5 gunde 2.5 cm sac uzatma

Keder03

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2019
21
4
26
Merhaba kızlar internette cok arastirdim pirinc suyu saclari 5 gunde 2.5 cm uzatiyormus bugun 2. Gunum ve saclarimi olçtum 5. Gün buraya yazicam ve kuru maya sampuaniniza katiryorsunuz dikkat etmeniz gereken yuzunuze degdirmeden sampuanlayin bu iki sac uzatma yontemini uygulayan varmi ??
 

LOTUS0710

Başlangıç: 92,9 Güncel:88,4 İlk hedef: 80
Kayıtlı Üye
28 Mart 2020
4.365
7.616
Merhaba kızlar internette cok arastirdim pirinc suyu saclari 5 gunde 2.5 cm uzatiyormus bugun 2. Gunum ve saclarimi olçtum 5. Gün buraya yazicam ve kuru maya sampuaniniza katiryorsunuz dikkat etmeniz gereken yuzunuze degdirmeden sampuanlayin bu iki sac uzatma yontemini uygulayan varmi ??
Uzatacagina zerre kadar inanmıyorum. Bu kadar kolay olsa ucuz olsa sac uzatma urunleri bu kadar pahali olmaz.
 

Keder03

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2019
21
4
26
Uzatacagina zerre kadar inanmıyorum. Bu kadar kolay olsa ucuz olsa sac uzatma urunleri bu kadar pahali olmaz.
Denmekte fayda var 5 gun birsey kaybetmem diye dusundum fakat pirinc suyu sacimi kuruttu bu bir gercek o yuzden uclarina hindistan cevizi yagi suruyorum 😊
 

Keder03

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2019
21
4
26
Daha öncede denedim 2 güb fakat biraktım isten geliyorum cunku zor oluyodu ama simdi söyle yapıcam 2 günde bir pirinc suyu yani toplamda 10 gün bu sekilde deniyicem sacımı ölcüm sonuclarıda sizlerle paylasicam
 

Tost tost

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2015
565
552
27
Ben saçların 5 gün içinde 2.5 cm uzatacağına inanmam böyle birşey mümkün değil 5 gün yapıp sonra psikolojiniz bozulmasın 1 ay deneyin hatta 2 ay
 

Keder03

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
2 Aralık 2019
21
4
26
Ben saçların 5 gün içinde 2.5 cm uzatacağına inanmam böyle birşey mümkün değil 5 gün yapıp sonra psikolojiniz bozulmasın 1 ay deneyin hatta 2 ay
Sinameki kürü deniyorum 8. Haftadayım birde sampuanıma doğum kontrol hapı koydum bunlar zaten uzatiyor birde pirinc suyu yapayim dedim zahmetsiz 😊