ankara'ya gelin gelenler

zorunlunick

BiCiftMavi💗
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
3.934
5.375
ya kızlar ankaraya gelingeldim hiç alışamadım bu şehre ailem uzakta başka şehirde burda eşimin akrabası yok görüştüğüm kimsem yok çok bunaldım var mi benle aynı durumda olanlar 🙁
Bende İzmir'e gelin geldim Ankara'dan .zor oluyor dimi
Ama ben zorlanmmıyorum neden acaba
 

askkkmeskk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ocak 2014
665
418
Neresindesinz bende İstanbul dan geldim İstanbul nere bura nere??? Ama Ankaralilar ankaraya aşık resmen. Aşırı seviyorlar sanki Ankara dan başka şehir yok onlar için. Yavaş yavaş alışıyorum burdan d başka yere gidecez nasılsa.. Tayinciyiz. Ama İstanbulum her zaman farkli
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 69 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 167 cm. Başlangıç Kilom :83.5 Kg. Şimdiki Kilom :80.5 Kg.

rapunzelmatmazel

Üye
Kayıtlı Üye
28 Haziran 2020
154
371
Ben Ankara’da yaşamıyorum ama çok gidip gelmişliğim var yakın arkadaşlarım orada. Çalışmıyorsan her gün çık gez şehri. Git güzel bir yerde dinlen, kahveni iç kitabını oku. Eşinin işyerine yakın biyerlere git çıkış saatine yakın, eve birlikte dönersiniz veya yürüyüp yemek yer sonra eve dönersiniz.
Akrabasız arkadaşsız evliliğin tadını çıkar ayol :)
 

Orman perisi olsam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2019
1.021
1.840
33
Ankara kışın soğuk oluyor. Bahar da en az kış kadar soğuk oluyor. Buna kendinizi hazırlayın.
büyük şehir olduğu için birsürü aktivite var aslında. Tabi çoğu paralı.
. Ama halk eğitim kursları falan var. Bütçeye uygun. Öyle bişey tercih ederseniz Yol parası falan dışında pek masrafınız olmaz.
onun dışında İstanbul kadar olmasa da çok pahalı. Zaten artık büyük şehirlerin en sıkıntılı yanı bence pahalılığı. Devlet hastaneleri kalabalık. Diğer şehirlerden de buraya muayene olmaya geliyorlar.
kendinize zaman içinde bir düzen kurarsınız. Sıkmayın canınızı. Arkadaşlar da edinirsiniz. Kendinizi yalnız hissetmezsiniz.
hem evlilik hem şehir değiştirmek. Annenizden , sevdiklerinizden uzaklaşmak bence hepsi ayrı ayrı zordur. O yüzden kolay olmayacak ama zamanla alışacaksınız.
 

Elifkskl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2019
1.442
465
ya kızlar ankaraya gelingeldim hiç alışamadım bu şehre ailem uzakta başka şehirde burda eşimin akrabası yok görüştüğüm kimsem yok çok bunaldım var mi benle aynı durumda olanlar 🙁
Alışırsın canm ben yenimahalledeyim 8 yaşımda geldim burda büyüyüp evlendim annemler keçiören tarafında ben yenimahalleye evlenince ilk geldim bende alışamadım bu tarafa komşuluk felan yok bekarken komşulara gider gelirdik çay kek börek burda komşunun k si yok benmde cnm çok sıkılıyor işte siz neresinden
 

Elifkskl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2019
1.442
465
Ankara kışın soğuk oluyor. Bahar da en az kış kadar soğuk oluyor. Buna kendinizi hazırlayın.
büyük şehir olduğu için birsürü aktivite var aslında. Tabi çoğu paralı.
. Ama halk eğitim kursları falan var. Bütçeye uygun. Öyle bişey tercih ederseniz Yol parası falan dışında pek masrafınız olmaz.
onun dışında İstanbul kadar olmasa da çok pahalı. Zaten artık büyük şehirlerin en sıkıntılı yanı bence pahalılığı. Devlet hastaneleri kalabalık. Diğer şehirlerden de buraya muayene olmaya geliyorlar.
kendinize zaman içinde bir düzen kurarsınız. Sıkmayın canınızı. Arkadaşlar da edinirsiniz. Kendinizi yalnız hissetmezsiniz.
hem evlilik hem şehir değiştirmek. Annenizden , sevdiklerinizden uzaklaşmak bence hepsi ayrı ayrı zordur. O yüzden kolay olmayacak ama zamanla alışacaksınız.
Ben gidiyordum Hanımlar Lokali ne evimin yanı iyi oluyor evet iğne oyası için gittim 1 yıl öğrendim hala da gidiyordum kapandı virüsten açılmadı daha
 

Suleymanin Hurremi

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2018
3.509
6.959
İstanbuldan eskişehire gelin geldim huzuru buldum sanki. Başta zor oluyor ama gidilecek gezilecek yerleri öğrenince seveceksiniz.
Ben ilk geldiğimde tramvaydan bi sokak uzaklaşınca strese giriyordum kaybolucam diye şimdi 13 senedir eskişehirde yaşamış olan eşimden daha iyi biliyorum her yere de ben götürüyorum nerdeyse.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 52 Kg. ile 70 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 168 cm. Başlangıç Kilom :94 Kg. Şimdiki Kilom :85 Kg.

Muhittin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Şubat 2012
6.954
3.902
30
Ben anlamalıyım babamdan dayı ama kayseride büyüdüm. Şimdi 3.ilimiz.ankwraya tayindeyiz doğuyu daha çok seviyordum yada istanbulu ben burayı sevemedimmmm
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-04-2021

Hamileliğimin 20. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 143 gün kaldı.

Önümüzdeki üç gün içinde bebeğinizin başında ince telli saçlar şekillenmeye başlayacaktır. Bu saçlar bebeğinizin kalıcı saçlarıdır, lanugo (geçici tüyler) değil. Bu kalıcı saçlar bebeğinizin doğumundan sonra, iki hafta içinde yavaş yavaş dökülerek daha kalın saçlarla değişecektir. Bebeğiniz artık nesneleri kavrayabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 320 gr. - Yaklaşık boyu : 16.4 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Khomyuk

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2019
3.210
13.279
Ankara sevilmez mi? Üniversite için gelip 15 yıl yaşadım mecbur tayin için ayrıldık. Hala gittiğimde özlemden delirmiş gibi gezerim.
illa arkadaşa gerek yok, kendiniz de pek çok şey yapabilirsiniz. Mesela yanınıza çay termosu kitap alıp kuğuluya, seymenlere gidebilirsiniz. Park bahçe anlamında zengindir. Kitapçı sahaf, pasaj gezebilirsiniz. Kurslara giderseniz arkadaşlarınız da olabilir tabii.
 

giggles

Shady's back.🥴
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2020
1.981
8.687
Konudan bağımsız olarak gelin gelme işi kaldı mı ya hala bana çok eski gibi geliyor bi yere gelin gelmek 🙄🙄🙄 başka şehre taşınıyoruz işte diğer tüm şehirlwr gibi

Ankara ayrıca nir sürü aktivite sunan bir şehir ama şu dönemde nereye gelin giderseniz gidin korona yüzünden evde olacaktınız. Evlendim ondan olduya bağlamayın bence. Sonra evlilik gözünüze batar
 

KudrAlobar

Ayak feministi
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
13.016
74.493
Ankara sevilmez mi? Üniversite için gelip 15 yıl yaşadım mecbur tayin için ayrıldık. Hala gittiğimde özlemden delirmiş gibi gezerim.
illa arkadaşa gerek yok, kendiniz de pek çok şey yapabilirsiniz. Mesela yanınıza çay termosu kitap alıp kuğuluya, seymenlere gidebilirsiniz. Park bahçe anlamında zengindir. Kitapçı sahaf, pasaj gezebilirsiniz. Kurslara giderseniz arkadaşlarınız da olabilir tabii.

Ankarada okuyan ankarayı çok seviyor, öğrenci olmak lazımmış orda zamanında. Eşim de öyle. Adam Ankara’ya gidince çocuklar gibi şen oluyor 😂

Ablam evlenip gitti 30 sene geçti üstünden hala sevmiyor. Sürekli bir geri dönme planı yapıyor ama mümkün de görünmüyor. Sanırım nasıl yaşadığına, neler yaptığına göre değişiyor ankarayı sevme duygusu.