Ağlamaktan Gözlerim şişti :(

lucky88

Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun.
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2009
Mesajlar
1.176
Emoji Skoru
12
Daha öncede bi çok ke konuaçmıştım okuyanlar az çok bilirler beni.ben kayınvaldiemle birlikte oturuyorum yediğimiz içtiğimiz yarı gitmez.keselerimizde aynıdır.sen ayrı ben ayrı yoktur.herşey ortada toplanır.buraya kadar bi sorun yok.aldığım maaşımı k.pederime veriyorum beş kuruş harcamadan.eşim çalışmıyo iş bulamıyo.görümcemde işten ayrıldı.k.pederim hem emekli hem çalışıyo ama bi kaç aya kadar çalıştığı yer gençleşmeye gittiği için k.pederimide işten çıkarcak.k.validem emekli.onun maaşıda çektikleri krediye gidiyo bu sene son bitiyo yani.anlıcanız evde bi ben bide k.pederim çalışıyo.ve evde kişiyiz.özellikle bu ay çok sıkıştık.maaşımdan 100 tl bana veriyodu k.pederim.durumumuz kötü olunca 50 tlsini kesti.eşim evlilik yıldönümünde bana iphone alıcaktı.k.pederim demişki o zaman lucky'nin 50 tl sinide keserim demiş bende tamam dedim.eşimde kendi haftalığını bana vericekti parasız kalmiyim diye.dün akşam maaşımı aldım verdim k.pederime.sonra eşimle biz dışarı çıktık.eve geldik ben yatıyodum eşim para getirdi.dedimki hani benim 50 tl'm.neymiş telefon bugün yarın gelirmiş babamda telefon için kesmiş paramı.dedimki daha ortada telefon yok nasıl olurda benim paramı keser.helebi telefon gelsin sonra yapması gerekeni yapar.ayyy deli oldum şartellerim attı resmen.daha ortada fol yok yumurta yok.kalkmış benim paramı kesiyo.sabaha kadar uyuyamadım.eşimlede bi dünya tartıştık.benim kızdığım para değil.daha ortada hiçbişi yokken bunu yapması.tamam çok sıkışık olabilirz paramızda olmayabilir.ama insan bi sorar yaa.hani bende ona göre kendimi ayarlamıştım taksitim vardı onu yatırıcaktım.şimdi böle yapınca apışıp kaldım resmen.Allahım ben nerde hata yaptımda beni böle cezalandırıyosun.ben bunları haketcek ne yaptım :KK14::KK14:
 

Sumak

benim kürkçü dükkanım,kk :)
Pro Üye
Katılım
12 Şubat 2008
Mesajlar
12.015
Emoji Skoru
382
maasını kayınpederıne vermek mı ..:KK28:

kocaya bıle vermezken kayınpederı ne oluyor yahu :26:
 

lucky88

Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun.
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2009
Mesajlar
1.176
Emoji Skoru
12
maasını kayınpederıne vermek mı ..:KK28:

kocaya bıle vermezken kayınpederı ne oluyor yahu :26:
Cnm vermeyince bi dünya laf söz oluyo.benden önce zaten evde belli bi otorite vardı onlardan bi taneside bu maaş konusu.
 

niltt

N & G... 24.05.09
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Kasım 2008
Mesajlar
6.876
Emoji Skoru
77
Yaş
36
canım ayrı eve çıkma ihtimaliniz nedir?
 

kuzularinannesi

A new day, A new start...
Pro Üye
Katılım
16 Aralık 2008
Mesajlar
42.776
Emoji Skoru
11.387
kayınpederinize maaşınızı niye veriyosunuz ki? illa birine vericekseniz eşinize verin ,hem eve katkıda bulunsun hem kendi harcamalarınıza baksın

hem çalışmıyo ,hem maaşınıza el konuluyo ,evlilik yıldönümünde iphone mu alması gerekiyor illa ki?
 

lucky88

Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun.
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2009
Mesajlar
1.176
Emoji Skoru
12
kayınpederinize maaşınızı niye veriyosunuz ki? illa birine vericekseniz eşinize verin ,hem eve katkıda bulunsun hem kendi harcamalarınıza baksın

hem çalışmıyo ,hem maaşınıza el konuluyo ,evlilik yıldönümünde iphone mu alması gerekiyor illa ki?
eşimle bi çok kez konuştuk bu konuyu eğer vermezsek dedi senden kaynaklı olduğunu düşünürler dedi.huzursuzluk çıkar dedi.artık bu konuları tartışmaktan çok sıkıldım çünkü her seferinde ben yıpranıyorum.
 

lucky88

Bırak gülüşlerin can evimin penceresi olsun.
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2009
Mesajlar
1.176
Emoji Skoru
12
canım ayrı eve çıkma ihtimaliniz nedir?

cnm ayrı eve çıkamayız çünkü eşim çalışmıyo.eşimin bi iş bulmasını bekliyorum ve maaşınıda bankaya atıp peşinat biriktirmeyi düşünüyoruz
 

Sonbahar24

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
586
Emoji Skoru
7
Ben bile sinir oldum sen nasıl olmayasın ki:KK20:
en büyük hatayı maaşını ellerine vermekle yapmışsın,insanın çalışası bile gelmez yaa
ilk iş bence konuş,kendi emeğini istediğin gibi harca,evede harca onlarada ver ama sen yönet paranı,onlar değil!!!
 

elissa_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ekim 2010
Mesajlar
255
Emoji Skoru
34
size kalan 50 tl ile siz hem 1 ay geçineceksiniz hemde taksitmi ödeyeceksiniz?
bende çalışan insanım, eşlerin eve desek olmasını hep desteklerim ama
sizin durumunuzu çok abartılı buldum.
çalışırken bu kadar parasız kalmanız, durumunuz kötü bile olsa olmamalı
siz gerçekten çook büyük fedakarlık yapmışsınız hayatınızdan,
ama karşılığınıda kayınpederinden böyle almışsın..
daha güzel bi cevap olamazdı..
bu kadar taviz verilirmi...
bende 50 tl kestikleri için değil sen kendini bu hale nasıl getiridğini düşün hayatım..
seni yargılamak değil niyetim ama iyi niyetin, tavizinde bi sınırı olmalı..
kayınpederim ne karışır ya senin maaşına.
siz her ay eline verirseniz maaşınızı, kontrolü tamamen oına bırakırsanız
kayınpederinizin bu hareketide sizi şaşırtmamalı..
yani neticede evinizi, yolunuzu ayırmadan senin sıkıntıların geçmez.
bu biter yenisi başlar buda böylee uzarr gider..
Allah yardımcın olsun
 

seyra

*Canım Prenseslerim*
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Eylül 2007
Mesajlar
1.549
Emoji Skoru
4
Yaş
36
Kayınpederinde maaşının ne işi var ohhh ne rahatlık öyle bari kocana ver ya
İnşallah düzelir canım
 
Yukarı Alt