskanlik olmuştu. Ilk 1. Senede evlenelim desede hayir derdim. Cunku cok guzel zMan geciriyor cok mutlu oldugumuz zamanlar oluyodu. Ama evlilik hayir icime sinmiyordu.

Kalbiniz ne diyorsa onu yapin...
teşekkür ediyorum ben de öyle hissediyorum bazen, böyle örnek de çok var hatta etrafımda. başıma gelsin istemezdim ama geldiyse de ayrılıktan başka çare yok gibi.
size mutluluklar dilerim.
 

AbsolutPromise

perfectly imperfect
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2018
2.917
13.562
Sonra kadınlar yenisini bulmadan elindekini bırakmıyor diyorlar 😑

Sevgilinizi seviyor olsanız onu bu şekilde aldatmazdınız, aldatmadıysanız da konuşmaktan vicdan azabı duymazdınız ve sevgiliniz olduğunu da söylerdiniz. Ayrılın ne evliliğe hazır değilmişsiniz ne de sevgilinizi zaten sevmiyorsunuz. Alışkanlık olmuş.
 

bay

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2011
849
683
Sizin ilişki olmamış,evliliği düşünmeyin bile.. Aklınız başkasına kayabiliyorsa zaten sevmiyorsunuz+değer de vermiyorsunuz. Bitirin ilişkinizi öyle devam edin ..
 

aurora_

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
3 Haziran 2019
1
0
Kimseyi kınamayın çünkü başınıza gelmeden ölmeyeceksiniz! Her insan hata yapabilir. Bizler hata yapmak ve hatalarımızdan öğrenmek için yaşıyoruz. Evet, bir yanlışa düşmüşsün öncelikle kendini dişardan izlemeni tavsiye ederim. Birlikteliğinde seni mutsuz eden tam olarak nedir? Bununla yüzleş. Yeni tanıştığin kisiye karşı birşey hissetmiyorsun. Bu sadece bianlık heyecan. İlişkinin monotonluğundan sıkılmışsın bence. Biraz uzaklaşın birbirinizden. Biraz özleyin ve bu zaman içerisinde kimseyle görüşme. Eminim ki kafanda ki soru işaretleri yok olacaktır. Allah yardımcın olsun. Saygılar
 

pembepepe08

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Ekim 2018
2.489
3.052
Erkek arkadaşına yazık ona acıdım.Napıcaksın bu adamı tanıyacaksın ama emin olamadığın için erkek arkadaşından ayrılmıyorsun baktın bu adam kafana göre değil erkek arkdaşınla devam edeceksin.Umarım yakalanırsın.
 
Yukarı Alt