Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Arkadaşlar hamilelik konusunda lütfen yardım edinin!!!

Konusu 'Adım Adım Gebelik' forumundadır ve rugan035 tarafından 14 Ocak 2019 10:44 başlatılmıştır.

    14 Ocak 2019 10:44
    Konu Sahibi : rugan035
  1. rugan035

    rugan035 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    Pazartesi
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bugün doktora gittim hcg sonucu 1200 çıktı ama kese görünmedi 5 haftalık dedi doktor. Endişeleniyorum acaba nedem kese görünmedi. Doktor 2 gün sonra tekrar bakalım 2000 üzerinde olursa sağlıklı olur felan dedi ama aynı durumu yaşayanlar paylaşa bilir mi acaba ya kese görünmez diye çok korkuyorum ya da hcg yükselmez diye offf
     
  2. 14 Ocak 2019 11:57
    Konu Sahibi : rugan035
  3. Nehirh

    Nehirh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2018
    Mesajlar:
    1.024
    Beğeni:
    660
    Ödül Puanları:
    38
    Erken canım az daha bekle, seni çok iyi anlıyorum. Her şey güzel olacak inşallah. Birkaç gün sonra görünür. Ben ilk haftalar hastaneyi aşındırdım resmen.
     
  4. 14 Ocak 2019 14:09
    Konu Sahibi : rugan035
  5. rugan035

    rugan035 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    Pazartesi
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Çok teşekkür ederim canım ya cevabın için biraz içimi rahatlattın inşallah yaaa senin kaçıncı gün görünmüştü nehir
     
  6. 14 Ocak 2019 14:28
    Konu Sahibi : rugan035
  7. N3F3RT4RI

    N3F3RT4RI Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2018
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    8
    Ödül Puanları:
    1
    kesenin net görünmesi için beta hcg değerinin 3000-5000 seviyesine ulaşması gerekiyor diye biliyorum, içiniz rahat olsun.
     
  8. 14 Ocak 2019 16:21
    Konu Sahibi : rugan035
  9. rugan035

    rugan035 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    Pazartesi
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Allah razı olsun canım yaa çok teşekkür ederim
     
  10. 14 Ocak 2019 16:23
    Konu Sahibi : rugan035
  11. honey bunch

    honey bunch Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2018
    Mesajlar:
    3.495
    Beğeni:
    5.751
    Ödül Puanları:
    73
    Vajinal baksa 1000 üstü gözüküyormus
    Ben ilk 1400dü vejinal istemedim üc gn sonra gittim karından gözükmüştü
    Sıkmayın canınızı
     
  12. 14 Ocak 2019 16:39
    Konu Sahibi : rugan035
  13. rugan035

    rugan035 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    Pazartesi
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar içimi rahatlattınız gerçekten yaa Allah razı olsun hepinizden
     
  14. 14 Ocak 2019 23:33
    Konu Sahibi : rugan035
  15. 21fdz

    21fdz Üye Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2017
    Mesajlar:
    20
    Beğeni:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cnm acele etme alttanda baktirma riskli çünkü ve 5haftalik daha erken ben 6.haftanin sonlarinda baktirdim
     
  16. 15 Ocak 2019 09:11
    Konu Sahibi : rugan035
  17. Mimi321

    Mimi321 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2019
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    1
    5. Haftada kese görünüyordu 6. Haftanın ortasında da kalp atışlarını duydum. Başlarda riskli olduğu için 10. Haftaya kadar vajinal ultrasona her hafta kontrole gittim karından bakılan ultrason okadar detaylı göstermiyor çünkü daha çok küçük olduğu için vajinal ultrasonda erkenden görebiliyorsunuz tehlikeli olan veya korkulacak bişey yok bunda içinizi ferah tutun
     
    limelemon bunu beğendi.
  18. 15 Ocak 2019 12:49
    Konu Sahibi : rugan035
  19. greyfurt_

    greyfurt_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2012
    Mesajlar:
    304
    Beğeni:
    275
    Ödül Puanları:
    93
    Aynen Benimde vajinal baktı 5 haftalıkken o zaman kese vardı bebiş yoktu 1 hafta sonra tekrar gittim bu sefer gözüktü ikiside değişebiliyor. Canını sıkma