AÖF mezunu öğretmen?

Skfkflvld

Üye
Kayıtlı Üye
23 Nisan 2018
22
54
Konuyu çok geç gördüm. İnsanların ne şarlarda ve niçin açıktan okuduğunu bilemeyiz değil mi ? Belki örgün eğitim görebilcek puana sahip olup zorunlu şartlar yüzünden bu durumda olabilirler. Örgün okuyanların açıktan okuyanlara nefreti ne kadar da büyük. Açıktan okuyorkende yatarak geçemiyorsunuz örgündede (istisnalar hariç). Kimse kimsenin mesleğini elinden almaya çalışmıyor ki herkesin emeği var açıktan okuyorken parasını veriyorum beni geçir mantığında olan insanlarda var örgün eğitimde sınav zamanı kulaklığı kulağına takıp kopya çekmeye çalışanda önemli olan aslında eğitimde gördüğünden anlam çıkarıp bir hücreni daha verimli doldurabilmek nefretinizi bir kenara bırakıp okuyana okumak isteyene destek olun lütfen eğitim görmüş insanlar olarak ne zorluklarla okunduğunu söyleyen sizlersiniz bunun bilincinde olup bu kadar hor görülmemeli tepkili olabilirsiniz bu durumu adil bulmayabilirsiniz kendinizce ama tutupta ne yaşadığını bilmediğiniz ve hayalleri olan bi şekilde tutunmaya çalışan insanlara bu kadar nefret kusmamalısınız her iki eğitim sistemininde doğruları var yanlışları var elinizi vicdanınıza götürüp en başta neden acaba böyle diye düşünmediğiniz konularda bu kadar sert çıkışlar yapmayın burada ebedi değiliz kalp kırıp öfkelenmenin hiç bir anlamı yok bunu yapamıyorsanız kendi emekleriniz çabalarınız öğrendikleriniz için elinizi vicdanınıza koyun
 


Aylin3333

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2017
1.066
1.142
merhaba arkadaşlar aranızda aöf mezunu olup öğretmenlik yapan var mı? Mezun oldum ama henüz formasyon alamadım en azından deneyim olsun diye ücretli öğretmenliğe başvurdum ama sıfırım şuan ders anlatırım onda sıkıntı yok ama sistem hakkında hiçbir fikrim yok. Bir de kadrolular ücretlileri zaten küçük görüyorlar hem aöf mezunu hem de ücretli olunca neyle karşılaşacağımı bilmiyorum sıkıntı yaptım biraz. AÖF mezunu olup öğretmenlik yapan arkadaşlar bilgilendirebilir mi?
 

Otimoti

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2013
2.321
2.436
Öğretmenlik mezunuyum ve çalışmıyorum. Evde dururken bir yandan da edebiyat okuyorum sevdiğim için. Aof gruplarında gördüğüm şu evet dersleri geçiyorlar ama edebiyata asla hakim değiller. En basiti de'yi da'yi bile doğru yazamiyorlar. Seneye formasyonu da bir ayda alıp öğretmen olabilirler. Ama nasıl öğretmen olacaklar? Ben 4 yıl okuduğum branşı sırf pek sevmediğim için öğretmen olmak bile istemedim çocukların hakkına girerim diye. Devlet bu konuda sınırlama getirmeli. Başka alanlarda açıktan okuyarak kendini geliştirirsin belki ama öğretmen olunmaz bu sistemle
 

Kusolurgidersin

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Haziran 2016
45
31
Konuyu çok geç gördüm. İnsanların ne şarlarda ve niçin açıktan okuduğunu bilemeyiz değil mi ? Belki örgün eğitim görebilcek puana sahip olup zorunlu şartlar yüzünden bu durumda olabilirler. Örgün okuyanların açıktan okuyanlara nefreti ne kadar da büyük. Açıktan okuyorkende yatarak geçemiyorsunuz örgündede (istisnalar hariç). Kimse kimsenin mesleğini elinden almaya çalışmıyor ki herkesin emeği var açıktan okuyorken parasını veriyorum beni geçir mantığında olan insanlarda var örgün eğitimde sınav zamanı kulaklığı kulağına takıp kopya çekmeye çalışanda önemli olan aslında eğitimde gördüğünden anlam çıkarıp bir hücreni daha verimli doldurabilmek nefretinizi bir kenara bırakıp okuyana okumak isteyene destek olun lütfen eğitim görmüş insanlar olarak ne zorluklarla okunduğunu söyleyen sizlersiniz bunun bilincinde olup bu kadar hor görülmemeli tepkili olabilirsiniz bu durumu adil bulmayabilirsiniz kendinizce ama tutupta ne yaşadığını bilmediğiniz ve hayalleri olan bi şekilde tutunmaya çalışan insanlara bu kadar nefret kusmamalısınız her iki eğitim sistemininde doğruları var yanlışları var elinizi vicdanınıza götürüp en başta neden acaba böyle diye düşünmediğiniz konularda bu kadar sert çıkışlar yapmayın burada ebedi değiliz kalp kırıp öfkelenmenin hiç bir anlamı yok bunu yapamıyorsanız kendi emekleriniz çabalarınız öğrendikleriniz için elinizi vicdanınıza koyun
Teşekkür ederim beni gerçekten anladığınız için. Düşük bir puanla AÖF okuduğumu sanıyorlar sanırım ama iyi bir puanla örgün eğitime başlayıp sonra mecburiyetten AÖFe devam etmek zorunda kaldım. Okulumdaki hiç bir öğretmenden kötü tepki görmedim Allah'a şükür. Allah böyle düşünen insanlarla karşılaştırmasın inşallah. :)
 


Sudem_mmm

Başlangıç 70 GÜNCEL 65 HEDEF 55
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2018
3.380
6.175
39
Teşekkür ederim beni gerçekten anladığınız için. Düşük bir puanla AÖF okuduğumu sanıyorlar sanırım ama iyi bir puanla örgün eğitime başlayıp sonra mecburiyetten AÖFe devam etmek zorunda kaldım. Okulumdaki hiç bir öğretmenden kötü tepki görmedim Allah'a şükür. Allah böyle düşünen insanlarla karşılaştırmasın inşallah. :)
Amin canım.Yolunda başarılar diliyorum.
 

Loyadan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Ağustos 2013
82
65
Ben öğretmenim ve aöf de bir bölüme devam ediyorum.Öğretmenlik yapabilir mi,yapmalı mı bunlar bir tarafa ama şunu da anlamalıyız insanlar içlerinde kalan bölümleri açıktan okuyorlar.Dolayısıyla o bölüme devam ederken alanıyla ilgili araştırmalar vs yapıyor insanlar.Üstelik aöf çıkışlı olup da öğretmenlik yapılabilecek bölümler belli ve o bölümleri de derslere birebir devam etmeden bitirmek çok kolay değil.Ben aöf mezunları öğretmwnlik yapar yapamaz demiyorum ama biraz mantıklı ve vicdanlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum.
 


LeonOcean

Leon Ocean ❤
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
28 Mart 2018
2.977
9.325
Yorumunuz hiç hoş değil.Her AÖF okuyani salak,cahil,bilgisiz göremezsiniz.Ayrica bir öğretmenin bu şekilde görmesi daha vahim bir durum.Daha çok okumaya teşvik edilmeli insanlar.Bir çok AÖF okuyan mühendisi,avukatı,doktoru vs var bu ülkede.3.universitem ne yani şimdi uzaktan eğitim görmem benim hiç bir şey bilmem anlamınami geliyor.Ayrica okuduğum ve okuyor olduğum bölümler epey zordu ve zor.İktisat, sosyoloji ve tarih .Lütfen insanları bu tür saçma sapan kendinize özgü dusuncelerinizle yargılamayin.En azından hangi konumdaysaniz hakkını verin.
Fark ettiysen nerde aof yazsa koşup koşup satırlarca yazıyor bir çok idealist öğretmen 😁 ben de 3 fakülte 1 tezli yüksek lisans ve şuan doktora tez asamasnydm. 7 yıl öğretmenlik yaptım uzman öğretici olarak. Ama ne zaman aof de okudum orgun okurken desem hep aynı laflar 😉😉 devlet bu hakki veriyorsa kimseye konuşmak düşmez değil mi 😉
 

Turtleee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2019
610
1.121
34
Zaten sistemi de bilmiyorum diyorsunuz bilmediğiniz ve çok yabancı olduğunuz bı alana neden geçiş yapmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum. Eğitim fakültesi mezunuyum yillqrdirda ogretmenlil yapiyorum ama hala derse giderken saatlerce araştırma yaparim nasil anlatsam diye. Ne anlattiginizla birlikte nasıl aknlattiginz da çok onemlidir ki asıl zor olan ve egitim fakültesi mezinlwrini AÖF mezunundan ayıran bu noktadır. Kadrolilarin ücretlileri ezmesinden önce elinizi vicdanında koyup bı düşünün doktor olmayan bir insanin amleiyat yapması ne kadar doğru bir davranışsal öğretmen olmayan birinin de öğretmenlik yapması o kadar kabul edilemezdir. Kendi alaninizda uzmanlaşmaya çalışırsanız kariyeriniz açısından çok daha verimli olacaktır. Çocukların da geleceğiyle oynamayın. Zaten bu ülkenin en büyük sorunu insanlarin fikir sahibi olmadığı konularda kendilerini ortaya atmasidir. Herkes kendi işini yapsın lutfen
Su sizin gibi dusunen ogretmenlerin herseyi ben bilirim diyip hevesini kordiginiz ogrencilerle egolarini tatmin etmesine ne demeli. Evet sizler aldigini egitimlerle harika egitim veriyorsunuz o yuzden su anda cocuklarimizin hali ortada. Ogretmenlik gonul isidir. Mesele toplama cikarma ogretmek degildir. Cocuktaki azmi arttirip , onu yureklendirmek vizyon katmaktir. Tanimadiginiz birinin bu becerilere sahip olup olmadigini bilmeden cok agir yorum yapmis oluyorsunuz.
Eger diyorsanizki bu devletin aöf mezunu disindaki egitim fakultelerine verdigi egitim ne olacak ? Hic uzulmeyin bizim verdigimiz vergilerle her yil 2,5 ay taril yapiyorsunuz, ustune biz o vergilerle cocugumuz asagilanacak, iyi egitim gormeyecek diye ozel okullara kosuyoruz. Yani ne devletin nede bizim kaynaklarimiza uzulmenize gerek yoktur
 

Aylin3333

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2017
1.066
1.142
Su sizin gibi dusunen ogretmenlerin herseyi ben bilirim diyip hevesini kordiginiz ogrencilerle egolarini tatmin etmesine ne demeli. Evet sizler aldigini egitimlerle harika egitim veriyorsunuz o yuzden su anda cocuklarimizin hali ortada. Ogretmenlik gonul isidir. Mesele toplama cikarma ogretmek degildir. Cocuktaki azmi arttirip , onu yureklendirmek vizyon katmaktir. Tanimadiginiz birinin bu becerilere sahip olup olmadigini bilmeden cok agir yorum yapmis oluyorsunuz.
Eger diyorsanizki bu devletin aöf mezunu disindaki egitim fakultelerine verdigi egitim ne olacak ? Hic uzulmeyin bizim verdigimiz vergilerle her yil 2,5 ay taril yapiyorsunuz, ustune biz o vergilerle cocugumuz asagilanacak, iyi egitim gormeyecek diye ozel okullara kosuyoruz. Yani ne devletin nede bizim kaynaklarimiza uzulmenize gerek yoktur
 


Aylin3333

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2017
1.066
1.142
Su sizin gibi dusunen ogretmenlerin herseyi ben bilirim diyip hevesini kordiginiz ogrencilerle egolarini tatmin etmesine ne demeli. Evet sizler aldigini egitimlerle harika egitim veriyorsunuz o yuzden su anda cocuklarimizin hali ortada. Ogretmenlik gonul isidir. Mesele toplama cikarma ogretmek degildir. Cocuktaki azmi arttirip , onu yureklendirmek vizyon katmaktir. Tanimadiginiz birinin bu becerilere sahip olup olmadigini bilmeden cok agir yorum yapmis oluyorsunuz.
Eger diyorsanizki bu devletin aöf mezunu disindaki egitim fakultelerine verdigi egitim ne olacak ? Hic uzulmeyin bizim verdigimiz vergilerle her yil 2,5 ay taril yapiyorsunuz, ustune biz o vergilerle cocugumuz asagilanacak, iyi egitim gormeyecek diye ozel okullara kosuyoruz. Yani ne devletin nede bizim kaynaklarimiza uzulmenize gerek yoktur
Bu ülkede inanın öğretmenler öğrencilerden daha çok aşağılanıyor. 10 öğretmenin bir öğrenci kadar kıymeti yok, devlet nazarında.
 

RuhumBuruk

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2018
891
1.241
32
Halk egitime başvur kpss puanına göre alıyorlar sigortan ve ders saatine göre ücretin yatıyor.Cok iyi tecrübe oluyor ben hamile kalana kadar yaptım
 


Coseff

KK'da geçen 13 sene..
Pro Üye
Anneler Kulübü
1 Mart 2007
2.144
3.733
32
Belli bir yere geldiğini sanan ben oluyorum sanırım burda sizin tabirinizle.neden bulunduğunuz ortamda işini gerçekten bilerek yapan insanlara karşı böyle nefret diyorsunuz. Onların suçu gerçek öğretmen olması mı? Eğitim alanında tahsilinin olmadan kendinizi bu meslekteki insanlarla kıyaslayip bı de onlardan daha iyi görmeniz çok enteresan. İnsanlar yıllarca çalışıp da hala kendilerini yeterli görmüyorlar hergun yeni bir şeyler öğrenmeye devam ediyorlar. İnsanları dışardan bakıp yargılamayın. Sınıf içinde hangi öğretmenin ne mucizeler yarattığını bilemezsiniz. Benim tavrim küçük düşürücü değildir ben burda doğruları söylüyorum hoşunuza gitmesede. Açıköğretim okumuş olabilirsiniz benim tavrim ona değil. İster acikogretim okuyun isterseniz de örgunde herhangi bir bolumm. Hic farketmez. Buradaki sorun AÖF değil eğitim fakültesi mezunu değilsiniz. öğretmen değilken öğretmenmis gibi davranmaya çalışıp sonrada insanlar bana neden saygı duymuyor diyorsunuz. Herkesin hayat şartları hayalleri farklıdır . Ben aslında doktor olmak istiyordum tıp okuyamadım ama olsun yinede çevremdekileri tedavi ediyim bu benim hayalimdi sonucta gibi saçma bişey oluyor bu. Elinde bişey olmayinca insan amaabu benim hayalim bahanesine siginir. öğrencilerimle olanvdiyaloğum hakkında yorum yapmanız da çok ilginç. Benim öğrencilerimle gayet sağlıklı bir diyaloğun var gördükleri yerde de üstüme atlarlar sürekli siz oralara kafanızı yormayin. Nedense insanlar kendileri onaylanmadiginda karşısindakine bu tarz yaklaşımlarda bulunur. Bölümünüze saygım sonsuz. Aof de mezun olunca meslek sahibi olabileceğiniz çok güzel bölümler var. Okuduğub bolum her neyse o alanda kendinizi geliştirip gerekirse yüksek lisans yapıp kendi işinizi yapabilirsinizm. Madem o kadar canla başla çalışmayı seviyorsunuz. Ama sizin amacınız o değil. AÖF u okudunuz mezun olmaya yaklaşırken ben ne iş yapicam diye dank etti. Buradan bir meslek sahibi olamam bari gidip ücretli yapıyim dediniz. Durum bal gibide bundan ibaret. İster hayalim deyin ister hayat şartları bunlar sadece bahane den ibaret. Bunu siz de biliyorsunuz biliyorsunuz. AÖF un değişmez sonu budur. öğretmencilik oyunlarına hep hayalimdi süsü ekleyip kendilerini de buna inandırmaya çalışırlar.
Siz burda fen edebiyat fakültelerine de laf vuruyorsunuz farkındaysanız eğitim bilimleri bitirip öabt den çakan fen edebiyat ve aöf bitirip derece yapanlar var ama asıl mesele sunum tekniği her insanın yapabileceği bir şey değildir.. Ezbere ders anlatan da var yorumlayarak öğretici hale getiren de..
 

turuncu_vosvos

Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2019
651
732
28
Su sizin gibi dusunen ogretmenlerin herseyi ben bilirim diyip hevesini kordiginiz ogrencilerle egolarini tatmin etmesine ne demeli. Evet sizler aldigini egitimlerle harika egitim veriyorsunuz o yuzden su anda cocuklarimizin hali ortada. Ogretmenlik gonul isidir. Mesele toplama cikarma ogretmek degildir. Cocuktaki azmi arttirip , onu yureklendirmek vizyon katmaktir. Tanimadiginiz birinin bu becerilere sahip olup olmadigini bilmeden cok agir yorum yapmis oluyorsunuz.
Eger diyorsanizki bu devletin aöf mezunu disindaki egitim fakultelerine verdigi egitim ne olacak ? Hic uzulmeyin bizim verdigimiz vergilerle her yil 2,5 ay taril yapiyorsunuz, ustune biz o vergilerle cocugumuz asagilanacak, iyi egitim gormeyecek diye ozel okullara kosuyoruz. Yani ne devletin nede bizim kaynaklarimiza uzulmenize gerek yoktur
Cahillik parçalardan buram buram akıyor. Verdiği vergilerle ben tatil yapiyormusum Allah razı olsun ya sen olmasan biz ne yapardık. Birincisi bizim tatilimiz 2.5 ay değil. Bana başkasını tanimadan laf ediosun demişsin sen beni tanımadan çocukları eğitimden soğutan derste nerdeyse boş oturan hiç bişey yapmayan öğretmen yaptın. Sen beni taniyo musun ki hakkımda yorum yapıyorsun. Beni eleştirip de senin yaptığın ne oluyor o zmaan. Üçüncüsü çocuğunu devletten saklayıp koşa koşa özel okullara veriomussun cok para verince çok iyi eğitim alınmadığını bilmeyecek kadar sisteme uzaksın ama ahkam kesioysun. Devlet okullarındaki çoğu öğretmen eğitim fakültesi mezunu kadrolu ogremtendir. Özel okuldaki ogretmen devletteki kadar tecrübeli değildir çünkü ya yeni mezun ya atanamamis yada öğretmen bile olmayıp işsizlikten özel okula basvurmus herhangi bir ünv mezunudur. Ha çok iyi Co koklu sayili özel okullar var ama onlara da senin gücün yetmez göndermeye l. Sizin koşa kos gittigniiz özel okullar bu şekilde. Ama sen zaten özele ver çocuğunu çünkü paranı ben verioyorum mantığıyla öğretmene yaklastigin sürece devletteki hiç bir ogrtmn seni muhattap almaz. Saygıdan bahsederken önce kendiniz saygılı olmayı öğrenin. Ayrıca bir işi eğitim almış olan kisinin yapmasını istemek ego olark anlasiliyorsa ben sizin zihniyetinizle muhattap olamicam. Su ürünleri mezunu bı insana gidip ameliyat olun o zmaan madem. Eğitim de sağlık kadar ciddi bir iştir. Ama çok hevesi var diye egitmisz insanları okullara doldurulamayack kdr ciddi hemde. Bunu bu kadr hafife almanız çok yazık gerçekten. Orgundeki unv lerden mezun olanlara laf ediyorsunuz neden örgün eğitim kötü oluyor. Örgün kötü AÖF çok mu iyi. Bakın bende AÖF okuyorum hiç calismadan bütün derslerimi geçtim.ama asla o boluum öğünde okuyup yüz yüze hocalardan birebir ders alan biri kadr birikim sahibi olamam. İstedgn kdr istekli ol bu mümkün degl. Öyle olsa millet örgün kazanmk için bu kdr çalışmaz. Duyarlilik kasicam diye bu kdr mantıksız düşünmeyin!!!
 

turuncu_vosvos

Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2019
651
732
28
Siz burda fen edebiyat fakültelerine de laf vuruyorsunuz farkındaysanız eğitim bilimleri bitirip öabt den çakan fen edebiyat ve aöf bitirip derece yapanlar var ama asıl mesele sunum tekniği her insanın yapabileceği bir şey değildir.. Ezbere ders anlatan da var yorumlayarak öğretici hale getiren de..
formasyonu hiç derse gitmeden emek vermeden direk parayla alan arkdslrim var ben onlardan bhsettim. Ama bolumunu orgunden okuyup yüzyüze hocaalrdan ders aldıysan formasyonunu da gerçekten hakkiyla aldıysan o ayrı. Ama AÖF asla olmaz. Bı öğretmenle akademisyenle yüzyüze glmeyen oturup tartismayan yorum yapmayan hele ki staj derslerini almayan bı insan öğretmen olamaz
 


Coseff

KK'da geçen 13 sene..
Pro Üye
Anneler Kulübü
1 Mart 2007
2.144
3.733
32
formasyonu hiç derse gitmeden emek vermeden direk parayla alan arkdslrim var ben onlardan bhsettim. Ama bolumunu orgunden okuyup yüzyüze hocaalrdan ders aldıysan formasyonunu da gerçekten hakkiyla aldıysan o ayrı. Ama AÖF asla olmaz. Bı öğretmenle akademisyenle yüzyüze glmeyen oturup tartismayan yorum yapmayan hele ki staj derslerini almayan bı insan öğretmen olamaz
Örgün de okudum aöf de.. Hangisi zor derseniz kesinlikle aöf.. Örgün de hocanın inisiyatif alarak geçirebildiği durumu da gördüm aöfte kendi imkanınla dersi öğrendiğin halde 0.2 puan eksik not ile kalmayı da.. Bence hepsi emek bu kadar küçümsemeli kimse.. Bu iş okul ve teori değil beceri işi..
Neyse benden bu kadar daha yorum yazmak polemiğe girmek oluyor o da yasak burda 🤣
 

turuncu_vosvos

Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2019
651
732
28
Su sizin gibi dusunen ogretmenlerin herseyi ben bilirim diyip hevesini kordiginiz ogrencilerle egolarini tatmin etmesine ne demeli. Evet sizler aldigini egitimlerle harika egitim veriyorsunuz o yuzden su anda cocuklarimizin hali ortada. Ogretmenlik gonul isidir. Mesele toplama cikarma ogretmek degildir. Cocuktaki azmi arttirip , onu yureklendirmek vizyon katmaktir. Tanimadiginiz birinin bu becerilere sahip olup olmadigini bilmeden cok agir yorum yapmis oluyorsunuz.
Eger diyorsanizki bu devletin aöf mezunu disindaki egitim fakultelerine verdigi egitim ne olacak ? Hic uzulmeyin bizim verdigimiz vergilerle her yil 2,5 ay taril yapiyorsunuz, ustune biz o vergilerle cocugumuz asagilanacak, iyi egitim gormeyecek diye ozel okullara kosuyoruz. Yani ne devletin nede bizim kaynaklarimiza uzulmenize gerek yoktur
Şu mesajınız gerçekten çok çirkin ayrıca. Ne dmeek senin verdiğin vergiler. Ne kadar ayıp bı cümle ya. Saygıda bahsedene bakin. Bı kere benim maaşımı devlet veriyor sen degil. Çünkü ben devlete hizmet ediyorum sana değil. Bizde devlete vergi veriyoruz o zaman senin maaşını da ben mi veriyorum ne kdr saçma bı cümle. Bunu kesinlikle çocuğunuzun ogretmenine kurmayın benden size tavsiye.hatta hiç bir insana kurmayın. İnsanalrla satın aliyomus gibi davrandiginizda insanlarda size bir anneden ziyade para makinesi gözüyle bakar!!!
 

Turtleee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2019
610
1.121
34
Şu mesajınız gerçekten çok çirkin ayrıca. Ne dmeek senin verdiğin vergiler. Ne kadar ayıp bı cümle ya. Saygıda bahsedene bakin. Bı kere benim maaşımı devlet veriyor sen degil. Çünkü ben devlete hizmet ediyorum sana değil. Bizde devlete vergi veriyoruz o zaman senin maaşını da ben mi veriyorum ne kdr saçma bı cümle. Bunu kesinlikle çocuğunuzun ogretmenine kurmayın benden size tavsiye.hatta hiç bir insana kurmayın. İnsanalrla satın aliyomus gibi davrandiginizda insanlarda size bir anneden ziyade para makinesi gözüyle bakar!!!
Cahillik parçalardan buram buram akıyor. Verdiği vergilerle ben tatil yapiyormusum Allah razı olsun ya sen olmasan biz ne yapardık. Birincisi bizim tatilimiz 2.5 ay değil. Bana başkasını tanimadan laf ediosun demişsin sen beni tanımadan çocukları eğitimden soğutan derste nerdeyse boş oturan hiç bişey yapmayan öğretmen yaptın. Sen beni taniyo musun ki hakkımda yorum yapıyorsun. Beni eleştirip de senin yaptığın ne oluyor o zmaan. Üçüncüsü çocuğunu devletten saklayıp koşa koşa özel okullara veriomussun cok para verince çok iyi eğitim alınmadığını bilmeyecek kadar sisteme uzaksın ama ahkam kesioysun. Devlet okullarındaki çoğu öğretmen eğitim fakültesi mezunu kadrolu ogremtendir. Özel okuldaki ogretmen devletteki kadar tecrübeli değildir çünkü ya yeni mezun ya atanamamis yada öğretmen bile olmayıp işsizlikten özel okula basvurmus herhangi bir ünv mezunudur. Ha çok iyi Co koklu sayili özel okullar var ama onlara da senin gücün yetmez göndermeye l. Sizin koşa kos gittigniiz özel okullar bu şekilde. Ama sen zaten özele ver çocuğunu çünkü paranı ben verioyorum mantığıyla öğretmene yaklastigin sürece devletteki hiç bir ogrtmn seni muhattap almaz. Saygıdan bahsederken önce kendiniz saygılı olmayı öğrenin. Ayrıca bir işi eğitim almış olan kisinin yapmasını istemek ego olark anlasiliyorsa ben sizin zihniyetinizle muhattap olamicam. Su ürünleri mezunu bı insana gidip ameliyat olun o zmaan madem. Eğitim de sağlık kadar ciddi bir iştir. Ama çok hevesi var diye egitmisz insanları okullara doldurulamayack kdr ciddi hemde. Bunu bu kadr hafife almanız çok yazık gerçekten. Orgundeki unv lerden mezun olanlara laf ediyorsunuz neden örgün eğitim kötü oluyor. Örgün kötü AÖF çok mu iyi. Bakın bende AÖF okuyorum hiç calismadan bütün derslerimi geçtim.ama asla o boluum öğünde okuyup yüz yüze hocalardan birebir ders alan biri kadr birikim sahibi olamam. İstedgn kdr istekli ol bu mümkün degl. Öyle olsa millet örgün kazanmk için bu kdr çalışmaz. Duyarlilik kasicam diye bu kdr mantıksız düşünmeyin!!!
Daha internetten hayata yeni atilan bir insanin hayallerini umutlarini kiran insan allah bilir ogrencileri nasil asagilar.?
Su urunleri mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Aöf mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Beni asagiliyorsunuz ? Benim param o ozel okullara yetmezmis ?
Allah evlatlarimizi sizin gibi ogretmenlerden korusun.
Insanlari meslekleriyle etiketleyen , kendi meslegini baskalarindan ustun goren mesleklerle statu sahibi oldugunu zanneden bir dusunce yapisi var Turkiyede.
Bana deselerki en bilgili cocuguna en iyi seyleri ogretecek ogretmen mi, cocuguna en vocdanli en iyi davranacak ogretmen mi deseler ben vicdanli olani secerim. Mentalitesi insana deger veren ogrencilere oyun ve yaraticilik asilayani secerdim. Eminimki o siz olmazdiniz !
Mesajinizi okudugumda durum ortada , O ders kitaplari ortada abdden almanyadan daha agir okutuluyor. Bizdeki matematik ,fen orada bu derece agir okutulmuyor. Hele universitelere hicbirsey demeyecegim, liselerden farki yok. Aof mezunu bir kizin sizinle ayni statuye sahip olacagi fikri sizi kizdirmis belliki ama kizmayin, siz bu egitim sistemiyle neden bir abd almanya olamadik ona kizin, kendinizi sorgulayin ? Bu muhabbetleride yapmak zorunda kalmazsiniz.
Ogretmen maguduriyeti yapan arkadas, asil ben magdurum bu ulkede. Ilk okulda yedigim dayaklarin hesabi yok. Omrum boyunca travma yaratti. Orta okula geldim, ozel dersler aldim. Sirf ozel ders aldigim icin hoca bana iyi not verirdi. Lisedeki hocalarim harikaydi ona laf yok. Basarili bir ogeenci oldugum icin iyi sinifa verdiler o da benim basarim. Unoversiteye girdim, liseden hicbir farki yoktu ? Hocalar liseden kalitesizdi. Birde egolarindan yanlarina gidilnezdi, kapidan kovarlardi. Simdi mezun oldum calisiyorum gece 12lere kadar ? Esim 3lere kadar. Ozel sektor kole gibi. Her ay maasimin 3 de 1 i gidecek , alamadigim egitime , alamadigim saglik hizmetine ...
Cocugum oldu. Devletteki ogrermen bana diyor git cocugunu ozele ver. Kusura bakma bu ulkenin tek enayisi ben miyim ? Boyle kalitesiz mentaliteye cocugumu emanet edecegim ? Yada Etmeyim diyede ustune para verecegim. Etmem sizin gibi su konusma tarzina sahip bir ogretmene omru billah cocugumu emanet etmem. Verdigim vergiyide sizlere helal etmiyorum !
 


Aylin3333

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2017
1.066
1.142
Daha internetten hayata yeni atilan bir insanin hayallerini umutlarini kiran insan allah bilir ogrencileri nasil asagilar.?
Su urunleri mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Aöf mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Beni asagiliyorsunuz ? Benim param o ozel okullara yetmezmis ?
Allah evlatlarimizi sizin gibi ogretmenlerden korusun.
Insanlari meslekleriyle etiketleyen , kendi meslegini baskalarindan ustun goren mesleklerle statu sahibi oldugunu zanneden bir dusunce yapisi var Turkiyede.
Bana deselerki en bilgili cocuguna en iyi seyleri ogretecek ogretmen mi, cocuguna en vocdanli en iyi davranacak ogretmen mi deseler ben vicdanli olani secerim. Mentalitesi insana deger veren ogrencilere oyun ve yaraticilik asilayani secerdim. Eminimki o siz olmazdiniz !
Mesajinizi okudugumda durum ortada , O ders kitaplari ortada abdden almanyadan daha agir okutuluyor. Bizdeki matematik ,fen orada bu derece agir okutulmuyor. Hele universitelere hicbirsey demeyecegim, liselerden farki yok. Aof mezunu bir kizin sizinle ayni statuye sahip olacagi fikri sizi kizdirmis belliki ama kizmayin, siz bu egitim sistemiyle neden bir abd almanya olamadik ona kizin, kendinizi sorgulayin ? Bu muhabbetleride yapmak zorunda kalmazsiniz.
Ogretmen maguduriyeti yapan arkadas, asil ben magdurum bu ulkede. Ilk okulda yedigim dayaklarin hesabi yok. Omrum boyunca travma yaratti. Orta okula geldim, ozel dersler aldim. Sirf ozel ders aldigim icin hoca bana iyi not verirdi. Lisedeki hocalarim harikaydi ona laf yok. Basarili bir ogeenci oldugum icin iyi sinifa verdiler o da benim basarim. Unoversiteye girdim, liseden hicbir farki yoktu ? Hocalar liseden kalitesizdi. Birde egolarindan yanlarina gidilnezdi, kapidan kovarlardi. Simdi mezun oldum calisiyorum gece 12lere kadar ? Esim 3lere kadar. Ozel sektor kole gibi. Her ay maasimin 3 de 1 i gidecek , alamadigim egitime , alamadigim saglik hizmetine ...
Cocugum oldu. Devletteki ogrermen bana diyor git cocugunu ozele ver. Kusura bakma bu ulkenin tek enayisi ben miyim ? Boyle kalitesiz mentaliteye cocugumu emanet edecegim ? Yada Etmeyim diyede ustune para verecegim. Etmem sizin gibi su konusma tarzina sahip bir ogretmene omru billah cocugumu emanet etmem. Verdigim vergiyide sizlere helal etmiyorum !
Anlaşıldı bu kadar kustuğunuz kininizin sebebi... Ancak şu anki öğrenci merkezli sistemden bi haber olup bu kadar cüretli yorum yapmak da ilginç... size tavsiyem öğretmenler hakkında çocuklarınızın yanında bu çirkin yorumlarınızı yapmayın lütfen. O çocuklar sonra "sen kimsin, sanane" gibi ifadeleri rahatlıkla kullanabilme cüreti bulamasınlar kendilerinde. Kendi travmalarınızın intikamını çocuklarınızın öğretmenlerinden almaya çalışmayın.
 

Aylin3333

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2017
1.066
1.142
Arkadaş da su ürünleri bölümünü aşağılamamış, o bölümden mezun olan birinin dokror vs. olmasının yanlış olacağını vurgulamış. Demek ki tezimiz kanıtlanıyor. Okuduğunu anlamayan insanın ne kadar hayalleri büyük olursa olsun eğitimi ve yeteneği yoksa ancak değdiği hayatlarda hasara yol açar. Okuduğunu anlamadığı için Eğitim bölümünü kazanamamış, çok düşük puanlarla aöf okumuş, sonra da hayallarim var, öğretmen olacağım. Bırak arkadaşım kendi hayallarin uğruna başka hayatlar senin oyuncağın değil.
 

Turtleee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2019
610
1.121
34
Hicbir sistem, "ogrenci merkezli " vs. gorevini vicdanla ve aşkla yapmayan insanlarin hatalarini duzeltemez
Artik tum zihniniz puan ve yaris sistemine gore calisiyor. Asagiladiginizin bile farkina varmiyorsunuz. Basarinin tamamen puanla alakali oldugunu dusunuyorsunuz. Bizi mahveden cahillik bu degil mi ?
"Sen kimsin sanane" gibi tabirler kullanmama ragmen ogretmen oldugu belli olan arkadaslari elestirmem zoruna gitmis.
anlasilan bizleride cocuklar gibi itaat etme zorunlulugumuz oldugunu zannediyorsaniz. Karsi dusuncelere tahammul edemiyor, ifade ozgurlugu kisitlanan cocuklar gibi uzerimizde fikirlerimizde hakimiyet kurabilcekleri sanilmis. Hatta o kadar ki konu sahibinin sorusuna cevap vermek yerine konuyu saptirma ve konu sahibinin hayalleri uzerinden ahlak arayisina gidilmis.
Burada konuyu saptirmaya calisip ortami germeye calisan arkadaslar ,cocugumu Nasil buyutecegimi merak edoyorsaniz
Benim cocugum herkese saygiyi ogretecegim. Sirf ogretmeni diye saygi duymak zorunda olmayacak hele itaat asla ... ogretmeni ona kaba davraniyorsa, onun dusuncelerini kucumsuyorsa kendi cevabini tabiki verecek,
Verdigim cevaplar yasadigim travmalara baglanmis, dogrudur, gocunmam. Konu sahibine bu denli hakaretler edilmesi , onu korumak ve haksizligi gidermek isteyerek yorum yaptim. Ama bu bilmislikleri taslayan insanlar nasil bir travma yasamis ve bos vakit bulmuski gelip bos zamanlarinda alakasiz konulara insanlarin hayalleriyle oynamaya curret ediyor.
Aof mezunu veya edebiyat fakultesi mezunu, fark etmez evine ekmek goturemecek olmasi icin adam secilmis. Basarili olani degil, Kendinden olanin her halukarda oncelikli olmasi istenmis. Daha bebekken bize verilen " kendinden olani kayir" icgudusyle yorumlar yapiliyor. Insancillasamamis , kisisel evrimini gecirememis.

Son olarak basariyi, iclerinde bulunduklari basarisiz sistemi kabul edenlere sozum ;
Bu ulkenin nasil kuruldunu biliyor musunuz , cumhuriyet ilan edildiginde ogretmen yoktu , okuma yazma bileni ogretmen yapiyorlardi. Demek ki gonul isi herseyden onemli ! Gecin arkadaslar de da ayri yaziliri, uzay cagina gircecegiz, adamlar milli teknolijolerini gelistirmeye milli beyinler bile kulanmiyor. Su anda dunyanin en buyuk girisimcileri ilkokul mezunu. Allahtan onlara hayir sen ilkokul mezunusun girisimci olamazsin diyen olamamisti :)
 


Aylin3333

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2017
1.066
1.142
Hicbir sistem, "ogrenci merkezli " vs. gorevini vicdanla ve aşkla yapmayan insanlarin hatalarini duzeltemez
Artik tum zihniniz puan ve yaris sistemine gore calisiyor. Asagiladiginizin bile farkina varmiyorsunuz. Basarinin tamamen puanla alakali oldugunu dusunuyorsunuz. Bizi mahveden cahillik bu degil mi ?
"Sen kimsin sanane" gibi tabirler kullanmama ragmen ogretmen oldugu belli olan arkadaslari elestirmem zoruna gitmis.
anlasilan bizleride cocuklar gibi itaat etme zorunlulugumuz oldugunu zannediyorsaniz. Karsi dusuncelere tahammul edemiyor, ifade ozgurlugu kisitlanan cocuklar gibi uzerimizde fikirlerimizde hakimiyet kurabilcekleri sanilmis. Hatta o kadar ki konu sahibinin sorusuna cevap vermek yerine konuyu saptirma ve konu sahibinin hayalleri uzerinden ahlak arayisina gidilmis.
Burada konuyu saptirmaya calisip ortami germeye calisan arkadaslar ,cocugumu Nasil buyutecegimi merak edoyorsaniz
Benim cocugum herkese saygiyi ogretecegim. Sirf ogretmeni diye saygi duymak zorunda olmayacak hele itaat asla ... ogretmeni ona kaba davraniyorsa, onun dusuncelerini kucumsuyorsa kendi cevabini tabiki verecek,
Verdigim cevaplar yasadigim travmalara baglanmis, dogrudur, gocunmam. Konu sahibine bu denli hakaretler edilmesi , onu korumak ve haksizligi gidermek isteyerek yorum yaptim. Ama bu bilmislikleri taslayan insanlar nasil bir travma yasamis ve bos vakit bulmuski gelip bos zamanlarinda alakasiz konulara insanlarin hayalleriyle oynamaya curret ediyor.
Aof mezunu veya edebiyat fakultesi mezunu, fark etmez evine ekmek goturemecek olmasi icin adam secilmis. Basarili olani degil, Kendinden olanin her halukarda oncelikli olmasi istenmis. Daha bebekken bize verilen " kendinden olani kayir" icgudusyle yorumlar yapiliyor. Insancillasamamis , kisisel evrimini gecirememis.

Son olarak basariyi, iclerinde bulunduklari basarisiz sistemi kabul edenlere sozum ;
Bu ulkenin nasil kuruldunu biliyor musunuz , cumhuriyet ilan edildiginde ogretmen yoktu , okuma yazma bileni ogretmen yapiyorlardi. Demek ki gonul isi herseyden onemli ! Gecin arkadaslar de da ayri yaziliri, uzay cagina gircecegiz, adamlar milli teknolijolerini gelistirmeye milli beyinler bile kulanmiyor. Su anda dunyanin en buyuk girisimcileri ilkokul mezunu. Allahtan onlara hayir sen ilkokul mezunusun girisimci olamazsin diyen olamamisti :)
Geçmiş yazılarınızı bi zahmet bi daha okuyun. Aşağılamanın ve genellemenin en kralını siz yapmışsınız. Sizin başarı olarak gösterdiğiz işte bizim ülkemizin en büyük sorunu. İşin ehline verilememesi. Verdiğiniz örnekler de çok ekstrem. Madem öyle; savaşlarda narkossuz ameliyat yapılıyor, bu doğru mu yani...Ya da savaşlada doktor olmayanlar mecburiyetten yararılaları tedavi amaçlı cerrahi müdahale yapıyor. E şimdi eline neşteri alan muhteşem, hevesli azimli insanlar ameliyat yapsın...
Ben onu bunu bilmem. İşi ehline vermek gerek.
 

Turtleee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2019
610
1.121
34
Geçmiş yazılarınızı bi zahmet bi daha okuyun. Aşağılamanın ve genellemenin en kralını siz yapmışsınız. Sizin başarı olarak gösterdiğiz işte bizim ülkemizin en büyük sorunu. İşin ehline verilememesi. Verdiğiniz örnekler de çok ekstrem. Madem öyle; savaşlarda narkossuz ameliyat yapılıyor, bu doğru mu yani...Ya da savaşlada doktor olmayanlar mecburiyetten yararılaları tedavi amaçlı cerrahi müdahale yapıyor. E şimdi eline neşteri alan muhteşem, hevesli azimli insanlar ameliyat yapsın...
Ben onu bunu bilmem. İşi ehline vermek gerek.
Bu sekilde dusuncelerinizi ifade ettiginiz taktirde, diger arkadaslarda en az sizin kadar duzgun cevap verebilseydi bence bu konu basliginda bu polemikler olmayacakti. Gayet normal dusunceleriniz size haksizsiniz dememe gerek yoktur. Fakat degindiniz konular farkli konu basliklarina daha uygun bence.
 

turuncu_vosvos

Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2019
651
732
28
Daha internetten hayata yeni atilan bir insanin hayallerini umutlarini kiran insan allah bilir ogrencileri nasil asagilar.?
Su urunleri mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Aöf mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Beni asagiliyorsunuz ? Benim param o ozel okullara yetmezmis ?
Allah evlatlarimizi sizin gibi ogretmenlerden korusun.
Insanlari meslekleriyle etiketleyen , kendi meslegini baskalarindan ustun goren mesleklerle statu sahibi oldugunu zanneden bir dusunce yapisi var Turkiyede.
Bana deselerki en bilgili cocuguna en iyi seyleri ogretecek ogretmen mi, cocuguna en vocdanli en iyi davranacak ogretmen mi deseler ben vicdanli olani secerim. Mentalitesi insana deger veren ogrencilere oyun ve yaraticilik asilayani secerdim. Eminimki o siz olmazdiniz !
Mesajinizi okudugumda durum ortada , O ders kitaplari ortada abdden almanyadan daha agir okutuluyor. Bizdeki matematik ,fen orada bu derece agir okutulmuyor. Hele universitelere hicbirsey demeyecegim, liselerden farki yok. Aof mezunu bir kizin sizinle ayni statuye sahip olacagi fikri sizi kizdirmis belliki ama kizmayin, siz bu egitim sistemiyle neden bir abd almanya olamadik ona kizin, kendinizi sorgulayin ? Bu muhabbetleride yapmak zorunda kalmazsiniz.
Ogretmen maguduriyeti yapan arkadas, asil ben magdurum bu ulkede. Ilk okulda yedigim dayaklarin hesabi yok. Omrum boyunca travma yaratti. Orta okula geldim, ozel dersler aldim. Sirf ozel ders aldigim icin hoca bana iyi not verirdi. Lisedeki hocalarim harikaydi ona laf yok. Basarili bir ogeenci oldugum icin iyi sinifa verdiler o da benim basarim. Unoversiteye girdim, liseden hicbir farki yoktu ? Hocalar liseden kalitesizdi. Birde egolarindan yanlarina gidilnezdi, kapidan kovarlardi. Simdi mezun oldum calisiyorum gece 12lere kadar ? Esim 3lere kadar. Ozel sektor kole gibi. Her ay maasimin 3 de 1 i gidecek , alamadigim egitime , alamadigim saglik hizmetine ...
Cocugum oldu. Devletteki ogrermen bana diyor git cocugunu ozele ver. Kusura bakma bu ulkenin tek enayisi ben miyim ? Boyle kalitesiz mentaliteye cocugumu emanet edecegim ? Yada Etmeyim diyede ustune para verecegim. Etmem sizin gibi su konusma tarzina sahip bir ogretmene omru billah cocugumu emanet etmem. Verdigim vergiyide sizlere helal etmiyorum !
Sizi kaale alamiycam çocuğunuzu AÖF mezunu öğretmenlere okutun eminim çok mezun kalırsınız. Değerli vaktini size harcayamicam iyi günler istedgnz kadar yazablirdinix atış serbes yalnız bnm size ayıracak kadr boş zaman yok kendi kndinize takilin 😂
 


turuncu_vosvos

Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2019
651
732
28
Arkadaş da su ürünleri bölümünü aşağılamamış, o bölümden mezun olan birinin dokror vs. olmasının yanlış olacağını vurgulamış. Demek ki tezimiz kanıtlanıyor. Okuduğunu anlamayan insanın ne kadar hayalleri büyük olursa olsun eğitimi ve yeteneği yoksa ancak değdiği hayatlarda hasara yol açar. Okuduğunu anlamadığı için Eğitim bölümünü kazanamamış, çok düşük puanlarla aöf okumuş, sonra da hayallarim var, öğretmen olacağım. Bırak arkadaşım kendi hayallarin uğruna başka hayatlar senin oyuncağın değil.
Yazı maulm yeriyle okuyanbi insan anca öyle anlar işte bosverin konuşup prim vermeyin boylelerine. İlk mesajında senin paranı ben veriyorum diye cirkinlesen bı insan geçip karşıma egodam bahsederse ben onu dinlemek bile komik duruma sokuyo kendini çünkü. İstediği gibi çalıp oynasın. Zira hsyttaki tek başarısı internet başında birilerine saldırmak 😊
 

turuncu_vosvos

Üye
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2019
651
732
28
Daha internetten hayata yeni atilan bir insanin hayallerini umutlarini kiran insan allah bilir ogrencileri nasil asagilar.?
Su urunleri mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Aöf mezunlarini asagiliyorsunuz ?
Beni asagiliyorsunuz ? Benim param o ozel okullara yetmezmis ?
Allah evlatlarimizi sizin gibi ogretmenlerden korusun.
Insanlari meslekleriyle etiketleyen , kendi meslegini baskalarindan ustun goren mesleklerle statu sahibi oldugunu zanneden bir dusunce yapisi var Turkiyede.
Bana deselerki en bilgili cocuguna en iyi seyleri ogretecek ogretmen mi, cocuguna en vocdanli en iyi davranacak ogretmen mi deseler ben vicdanli olani secerim. Mentalitesi insana deger veren ogrencilere oyun ve yaraticilik asilayani secerdim. Eminimki o siz olmazdiniz !
Mesajinizi okudugumda durum ortada , O ders kitaplari ortada abdden almanyadan daha agir okutuluyor. Bizdeki matematik ,fen orada bu derece agir okutulmuyor. Hele universitelere hicbirsey demeyecegim, liselerden farki yok. Aof mezunu bir kizin sizinle ayni statuye sahip olacagi fikri sizi kizdirmis belliki ama kizmayin, siz bu egitim sistemiyle neden bir abd almanya olamadik ona kizin, kendinizi sorgulayin ? Bu muhabbetleride yapmak zorunda kalmazsiniz.
Ogretmen maguduriyeti yapan arkadas, asil ben magdurum bu ulkede. Ilk okulda yedigim dayaklarin hesabi yok. Omrum boyunca travma yaratti. Orta okula geldim, ozel dersler aldim. Sirf ozel ders aldigim icin hoca bana iyi not verirdi. Lisedeki hocalarim harikaydi ona laf yok. Basarili bir ogeenci oldugum icin iyi sinifa verdiler o da benim basarim. Unoversiteye girdim, liseden hicbir farki yoktu ? Hocalar liseden kalitesizdi. Birde egolarindan yanlarina gidilnezdi, kapidan kovarlardi. Simdi mezun oldum calisiyorum gece 12lere kadar ? Esim 3lere kadar. Ozel sektor kole gibi. Her ay maasimin 3 de 1 i gidecek , alamadigim egitime , alamadigim saglik hizmetine ...
Cocugum oldu. Devletteki ogrermen bana diyor git cocugunu ozele ver. Kusura bakma bu ulkenin tek enayisi ben miyim ? Boyle kalitesiz mentaliteye cocugumu emanet edecegim ? Yada Etmeyim diyede ustune para verecegim. Etmem sizin gibi su konusma tarzina sahip bir ogretmene omru billah cocugumu emanet etmem. Verdigim vergiyide sizlere helal etmiyorum !
Bu kadar insamalri dusunuyorsunux empati olaylarına girmissiniz. Atanamadigi için intihar eden öğretmenlerden haberiniz var mı hanimefendi. Atanamayan yada intihar eden o kdr öğretmen adayı varken devletin sırf kendi cebini düşündüğü için ücretli öğretmenlik olayına başvurması bunun doğru oldgunu gostermez. Madem o kdr heves olayına girdnix o öğretmenlerin mesleğine başlayıp hevesini almaya hakkı yok muydu. Siz bı öğretmenin atanıp kadro sahibi oalan kdr neler yaşadığını biliyor musinuz. Hiç bişey sizin sandigniz gibi değil. Fikir sahibi olmadginz konularda susmasını bilmeli insan. Duyar kasicam diye saçma sapan duruma dusmussunuz. Kusura bkmayin ama hakedip emek verip atanamayan yada intihar eden o kdr ogrtmn adayı varken bı AÖF mezunu daha doğrusu öğretmen olmayan birinin o kadrolarda barınması kabul edilemez. Bu kadr basit. Sizin benim hakkımdaki düşünceleriniz de beni ilgilemdirmio siz beni bgenmedginiz diye bı bnm kötü ogrtmm oldgumu göstermez beni bilen bilir kmseye ispatlamaya ohtycm yok sizin kirli zihnitrtinizi gösterir. Daha da sizinle muhatap olamicam gidin kendi cocugunuzu öğretmeninden alın hirsinizi !!! Allah da bütün ogrrtmleri sizin gibi her konuda fikri vermiş gibi davranan bos velilerden korusun ins!
 

Turtleee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2019
610
1.121
34
Bu kadar insamalri dusunuyorsunux empati olaylarına girmissiniz. Atanamadigi için intihar eden öğretmenlerden haberiniz var mı hanimefendi. Atanamayan yada intihar eden o kdr öğretmen adayı varken devletin sırf kendi cebini düşündüğü için ücretli öğretmenlik olayına başvurması bunun doğru oldgunu gostermez. Madem o kdr heves olayına girdnix o öğretmenlerin mesleğine başlayıp hevesini almaya hakkı yok muydu. Siz bı öğretmenin atanıp kadro sahibi oalan kdr neler yaşadığını biliyor musinuz. Hiç bişey sizin sandigniz gibi değil. Fikir sahibi olmadginz konularda susmasını bilmeli insan. Duyar kasicam diye saçma sapan duruma dusmussunuz. Kusura bkmayin ama hakedip emek verip atanamayan yada intihar eden o kdr ogrtmn adayı varken bı AÖF mezunu daha doğrusu öğretmen olmayan birinin o kadrolarda barınması kabul edilemez. Bu kadr basit. Sizin benim hakkımdaki düşünceleriniz de beni ilgilemdirmio siz beni bgenmedginiz diye bı bnm kötü ogrtmm oldgumu göstermez beni bilen bilir kmseye ispatlamaya ohtycm yok sizin kirli zihnitrtinizi gösterir. Daha da sizinle muhatap olamicam gidin kendi cocugunuzu öğretmeninden alın hirsinizi !!! Allah da bütün ogrrtmleri sizin gibi her konuda fikri vermiş gibi davranan bos velilerden korusun ins!
Dogru seylere deginiyorsunuz ama burasi konusu degil.
 


Sezgiili

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2015
4
2
27
Bir şey araştırmak için tesadüfen sayfaya girdim ve tartışma yarım saatimi çaldı. Senelerdir devlet okulu öğretmeniyim. Bu işin doğusunu da gördüm batısını da. Öğrencinin üstün zekalısıyla da yıllarımı geçirdim otizmlisiyle de. Bu işin ego ile insanları küçümseme vs ile hiç ilgisi yok. Şu çok açık “eğitim fakültesi mezunu olunmadan bu iş yapılmaz”. Yukarıda yazan öğretmen arkadaşlarımın her söylediklerinin altına imzamı atarım. Ama biz nasıl diğer mesleklere dışarıdan kabataslak bakıyorsak onlar da bu mesleğe öyle bakıyorlar ve siz bu işin okulunu okumuşsunuz içindesiniz doğrudur demek yerine söylediklerinde diretiyorlar. Bu cehalet göstergesidir. Yaz tatilinin bitmesine az kaldı güzel zamanlarınızı burda cahile laf anlatmakla harcamamanızı öneririm sevgili öğretmenlerim. İyi geceler
 

Svlyipksnl

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
27 Ekim 2019
1
0
34
AÖF Türk DİLİ VE EDEBİYATI OKUYORUM .FAKAT bazı öğretmenler olduklari halde insanların içindeki hevesi o hayalleri yıkıp yok edebiliyorlar...Sizin yazdıklarını yazıyordum ki cevabınızı gördüm madem öğretmen olmuşlar iyi hoş şeyler ogreteceklerine hoş duygularında yok olmasını sağlıyorlar...kimse kimseni n yerine geçmiyor Allah kime neyi nasip ederse o onu yaşıyor olur ben öğle öğretmenler yüzünden dışardan okumak zorunda kalanlardanım Tsk ederim yazınımızdan dolayi