Akşama Ne Yemek Var ?

BeyzaNur-HH

Elhamdulillah Seni Gönlümde Yar Yanımda Var Edene
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2008
1.944
288
bende dusunuyorum halen daha kahvalti bile yabmadim:KK70:
 

ema1

Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr
Pro Üye
10 Ağustos 2009
23.903
14.382
fırında tavuk ama poşetin içinde pişireceğim suyu akmaması için

vede patates ekleyeceğin yanına salata ve cola

zemuszemus
 

YLDZ16

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Mart 2009
1.655
1
bozo canım yeni topik hayırlı olsun güzel bişey düşünmüşsün
hepimize fikir olur canım

bende yazayım menümü
süzme mercimek çorbası
taze fasülye
pilav
:lepi:
 

esengxuxlxuxm

minik erkeklerim...
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2008
4.066
0
bozocum cnmmm valla çk gzl bi konu olmuşşş....bende yazayım akşama
şehriye çorbası-semiz otu-erişte vr bide salata yaaprım.
 

y3s3min

Hayal Dünyası...
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2008
1.398
0
32
mercimek çorbası ıspanak yemeği salata ve tatlı olarakta kemalaşa var:kedi:
 

Saruboceq

İki Kız Annesi :)
Kayıtlı Üye
17 Ekim 2007
12.385
193
bu akşam hiç bir şey yapmıcam..çok yorgunum artık çünkü..
eşim akşam gelirken dışardan getirecek bende yicem:lepi:
 

Seker-Leblebi

Hayatımın anlamı, kuzummm
Kayıtlı Üye
14 Temmuz 2008
8.384
496
benimde akşama etli lahana sarmam var
ama yanına bişey yok
sarma yanına pilav makarna olmaz sanırım fisfisfis