Acill Yardm

lall_86

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Şubat 2007
Mesajlar
74
Emoji Skoru
0
18 Ekimde evlenıyorum nasıl korunucam bılmıyorum eyer hapla korunursam nezaman hap içmeye başmam gerek bana yardım edermısınız:uhm:
 

txuxrkis

ömür törpüsü
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Temmuz 2008
Mesajlar
302
Emoji Skoru
1
Yaş
41
aslinda normalde adetinin ilk günü hapa baslaman gerek.benim dügünüme iki hafta kala adet oldum ve daha iliskiye girmedigim halde hapa baslamistim.ama sen yinede bir doktora yada en azindan bir eczaneye danis bence.bakalim ne diycekler.
 

Ceylan

BiHüzünSaklı ve BinUmutla
Pro Üye
Katılım
11 Ağustos 2008
Mesajlar
12.897
Emoji Skoru
7
canım benim devamlı doğal yöntemlerle korunmak iyi değil.Bence en iyisi doktora danışman kafamıza göre ne dersek belki senin vücudun kabul etmeyecek.eğer doktor uygun görürse şimdiye baş0laman gerekiyor do0ğum kontrol hapına.Ben doktora gitmiştim ve kantahlili idrar tahlilinden sonra yasmini tavsiye etti.Yinede çok tereddütlerim vardı.Çok araştırdım ve daha sonra gittiğim doktorla aynı hapı tavsiye etti.Çünkü,dozajı düşük,yan etkisi az.. Şimdiden allah mesut etsin
 

ckozkan

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ekim 2007
Mesajlar
406
Emoji Skoru
2
Arkadaşım öncelikle hayırlı olsun doğum kontrol yöntemine karar vermeden önce sana uygunmu değilmi önce onu bir araştır derim yani (hap, prezarvatiff vs...) pek çok yöntem var bunlardan hangisi sana ve eşine uygun? ilaç kullanman için senin herhangi bir rahatsızlığın varmı hangi hap daha uygun bunları bilmek gerekiyor tüm sağlık ocakları ücretsiz sana yardımcı olacaktır yine de sorun olursa seve seve cevaplarım
 

Ceylan

BiHüzünSaklı ve BinUmutla
Pro Üye
Katılım
11 Ağustos 2008
Mesajlar
12.897
Emoji Skoru
7
prezarvatif devamlı kullanımda mantara neden oluyor..Aklının köşesinde bulunsun diye dedim..
 

ilktuxgx

HAYATIM DAHA GÜZEL OLACAK
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Haziran 2007
Mesajlar
410
Emoji Skoru
0
Mutlaka bir doktora git canım o seni kontrol eder ve en uygun yöntemi en sağlıklı şekilde açıklar.Mutluluklar diliyorum şimdiden,rabbim bir yastıkta kocatsın...
 

lall_86

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Şubat 2007
Mesajlar
74
Emoji Skoru
0
Teşekkür ederım arkadaşlar ama işten ızın alamıyorum doktora nasıl gıdıcem bılmıyorum en ıyı hap hangısı
 

doremi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2008
Mesajlar
2.998
Emoji Skoru
3
bende sağlık ocağına gitmiştim. doktor çok güzel anlatmıştı. memnun kalmıştım. evlenmeden 1 ay önce, ilk adet günümde kullanmıştım hapı. ama bende çok mide bulantısı yapmıştı o yüzden markasını değiştirmiştim... şimdi ne kullandığımı da hatırlamıyorum..
ama şimdiki aklım olsaydı direk doktora giderdim, hem bi kontrolden geçerdim.bence sen de ilk önce kadın doğum doktoruna gitmelisin hem bi kontrolden geçersin.. ileride bebek düşüneceğinden belki doktor sana daha başka bir yöntem önerir. doktoruna danış bence.
mutluluklar bu ara da...
 

doremi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Şubat 2008
Mesajlar
2.998
Emoji Skoru
3
bende sağlık ocağına gitmiştim. doktor çok güzel anlatmıştı. memnun kalmıştım. evlenmeden 1 ay önce, ilk adet günümde kullanmıştım hapı. ama bende çok mide bulantısı yapmıştı o yüzden markasını değiştirmiştim... şimdi ne kullandığımı da hatırlamıyorum..
ama şimdiki aklım olsaydı direk doktora giderdim, hem bi kontrolden geçerdim.bence sen de ilk önce kadın doğum doktoruna gitmelisin hem bi kontrolden geçersin.. ileride bebek düşüneceğinden belki doktor sana daha başka bir yöntem önerir. doktoruna danış bence.
mutluluklar bu ara da...
 

Ceylan

BiHüzünSaklı ve BinUmutla
Pro Üye
Katılım
11 Ağustos 2008
Mesajlar
12.897
Emoji Skoru
7
teşekkür ederım arkadaşlar ama işten ızın alamıyorum doktora nasıl gıdıcem bılmıyorum en ıyı hap hangısı
yarim saatte olsa izin al ne yapip edip bir kadin doktoruna gözükmelisin.bu evlilik güzelim eğer başlangiçta yanliş bir hata belki bir ömür boyu üzülmene sebebiyet verecek allah korusun tabii..
 
Yukarı Alt