Popüler Konu Ankara'daki Falcılar

lidyaltay

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
16 Haziran 2020
10
0
48
Merhaba arkadaşlar, yıllardır fal baktırmış biri olarak size şunu söyleyebilirim; bir falcı, şu anı ve dünü çok iyi biliyor diye gelecekte dedikleri çıkacak değil... geçmişteki ve şu andaki bir dediği doğru diye de her dediği doğru olacak değil. Ben bunu defalarca gözlemledim ve o yüzden artık hemen hemen hiçbirine güvenim kalmadı. Artık tanıdığım birkaç kişiye gidiyorum ve faldan ne beklediğime göre gideceğim kişiler ve onları dinlediğimdeki inanacaklarım değişiyor.

Yasemin(dikmen), Mustafa miraç kaya, Eylül, Pınar, Sıla, Nisan, helin, Gül, Turuncudaki Yasemin, o bahsettiğiniz Abdullah, Meryem, Deniz, Huriye, adını hatırlamadığım nice cafe ve evinde bakan falcılar... o kadar fazla ki, sorsanız hatırlarım sadece. Hoca bile bulduk gittik yani! Bu fal olayının bi üst level ı o çünkü !!

Bir üye bana bir mesaj attı ve bu sayfayı açmaya karar verdim.

Öncelikle falı hayatınızın merkezine koyup da takıntı yaparsanız, o sizin için psikolojik danışma, tedavi, bir motivasyon sebebi haline geliyor. BAĞIMLI oluyorsunuz yani. Bu, en tehlikelisi. Çünkü siz şartlandığınız için, olacağı varsa da olmuyor. Bazı falcılar enerjisiyle kapatıyor kısmetinizi. Yada zaten olacak, zaten evleneceğiz, zaten kpss cepteymiş bak falan gibi düşünüp, şirke giriyorsunuz; Allah size onu nasip etmiyor. Tam tersi oluyor. Ondan sonra da, ama xx falcı bana söylemişti, neden olmadı diyorsunuz. OLMAK ZORUNDAYDI diye düşünüp şirke giriyorsunuz. İnanmayın her denilene; ihtimali var diye düşünün sadece. Şu an için de, geçmiş, gelecek için de bu böyle.

Bence saçma sapan önünüze gelen cafe falcısına gidip de paranızı da umudunuzu da harcatmayın, kullandırmayın. Ben ettim siz etmeyin.

Aklıma geldikçe ve sorarsanız yazarım, şimdi birkaç kişi hakkında yazmak istiyorum tecrübelerime göre...

Zamanında nisan nisan diye yazdıkça benim reklam yaptığımı zannettiler, tartıştım burdan birileriyle; ama asla reklam yapmadım. Sadece bir takım fanatiği gibi hareket ettim. Hakikaten Nisan abla da, ablası Esen de çoğunlukla dedikleri çıkan insanlar. Seviyorum onları napıyım?

Meryem hakkında düşüncelerim geçen sene değişti, tamam birkaç nokta atışı oluyor ama yalancının tekine, çok düzgün, efendi filan deyip de beni beklentiye soktuğunu anladığım gün, hayatımdan meryemi sildiğim gündür. Dedikleri de çıkmamış oldu.

Sıla... inanın çok karışık bir konu benim için, hala daha giderim arada bir, mesela biri size aşık, dönüş de yapacak, sizi asla bırakacak biri değil. Sıla bunu söyler. Tarif eder yani.. ama siz fala baktırırken adam aslında çapkınlık yaptığı için sizi aramamışsa, o bunu söylemez. Yada söylemedi diyelim bize. Ama o kişinin genel eğilimini, sizle olan iletişimini filan bilir. İki kişi için dönecek dedi, dönmedi Hayır dönmesi de istenmiyor zaten... Bir arkadaşıma bu çocuk evleniyor dedi, arkadaşım kendine yordu, çocuk hakikaten evlendi, ama arkadaşımla değil... ‍♀
Bir arkadaşımın iş hayatındaki gelişmeleri çok iyi bildi, terfisini, başarısızlığını falan... Sıla bir deryadır, arada bir keşfedilebilir, evet.

Serhat, Mustafa miraç kesinlikle gidilmemesi gereken insanlar. Gözümün önünde iki kişiye de yanlış bilgi verdi. Deniz erin var bi, ona da gitmeyin yaa.

Yener isminde bir falcı var, onu da Sıla gibi değerlendirebilirim. Bir konuda benim gözümü açmış ciddi ciddi, iyi bir abi gibi davranmış, anlamamışım. Merak edip sorduğum şeyleri doğru bilmiş anlatmış. Ama işte her falcı için geçerli olan, her dediği çıkmaması durumu, onda da var.

Turuncu yasemin e gitmeyin boşuna. Anca isim bilir. Yıldız tilbeye benzeyenden bahsediyorum.

Yeter teyze var, çok paragöz, komik bir kadındır; bir arkadaşıma dedikleri çıktı. Bana çıkmadı. Ona evleneceği kişiyi anlattı resmen, ama bana tanışacaksın gızım, gönlün feraha erecek, başharfleri şu falan dediği hiçbir şekilde olmadı. Bi de kurşun olaylarına nolur girmeyin. Kim var şu kurşun olayından psikolojik olması dışında fayda gören?

Gırgırdaki Deniz i de seviyorum. Nadiren ona da giderim. Sıla gibidir o da.

Evim cafe falcıları bi gariptir. Sevda oranın sahibinin karısı olduğu için saçma bir şekilde abartılıyor. İnanmayın, gitmeyin. Orda Huriye benim kardeşimin her şeyini bildi; dediği şekilde çıktı. Tarot bakmıştı. Ama kardeşim hayatında ilk ve tek fal baktırdı, huriyeye götürmüştüm onu. O aralar favorimdi Favori dediğim de ayda iki üç gidersem artık o favorim oluyor. Harf falan verdi..

İnanın bana, falcıların çoğunluğu bir şeyleri bazen tutturuyor, ama sizin dediklerini takıntı yapmamanız, devamlı gitmemeniz, dediklerini unutmanız lazım. Uyarılarını dinleyin tabi ki, ama kesin olacak değil.

Bu arada aslı mıydı neydi kadının adı, yükselde tombişin orda adamın biri çevirip çevirip götürüyor. Resmen ticarethane. Bu kadar saçma bi kadın görmedim hayatımda. Ezberleyip herkese aynı şeyi söylüyor. Kurşun dökmüştü benim saf zamanlarımda, daha beter ondan çıkıp yolda düşmüştüm. Yolda geçen biri de dönüp sende nazar var demişti yükselde ‍♀Ama ben yeni kurşun döktürdüm yaw falan.. ay rezaletti.

Güneş e de gitmeyin, para tuzağı.

Çok doluyum yaa... devam ederim isterseniz. Yalnız fala bu kadar para vermeyin lütfen. Giç değmiyor ve sık gittiğiniz için auranız bozuluyor..
Yasemin hanimin numarasi veya adresi elinizede varmi
 




moriaaah

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
24 Haziran 2020
2
0
29
Merhabalar , falcı Nisan’ın telefon numarası olan var mı acaba ? Bayadır onu arıyorum yukarıda adını görünce heyecanlandım, yıllar önce 8 yıl falan oldu sanırım ona baktırmıştım ve çok etkisinde kalmıştım , numarası olan varsa verebilir mi ?
 




zhlysn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Temmuz 2014
19
23
Benim arkadaşım fal bakiyor ama ücretli cok pahali degil aslinda 50 tl ye kahve içip atiyorsunuz resmini yorumluyor ilgilenen olursa özelden yazin
 


birtutambaharatt

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Sahte Profil
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2017
14
6
20
en güncel magazin haberlerini ve olaylarını tartışabileceğin, ünlüleri yorumlayabileceğin sosyal yönü kuvvetli bir sözlük.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

ykbsiz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2018
1.141
1.204
29
Kızlar benim acil ama çok acil anı çok çok iyi bile bir falcıya ihtiyacım var. Anı bilen olsun istiyorum
ah bir bulsak. ben mehtaba gitmiştim yıllar önce anda iyiydi. sanırım ojinal mehtep çayyolunda bir kafedeymiş. diğer mehtap sahte de ondan yazdım. işine yarayabilir.
 


berikamiranda06

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2016
144
67
41
Kibele Işıl falı bırakmış..
Eskiden 3.gözde olan Abdullah falı bırakmışlar..
Milaz Cafe Sinemden randevu almak nedense çok zor.. Eskisi gibi sanırım cafeye gitmiyormuş.
Zorda kaldığım için Evim Cafede Meryem'e gittim. Önyargılıyım eskilerden bu kadına ne iyi diyebildim ne kötü..

Kısaca arkadaşlar bu ara önereceğiniz birileri var mı? Mekanı temiz ve havadar olan, kalabalık olmayan yer önerisi alabilirsem çok sevinirim :) Anlık bilse yeter bana..
 


Niloosi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
3 Temmuz 2020
1
0
25
Yasemin hanıma ulaşabildiniz mi? Bende yasemin hanımı bulmak için üye oldum. Bilgisi olan ulaşabilirse sevinirim...
 


Yukarı Alt