Popüler Konu Ankara'daki Falcılar

lightblue87

Üye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2019
454
438
Fiyatı ne kadar?
ben baktırdığımda 50 idi. şubat ayında baktırdım sanırım. artmış olabilir. o dönem cidden inanmadım salladım. öyle böyle sallamadım. boşa gitti para diye düşündüm ama... birkaç ay sonra baktığımda hakikaten dediği çıktı.
bence falcıda olumsuzu da böyle şak şak söyleyen önemli. adamın yazıştığı kızlar var falan dedi. aldatma gibi mi dedim. yani seni üzmeyeyim tam aldatma diyemem ama güvenme, şehir dışına çıkınca başka şeyler oluyor sen de kıskançlık krizine girersin yakında dedi. hiç inanmadım ben kıskanmam kimseyi. ama hakkikaten oldu. iki ay sonra hayatından çıkar tahminim demişti. gerçekten 2 ayda gitti adam. ben sonra bir daha baktırmadım önce size yazdım da bir ara ararım yani.

aynı dönem elmira'ya baktırdım istanbul falcfılarından telefonla bakan. çok güvenirim ona. siz bu adamla evleneceksiniz. 6 güne buluşacaksınız falan diyerek beni baya ilişkide tuttu.

adamın hayatında başkası var. pisliğin tekiymiş. elmira tamamen patladı yani.
 

Nameles

🙅🙆🙅
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2017
1.943
1.778
ben baktırdığımda 50 idi. şubat ayında baktırdım sanırım. artmış olabilir. o dönem cidden inanmadım salladım. öyle böyle sallamadım. boşa gitti para diye düşündüm ama... birkaç ay sonra baktığımda hakikaten dediği çıktı.
bence falcıda olumsuzu da böyle şak şak söyleyen önemli. adamın yazıştığı kızlar var falan dedi. aldatma gibi mi dedim. yani seni üzmeyeyim tam aldatma diyemem ama güvenme, şehir dışına çıkınca başka şeyler oluyor sen de kıskançlık krizine girersin yakında dedi. hiç inanmadım ben kıskanmam kimseyi. ama hakkikaten oldu. iki ay sonra hayatından çıkar tahminim demişti. gerçekten 2 ayda gitti adam. ben sonra bir daha baktırmadım önce size yazdım da bir ara ararım yani.

aynı dönem elmira'ya baktırdım istanbul falcfılarından telefonla bakan. çok güvenirim ona. siz bu adamla evleneceksiniz. 6 güne buluşacaksınız falan diyerek beni baya ilişkide tuttu.

adamın hayatında başkası var. pisliğin tekiymiş. elmira tamamen patladı yani.
Doğrudur. Falcıların fiyat arttırmasını manasız buluyorum giderleri mi var sanki? Veya kurdan mı etkileniuolar napıyprlar
 

lightblue87

Üye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2019
454
438
Doğrudur. Falcıların fiyat arttırmasını manasız buluyorum giderleri mi var sanki? Veya kurdan mı etkileniuolar napıyprlar
ya ben elmira'ya 150 tl'ye baktırmıştım. su falı en iyisini gösterir falan dedi diye. hatta ilişkinin başında da 125 e baktırdım kahve artı tarot. o yüzden 50 bana batmadı. iş arkadaşım baktırmış meryeme çok beğenmiş gidip baktırmış o. ben de bi arayayım dedim hoşlanmadım yani kadın samimi falan ama dedikleri çok ters geldi. sonra onun dedikleri çıktı en kötüsü oldu yani:))
 

mrrsymor

Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2019
102
35
Aynen 50 tlydi 60 yapmış ben yeni gittim geçen ya Meryem’i ben de çok beğeniyorum sürekli de giderim zaten ama bana verdiği bi tarih tutmadı söylediği şeyde hala ısrarcı geç olur ama olur diyo bilmiyorum. Kişi analizleri çok iyidir ama Meryem’in.
 
Yukarı Alt