8. Takım / Cuma Zayıflama Yarışması

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

adayaren38

Güven
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2011
3.861
9.898
Menüm gelsin

Sabah
1 yumurta
3 zeytin
Domates salatalık
Yeşillik
2 dilim ekmek

Ara
1 küçük muz
1 bardak yarım yağlı süt

Öğle
8 yk mantar sote
Bol salata
2 dilim ekmek

Ara
2 üçgen dilim karpuz
8 tane badem

Akşam
5 yk etli kuru fasulye
Bol salata
1 dilim ekmek
1 kase yoğurt

Ara
1 yeşil elma

2 lt su
 

oynakbasi34

Kadın isterse başaramayacağı şey yoktur :)
Pro Üye
Anneler Kulübü
21 Mart 2011
29.907
62.813
Benim temizlikte bir tek kapilar ve mutfakta yemek masasinin uzerindeki dolap kaldi gerisini hallettim. Kalanlarida yarin yaparim bugun dinlenmeye aldim kendimi. Yemegimde var kafam rahat. Bayramada duzceye gitcez zaten ev kirli olmus temiz olmus fark etmiyor :KK70:

Meryem uyaninca komsuma gecicem. Babamdan 1 hafta sonra onun oglu vefat etmisti 14 yasinda. Memleketlerine defnettikten sonra annesinin yaninda kaldi bir sure kocaelinde. Kocaeline taziyeye gitmistim ama kendi evindede bir gideyim. Diger oglida emineden 1 yas buyuk bebekliklerunden beri arkadaslar onlarda bi hasret gidersinler.

Rabbim aileye sabırlar versin....Aminnnn
Anne Baba tabiki çok üzücü ama evlat kaybı düşününce bile insanın yüreğini acıtıyor :KK43:

Nasilsiniz kızlar

Felaket yorgun :KK43:
Öğleden sonra ufakligi alıp salonun temizligini bitirdim şükür :KK66: Sonra da kızlarla Avm'ye gittik küçük kuzuya gözlük seçip sipariş vermek için :KK66:
Gecen sene kuzum beğendiği ama çok pahalı olduğu için alamadigimiz gözlük çerçevesi indirime girmiş şansa ♡
200 TL'lik çerçeve indirimli 90 TL'ye geldi tabi camı inceltmesi derken yine 190 tl tuttu :KK70: indirimsiz 300 TL'yi bulacakti :KK66:

Kuzum hemen alacak sandı çok heveslendi ama sonra 3 gün bekleyeceğini öğrenince fena bozuldu :KK70:

Menülerin hepsini alintilamadim ama genel olarak menüleriniz gayet güzeldi ♡
 

oynakbasi34

Kadın isterse başaramayacağı şey yoktur :)
Pro Üye
Anneler Kulübü
21 Mart 2011
29.907
62.813
Selamın aleyküm kizlarrrrrr ♡♡♡♡♡

Herkese hayırlı sabahlar :KK66:

Sabah kızları stajdi okuldu attip geldim :KK66:
Biraz kendime geleyim de bugün de yatak odasını paklarim :KK66:
Dünden beri gormemisler gibi perdelerini bakıyorum aman pek beyaz oldu pek temiz oldu diye :KK70:

İlk kez yıkarken toz şeker de kullandım :KK70:
Önce 2 - 3 kaşık kadar şekerle ılık suyu kızın bebeklik kuvetine doldurdum ( çamaşır basmak için saklıyorum ) içine tulleri basıp birazda deterjan koyup üstüne telefonla da su tuttum iyice erisin diye :KK66:
2 - 3 saat kadar beklettikten sonra girip bir güzel cignedim tülleri sonrada iyice suyu döküp makineye attım :KK66: 30 derecede uzun programa attım çamaşır deterjanina birazda çamaşır sodasi ekledim ♡♡♡♡♡

Normalde Soda ekliyorum ama ilk kez şekerli ön işlemi yaptım ve cidden ilk aldığım günkü gibi oldu tüller ♡♡♡♡♡♡
Üstelik üst kısımları bir türlü temizlenmezdi tam istediğim gibi ama su anda gram leke kalmamış ♡ Kesinlikle tavsiye ederim :KK66:

Günaydın hanımlar mutlu sağlıklı bir gün sizinle olsun

Sanada günaydın canım :KK66:
Hepimiz için çok güzel bir gün olur inşallah ♡ Aminnn
 

sonundaoldu

Guru
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2012
10.499
17.155
Günaydın canım :KK66:
Hayırdır sabah sabah ne dellendirdiler seni :KK66:
aslında dünden kalmayım :KK70: :KK70:

eşim tam tamına 9 kardeş. hepsi birbirinden tip. zaten gelme gitme olayımız çok çok az.
yani ben bir sınır koydum o yüzden az. çünkü hepsi çok çocuklu ve rahat insanlar. oğlum kızım yapma demezler. bu kadın çalışıyor aman eziyet etmeyelim demezler. yatıya gelirler ben işten eve gider yemek yaparım. oğluma rahat vermez çocukları. geç saate kadar yemek bulaşık didinirim.

benim ailemse tam tersi. annem kahvemize kadar karıştırır getirir. ama sen çalışıyorsun der elimi vurdurmaz birşeye. oğluma aşıklar zaten. ağzından çıkacak cümleyi beklerler. uzun zamandır oğluma ne oyuncak aldırıyorlar bana ne kıyfet ne ayakkabı. heer gün bir kargo geliyor.
eşimle tartışsam annemler hemen eşimi kollar onun ailesi kardeşim haklı der! (ki ben haklıyım genelde)

mesela eşim telefonkolik! bildiğin kolik. nefes alamıyor telefonsuz. ablası geldi bize. yine bik bik telefon elinde. bende dedim ki ya biraz indir şunu da muhabbet edelim.
ablası hemen ordan atladı yapan her yerde yapar. sevmeyen her yerde aldatır! lafa bak lafa! benim amacım zaten muhabbet etmek. eşim öyle bir halt yese ben bulurum. çok uyanığım vesselam :KK70: o telefona iş için bakar bense didik ederim. 10 yıl önceki ergenlik maillerini bile bulurum yani :KK70:
dedim ki ben öyle birşey için demedim. muhabbet edelim sohbet olsun diye dedim. baksana elinden düşmüyor dedim. o da yoooo ben görmedm demesin mi :KK70: komedi! adamın elinden düşmüyor :KK70:
ben de dedim ki sen bir de imam eşisin yalan söylemen çok çirkin :KK70: bozdum bunu. 1 ay kalacaktı tırırın tırın gitti sabahına. o kadar sevmiyorum. ben evine gitmem hele evimden başka bir yerde kalmam.
neyse ailem gelecek baytamda aylar önceden muhabbeti var. eşimde dedi ki ablam gelecek ama ne zaman bilmiyorum. tamam dedim. meğer bayramaymış! ben günler önceden plan yapıyorum ailemi çok özledim. eşim diyebilirdi abla tuğbanın ailesi gelecek ona göre ayarlayın. zaten ev hanımı. onu bağlayan birşey yok. benim kardeşlerim çalışıyor ve sırf benim için gelecekler Antep'e. ha onda da evlerinde kalacaklaR. dışarda görüşürüz gezeriz bazen ben onlara giderim falan. kaldı ki kendinin 3 tane abladı 5 tane erkek kardeşii ve babası var. hepsine bir gün ayırsa ona da ok. benim annem ve 2 kardeşim var ve bir evdeler. dediğim gibide tek ben varım görüşecekleri benim için geliyorlar.
eşim bir de full çalışıyor. ne demeye yatıya geliyorsun. kardeşin evde bile yok! ben asla kardeşlerim evde yoksa gitmem yani. gelecek yayacak çocuklarını hizmet bekleyecekler. çok sinirliyim çok. acayip üzgünüm banu.
gel gel de başka zaman gel arkadaş. bir de yüzsüzlük yani. sen beni sevmiyrosun ben seni sevmiyorum. kardeşinde yok ne diye geliyorsun!
 

oynakbasi34

Kadın isterse başaramayacağı şey yoktur :)
Pro Üye
Anneler Kulübü
21 Mart 2011
29.907
62.813
aslında dünden kalmayım :KK70: :KK70:

eşim tam tamına 9 kardeş. hepsi birbirinden tip. zaten gelme gitme olayımız çok çok az.
yani ben bir sınır koydum o yüzden az. çünkü hepsi çok çocuklu ve rahat insanlar. oğlum kızım yapma demezler. bu kadın çalışıyor aman eziyet etmeyelim demezler. yatıya gelirler ben işten eve gider yemek yaparım. oğluma rahat vermez çocukları. geç saate kadar yemek bulaşık didinirim.

benim ailemse tam tersi. annem kahvemize kadar karıştırır getirir. ama sen çalışıyorsun der elimi vurdurmaz birşeye. oğluma aşıklar zaten. ağzından çıkacak cümleyi beklerler. uzun zamandır oğluma ne oyuncak aldırıyorlar bana ne kıyfet ne ayakkabı. heer gün bir kargo geliyor.
eşimle tartışsam annemler hemen eşimi kollar onun ailesi kardeşim haklı der! (ki ben haklıyım genelde)

mesela eşim telefonkolik! bildiğin kolik. nefes alamıyor telefonsuz. ablası geldi bize. yine bik bik telefon elinde. bende dedim ki ya biraz indir şunu da muhabbet edelim.
ablası hemen ordan atladı yapan her yerde yapar. sevmeyen her yerde aldatır! lafa bak lafa! benim amacım zaten muhabbet etmek. eşim öyle bir halt yese ben bulurum. çok uyanığım vesselam :KK70: o telefona iş için bakar bense didik ederim. 10 yıl önceki ergenlik maillerini bile bulurum yani :KK70:
dedim ki ben öyle birşey için demedim. muhabbet edelim sohbet olsun diye dedim. baksana elinden düşmüyor dedim. o da yoooo ben görmedm demesin mi :KK70: komedi! adamın elinden düşmüyor :KK70:
ben de dedim ki sen bir de imam eşisin yalan söylemen çok çirkin :KK70: bozdum bunu. 1 ay kalacaktı tırırın tırın gitti sabahına. o kadar sevmiyorum. ben evine gitmem hele evimden başka bir yerde kalmam.
neyse ailem gelecek baytamda aylar önceden muhabbeti var. eşimde dedi ki ablam gelecek ama ne zaman bilmiyorum. tamam dedim. meğer bayramaymış! ben günler önceden plan yapıyorum ailemi çok özledim. eşim diyebilirdi abla tuğbanın ailesi gelecek ona göre ayarlayın. zaten ev hanımı. onu bağlayan birşey yok. benim kardeşlerim çalışıyor ve sırf benim için gelecekler Antep'e. ha onda da evlerinde kalacaklaR. dışarda görüşürüz gezeriz bazen ben onlara giderim falan. kaldı ki kendinin 3 tane abladı 5 tane erkek kardeşii ve babası var. hepsine bir gün ayırsa ona da ok. benim annem ve 2 kardeşim var ve bir evdeler. dediğim gibide tek ben varım görüşecekleri benim için geliyorlar.
eşim bir de full çalışıyor. ne demeye yatıya geliyorsun. kardeşin evde bile yok! ben asla kardeşlerim evde yoksa gitmem yani. gelecek yayacak çocuklarını hizmet bekleyecekler. çok sinirliyim çok. acayip üzgünüm banu.
gel gel de başka zaman gel arkadaş. bir de yüzsüzlük yani. sen beni sevmiyrosun ben seni sevmiyorum. kardeşinde yok ne diye geliyorsun!

Valla telefon kısmına kadar aynı muhabbet bizde de bazen oluyor :KK70:
Misafirlikte ya telefona yada tvye dalar deli olurum :KK66: bize gelenlerde olunca aynı hatta her misafirlik oncesi tembihlerim bak şu telefonu biziklama az sohbet ederiz diye :KK66:
O konuda kesinlikle sonuna kadar haklısın :KK66:

Boşuna dememişler Gorumce Gorumce gormeyeyim seni ölünce :KK70:
Senin Gorumce de maşallah ne rahat valla 1 ay gidip kalmayı geçtim ben daha bitim gelinin evinde değil yatoya kalmak yemek hatta kahve faslı bile yapamadim :KK70:

Kocası da kafa dinliyor diye mi gönderiyor bunu :KK70:
İyi olmuş gitmiş :KK66: Bayrama da niyetlendiyse hiç eşinle arani bozduguna demez kendin ara En tatlı halinde :KK66: Abla işte eşim böyle böyle dedi gelecekmissin :KK66: tabiki bekleriz ama Bayram için benim Annemler gelecek ve ben sizinle istediğim gibi ilgilenemem :KK66: zaten her zaman gorusemiyoruz bayramdan sonra daha musait olunca beklerim ben sizi de ( sen tarih ver ona bırakma açık kapı :KK66: )

Hatta bence eşinin yanında ara ki sonradan bana söyle dedi böyle dedi diye bir taraflarından uyduramaz :KK70:

Benim eşimde eskiden Annesine hiç hayır diyemedi :KK66: hatta kv bayılır gelince yatiya kalsın :KK70: ki inan yürüyerek 15 dakikalık yol minibüsle 5 dakika ancak :KK70:
Benimki müjde verir gibi şu günü Annem gelecek derdi en sonunda neyse ben Annenle konuşurum dedim eşimin yanında aradım :KK66: Anne oğlun sana tamam demiş ama o gün benim işim var senle ilgilenemem diledigim gibi o yüzden başka zaman yapsak kusura bakmasın dimi dedim :KK70:
Mecbur tamam dedi ve hala musait değilim :KK70: Geçenlerde eşim yine çağırdı Annesini KV de Banu ne zaman musait olursa o zaman gelirim hatta gelmişken bir iki gün kalirım dedi :KK70: Nasip inşallah dedim yine kestim önünü :KK70: hiç sinirlenmeye deymez :KK66:

O yuzsuzse sende yuzsuzluk yap gitsin sonuçta ağzınla kuş tutan yaranamazsin ama kocanla da aranizi bozmayin :KK66:
 

aijoo

Guru
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
31 Aralık 2015
22.078
49.902
aslında dünden kalmayım :KK70: :KK70:

eşim tam tamına 9 kardeş. hepsi birbirinden tip. zaten gelme gitme olayımız çok çok az.
yani ben bir sınır koydum o yüzden az. çünkü hepsi çok çocuklu ve rahat insanlar. oğlum kızım yapma demezler. bu kadın çalışıyor aman eziyet etmeyelim demezler. yatıya gelirler ben işten eve gider yemek yaparım. oğluma rahat vermez çocukları. geç saate kadar yemek bulaşık didinirim.

benim ailemse tam tersi. annem kahvemize kadar karıştırır getirir. ama sen çalışıyorsun der elimi vurdurmaz birşeye. oğluma aşıklar zaten. ağzından çıkacak cümleyi beklerler. uzun zamandır oğluma ne oyuncak aldırıyorlar bana ne kıyfet ne ayakkabı. heer gün bir kargo geliyor.
eşimle tartışsam annemler hemen eşimi kollar onun ailesi kardeşim haklı der! (ki ben haklıyım genelde)

mesela eşim telefonkolik! bildiğin kolik. nefes alamıyor telefonsuz. ablası geldi bize. yine bik bik telefon elinde. bende dedim ki ya biraz indir şunu da muhabbet edelim.
ablası hemen ordan atladı yapan her yerde yapar. sevmeyen her yerde aldatır! lafa bak lafa! benim amacım zaten muhabbet etmek. eşim öyle bir halt yese ben bulurum. çok uyanığım vesselam :KK70: o telefona iş için bakar bense didik ederim. 10 yıl önceki ergenlik maillerini bile bulurum yani :KK70:
dedim ki ben öyle birşey için demedim. muhabbet edelim sohbet olsun diye dedim. baksana elinden düşmüyor dedim. o da yoooo ben görmedm demesin mi :KK70: komedi! adamın elinden düşmüyor :KK70:
ben de dedim ki sen bir de imam eşisin yalan söylemen çok çirkin :KK70: bozdum bunu. 1 ay kalacaktı tırırın tırın gitti sabahına. o kadar sevmiyorum. ben evine gitmem hele evimden başka bir yerde kalmam.
neyse ailem gelecek baytamda aylar önceden muhabbeti var. eşimde dedi ki ablam gelecek ama ne zaman bilmiyorum. tamam dedim. meğer bayramaymış! ben günler önceden plan yapıyorum ailemi çok özledim. eşim diyebilirdi abla tuğbanın ailesi gelecek ona göre ayarlayın. zaten ev hanımı. onu bağlayan birşey yok. benim kardeşlerim çalışıyor ve sırf benim için gelecekler Antep'e. ha onda da evlerinde kalacaklaR. dışarda görüşürüz gezeriz bazen ben onlara giderim falan. kaldı ki kendinin 3 tane abladı 5 tane erkek kardeşii ve babası var. hepsine bir gün ayırsa ona da ok. benim annem ve 2 kardeşim var ve bir evdeler. dediğim gibide tek ben varım görüşecekleri benim için geliyorlar.
eşim bir de full çalışıyor. ne demeye yatıya geliyorsun. kardeşin evde bile yok! ben asla kardeşlerim evde yoksa gitmem yani. gelecek yayacak çocuklarını hizmet bekleyecekler. çok sinirliyim çok. acayip üzgünüm banu.
gel gel de başka zaman gel arkadaş. bir de yüzsüzlük yani. sen beni sevmiyrosun ben seni sevmiyorum. kardeşinde yok ne diye geliyorsun!
Su erkek ailelerinin sacma sapan hareketlerine bayiliyorum (!) Yahu o evin kadinina ara da sor bakalim.birde bayramda. Bencede arayip soyle musait olmadigini. Terbiyesizlik resmen. Ne diye o kadar kalmaya gelirler hemde calisiyormussun ya. Ben aksam misafirine bile sinir olurdum kaynanam oglunu arardi yarin aksam misafir getircez diye. Yine bir gun bana dedi falan kişileri size getircez diye bende halılarını yıkamaya vercem musait olunca alirim dedim. Sonra da kendim cagirdim o insanlari.. senin durumun daha zor ama Allah kolaylik versin. Yerinde olsam ben annemin yanina kaçardim herhalde bayramda :KK70:
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :115 Kg. Şimdiki Kilom :105.9 Kg.

Elhan

Nirvana
Pro Üye
16 Mart 2008
11.688
53.586
51
sonundaoldu sonundaoldu canım gorumcenin bayram ziyareti hususunda nacizane bir abla tavsiyem olacak. Antepli bir görümce gözüyle kısacık anlatacağım. Eşinin gözünde hem de eşinin yedi sülalesinin gözünde sergileyeceğin tavır hayatının ileriki dönemlerinde önüne çıkarılacaktır.
Ne olursa olsun mantığıyla hareket etme tatlım. Gelmeyi murad etmiş madem buyur gel dersin. Geldiklerinde güler yüzünü eksik etme. Bir gönüle sığan her yere sığar ....anladığım kadarıyla da senin bir şey demene gerek kalmadan kendiliğinden diğer akrabalarına geçer...sen bir arkadaşın pat diye gelse annem var gelme diyebilir misin? Bence buyur edersin...Canım kardeşim bu niyetleri içinde barındır... Allah işini yoluna koyar...hem de hiç kimse kırılmadan gucenmeden.. Benim yurt dışından iki oğlum farklı tarihlerde beni ziyarete gelir ve her defasında eşimin ailesinden birileriyle çakışır...içimden üzülürüm ama her defasında iki taraftan birileri ya ertelenir ya da ailecek çok güzel vakit geçiririz. Geçen sene küçük oğlumla gorumcemin yeni evlenen oğlu( eşiyle) denk geldiler. Çok güzel bir anı oldu bizim için...bu örnek seninkine çok benzemiyor elbet.ama ben sorun da edebilirdim. Eşim çocuklarıma çok değer veriyor ...bu durduk yere olmuyor tabi...ben onun ailesine karşı özverili olmasam bence farklı olurdu...
Tamam mı canım...sen düşün değerlendir....çok canını sıkma...her şey güzel olur inşallah...
 


Durum
Mesaj gönderimine kapalı.