• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinize öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

antidepresan bağımlılık yaptı sanırım :((

pkasss

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Temmuz 2013
1.695
1.057
Arkadaşlar Ne zaman misolu kullanmayı bıraksam inanılmaz baş aşrım oluyor doktora gittim bir süre daha devam et dedi ama yan etkilerini çok fazla hissediyorum kullanıncada ne yapıcam ben ya :84:
 

arnir

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2012
13.698
7.388
Arkadaşlar Ne zaman misolu kullanmayı bıraksam inanılmaz baş aşrım oluyor doktora gittim bir süre daha devam et dedi ama yan etkilerini çok fazla hissediyorum kullanıncada ne yapıcam ben ya :84:
solgar 5 htp yi kullan 1 ay felan sonra bırak bir şey olmaz.ben öyle bıraktım lustralı yoksa elektirk çarmışa dönüyordum
 

pkasss

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Temmuz 2013
1.695
1.057
solgar 5 htp yi kullan 1 ay felan sonra bırak bir şey olmaz.ben öyle bıraktım lustralı yoksa elektirk çarmışa dönüyordum
Öncelikle teşekkür ederim ama sormak istediklerim var :) doktor tavsiyesiylemi kullanmıştın sende solgarı ? o da yapıyormuydu uyku tembellik yorgunluk sersemlik falan ayrıca ?
 

akandeniz

herşey güzel olacak
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
6.648
527
birden tamamen bırakmak değilde azaltmak lazım dozunu..
ben antideprasan kullanırken böyle bırakmıştım...
 

pkasss

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Temmuz 2013
1.695
1.057
birden tamamen bırakmak değilde azaltmak lazım dozunu..
ben antideprasan kullanırken böyle bırakmıştım...
önceleri 100 mg kullanıyordum bıraktım . Sonra çok baş ağrım olunca doktor 50mg verdi , ilk 50mg ile başladığımda olmayan yan etkiler bu sefer olunca e bide baş ağrım geçince bıraktım ben de . ve şimdi yeniden başladı ağrılarım. Aslında en başta burda okuyordum hiç bulaşmayın bunlara diye ama dinleyen kim :KK43:
 

akandeniz

herşey güzel olacak
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
6.648
527
önceleri 100 mg kullanıyordum bıraktım . Sonra çok baş ağrım olunca doktor 50mg verdi , ilk 50mg ile başladığımda olmayan yan etkiler bu sefer olunca e bide baş ağrım geçince bıraktım ben de . ve şimdi yeniden başladı ağrılarım. Aslında en başta burda okuyordum hiç bulaşmayın bunlara diye ama dinleyen kim :KK43:
haklısın başta bulaşmamak lazım ama insan öyle bi duruma düşüyoki kurtarıcı gibi görüyo ilaçları...
 

pkasss

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Temmuz 2013
1.695
1.057
haklısın başta bulaşmamak lazım ama insan öyle bi duruma düşüyoki kurtarıcı gibi görüyo ilaçları...
aynen belalı kurtarıcılarmış meğer .. anlaşılan ben tekrar bi başlamalıyım sonra bi şekil de bırakıcam artık :105:
 

arnir

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2012
13.698
7.388
Öncelikle teşekkür ederim ama sormak istediklerim var :) doktor tavsiyesiylemi kullanmıştın sende solgarı ? o da yapıyormuydu uyku tembellik yorgunluk sersemlik falan ayrıca ?
hiç bir şey yapmıyor.reçeteye gerek yok.1 ay kullamak yetiyor zaten başka türlü diğer ilaçları bırakmak çok zor.hele çalışanlar için daha da zor.yan etkileri benim için yoktu.olsa da diğerlerinin yanında hiç bir şey.baş ağrısına özellikle iyi geliyor.
 

arnir

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
9 Kasım 2012
13.698
7.388
haklısın başta bulaşmamak lazım ama insan öyle bi duruma düşüyoki kurtarıcı gibi görüyo ilaçları...
ben öyle düşünmüyorum insanlar keyfinden kullanmıyor.neticede bir tedavi.baştan bağımlılık yapıyor diye düşünmek hatalı.
 

pkasss

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Temmuz 2013
1.695
1.057
hiç bir şey yapmıyor.reçeteye gerek yok.1 ay kullamak yetiyor zaten başka türlü diğer ilaçları bırakmak çok zor.hele çalışanlar için daha da zor.yan etkileri benim için yoktu.olsa da diğerlerinin yanında hiç bir şey.baş ağrısına özellikle iyi geliyor.
Denicem çok saoll :KK16: umarım bende de sende ki kadar etkili olurr ..
 

Yukarı Alt