Arkadaş olarak devam etmeli miyim?

Themiso

Üye
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2020
284
94
Yakınlaştığın ilk insanmış. Ondan hassassın. Böyle bir arkadaşa ihtiyacın olduğunu sanmıyorum neden arkadaş kalasın ki? Hislerinin farkında ve seni yedekte tutuyor. Başka aşklara yelken aç. Kesinlikle başka birisinden ilgi gördüğün an unutursun bunu. Dene. 😉
evet hak etmediğim bş yaklaşım görünce de daha da üzülüyorum :KK43: denicem.
 

Themiso

Üye
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2020
284
94
Biri bana derdin ne dese bir daha yüzüne bakmam bir
İlişki olmadı arkadas kalalım lafını hiç Bi zaman anlamadım anlamayacağım iki

Adam takılmalarla gününü gün ediyor o kızlardan biri olmak istersen yedek listesinde kalmaya devam edersin üç.
yapamadım işte :KK43: o kızlardan olmadım hiç çok şükür. Ama doğru gününü gün edecek umarım başarıırım ne diyim. suçlu olcam ona üzülüyorum
 

elektra

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2015
3.215
10.496
Bana da diyor ki yaşamak istesem senden daha kolay olan binlerce insan var onlara giderdim falan :KK43: çok ileri gitmedik ama. Bu konuda da hep geri kafalısın diyor mesela
Şunu diyen erkeklerın emın ol bı bok kadar değerı yok kadınlarda zaten üstüne atlıyor paşamın :işsiz:Senı yedekte tutuyor anla. Bunun gıbı gebeş birine bıle şu lafları ettırıcek vaktı verıyorsun. O bınlerce kadına git benı rahatsız etme ben daha ıyısıne layığım diyemıyorsun.
 

justchillin

Üye
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2019
126
102
Bana da diyor ki yaşamak istesem senden daha kolay olan binlerce insan var onlara giderdim falan :KK43: çok ileri gitmedik ama. Bu konuda da hep geri kafalısın diyor mesela
hiiç inanmayın bu laflara varsa gitsin o zaman. kendinize yazık etmeyin diğer arkadaşların da dediği gibi sizi yedekte tutuyor. erkekler bizim gibi değiller biz hep hareketlerinden anlam çıkarmaya çalışıyoruz ama onlar çok daha düzler söylemek yapmak istediklerini pat diye söylüyor ve yapıyorlar canım emin ol seninle ciddi bir ilişki düşünse bunu söylerdi bile. kendine şunu bi sor seven adam böyle mi yapar? böyle mi davranır? bak sen şimdi koparmak istesen birden kıymete binersin ama onun için değil kendi iyiliğin için yap. ne demek elin kızıyla GECE 12'den 5'e kadar birlikte oturacak, ne yaptıkları belli değil ve benim telefonumu açmayacak üstüne bir de sana laf edecek. dayağı yer... hemen uzaklaş
 

En buyuk kk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Mart 2013
1.671
4.613
Ben neredeyse butun eski sevgililerimle arkadas kaldim. Bir tanesiyle her Turkiye'ye gittigimde gorusuruz, digeriyle gorusuruz Whatsapptan yazisiriz hatta en son hoslandigim cocugu anlattim filan tavsiye verdi. Ama yanlarinda rahatim bunlarin, gorusunce uzulmuyorum veya beni manipule ettiklerini dusunmuyorum. Cidden duz arkadasim olarak goruyorum onlari. Ama bu sizinki her gun arayarak size hala iliskideymisiniz gibi davranarak kotu hissettiriyor. Kotu hissettiginiz icin de modunuz dusuyor enejiniz gidiyor. Ayrica niyeti de manupulasyon gibi. Bence mesafe koyun.
 

Feslegen Kokulu Nane

Korkak, olumsuzun peşinden gider.
Pro Üye
Anneler Kulübü
30 Ekim 2018
14.953
34.694
ben rehberden silince bile kafayı yedi ama. Ben de kopamadım işte çok sevmişitm. Üzmekten başka bi bok yaptığı yok. koparıcam sizler kendime getirdiniz biraz
17 18 yaşında olsan bir nebze anlamaya çalışırım ama 24 yaşında genç kız normal şartlar altında üniversiteyi bitireli 2 yıl olmuş ve işe girmiş olması gerekiyor. aşktan gözünün bu kadar kapalı olmasını anlayamıyorum. :KK43:
 

francesca

Hayat 1 gündür, o da bugündür..
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
18 Mayıs 2008
6.868
8.323
Dengesiz çünkü. Uzak durmanı tavsiye ederim. sana hiçbir zaman hayrı dokumayacak.
 

Arzu Sari

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
5 Ocak 2020
24
31
23
Valla eski sevgiliyle arkadaş kalırsanız her türlü sapkınlığı yapar gevşer sizi yedek olarak görür anında kein muhabbeti
 

Mavi_07

Üye
Kayıtlı Üye
8 Ağustos 2019
53
186
Arkadaş kalıp kalmamanızı geçtim (Bu konu kişiden kişiye göre değişebilir belki ancak pek benlik değil, ortak iş vs gibi bir durum varsa çok gerekli bir neden varsa, görüşmeyi çok kısa tutarak görüşürüm, daha fazlası olmaz) bu genç adam saygısız ve küstah biri. 'Derdin ne' tarzı efelenerek, maço konuşmalar yapıyor; üstelik haklı olarak bir açıklama beklediğinizde. Küstah insanlarla da uzun soluklu yola devam edilmez bence.
 

Belindas

Kargalar sürüyle kartallar yalnız uçar 🙏
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2020
758
1.067
YaNiye arkadaş kalmak..... Birbirinizin evine misafirliğe mi gideceksiniz.... Yeni erkek arkadaşınıza eski erkek arkadaşım ben hep arkadaş kalırım seninledir ayrılırsak arkadaş kalabiliriz diye örnek mi vereceksiniz.... Ne emeği ne vefası ne dostluğu oldu size..... Sevgiliden ayrılıp arkadaş kalanlar alınmasın..... Olabilir tercih.... Saygı duyarım.... İyide konu sahibi bu kişi size arkadaşlık olarak ne kötü gün ne iyi gün yanınızda olmamışki.... Biraz ilginiz var acaba beni severmi süründürsem mahrum etsem kendimden kokusu aldım..... Yanıldımmı? Yanıldıysam gerisini okumayın yorumumun.....yanılmadıysam sana hiç değer vermiyor olayı başka.... Sende biliyorsun sadece edebiyat güzel ve zayıf tarafını biliyor.... Bunları yazmama bile gerek yok.... O kapının arasına elini koyma kapat artık.....
 

Kizgin cicek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Ağustos 2020
388
1.437
Bana da diyor ki yaşamak istesem senden daha kolay olan binlerce insan var onlara giderdim falan :KK43: çok ileri gitmedik ama. Bu konuda da hep geri kafalısın diyor mesela
Oooooo adam sana takmis istedigini alacak. Hem arkadas kalalim hem tatile gidelim sen bundan ne anluyorsun mesela. Akilli akli basinda olan cevval bir kiz mesela boyle bir adama "isine bak cakal dunyanin bir akillisi senmisin "der engeli basar mesela. Senden iyisini bulamaz biliyo cunku senden faydalanabikicegibi. Suraya bak adam ne akilli kizi tatile goturecek isini gorecek sonra kankii. Abilerin keske devreye girsede boyle erkeklerin en azindan biri akillansa