acil yardım bekliyorum. bebeğim emmiyooooo

B

bayan stres

Ziyaretçi
  • Konu Sahibi: bayan stres
  • #1
kızım dün geceden sonra emmiyo. 2aylık bebeğim . şimdiye kadar böyle bi problemimiz yoktu . çok güzel emmiyodu. dün gece 6 saat uyudu uyandırmadım. 4gibi uyandı süt istiyo ama emmiyo. göğüslerim şişti süt dolu. makinayla sağdım biberonla verdim içmedi. kusucakmış gibi yapıyo biberonla verince. mememin başını emiyo. bu tür bişey yaşayan varmı yada çözümünü bilen
 

hidennisko

çiçekli böcekli :))
Pro Üye
Katılım
14 Eylül 2007
Mesajlar
5.334
Emoji Skoru
45
  • Konu Sahibi: bayan stres
  • #2
bir kere bana da olmustu, gazı ve tuvaleti vaarmıs,
tuvaletini yapınca rahatladı
 

fxuxsfxuxs

yanılsamalar ülkesi
Pro Üye
Katılım
3 Temmuz 2008
Mesajlar
2.533
Emoji Skoru
7
Yaş
40
  • Konu Sahibi: bayan stres
  • #3
sen yinede biberon verme bence biberona alışıp memeyi bırakma hikayeleri çok fazla bu sitede çok mecbur kalırsan kaşıkla dene ama bi sorun yoktur sütün de varmış bak
 

SEVCAN_84

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
860
Emoji Skoru
18
Yaş
35
  • Konu Sahibi: bayan stres
  • #4
kızım dün geceden sonra emmiyo. 2aylık bebeğim . şimdiye kadar böyle bi problemimiz yoktu . çok güzel emmiyodu. Dün gece 6 saat uyudu uyandırmadım. 4gibi uyandı süt istiyo ama emmiyo. Göğüslerim şişti süt dolu. Makinayla sağdım biberonla verdim içmedi. Kusucakmış gibi yapıyo biberonla verince. Mememin başını emiyo. Bu tür bişey yaşayan varmı yada çözümünü bilen
belki kulaklari ağriyordur canim benim bebeğimde aynisini yapti doktora gittik kulaği ağriyormuşşş ilaç kullandik ağrisi geçince emmeye başladi
 
Yukarı Alt