arkadaslar hiç ummadiginiz anda eski erkek arkadasi dönen var mi??

MissAmor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Ağustos 2013
Mesajlar
954
Emoji Skoru
1.101
Bu arada hoşbulduk. Önceki mesajda direkt derdimi anlatmaya başlamışım kusura bakma :KK43:
Olsun canım ne kusuru :)
Diğer mesajda bence ayıp etmemişsin nöbetini yanlış ayarlamış diye biraz sitemle karışık naz yapmışsın eee bu da gelmesini istediğinden, özlediğinden. Yani oradaki tavrın bence hatalı değil ha olan olmuş napalım haftasonu görüşürüz diye kendini teselli etmişsin sana söz vermedim demek yerine "nöbetim böyle denk geldi haftasonu nasılsa görüşürüz napalım o gün kutlarız doğum gününü" tarzı konuşsaydı belki bu kadar üzülmezdin. Böyle atarlı laflar insanı kırar. Evet tabii ki fazla naz niyazı erkekler sevmeyebilir ama sevgilisine de boşvermiş modda davranmayıp biraz daha ılımlı konuşabilirmiş.
Benim de sevmediğim şeylerden biri geçiştirilmektir, söylenen şey olumsuz da olsa net olunsun isterim. Yani belki gelirim yerine kusura bakma gelemeyeceğim ama şu zaman telafi ederiz dese belki daha az üzerdi seni.
Sen şu an ne düşünüyorsun? Ayrılmaya razı mısın ya da barışmak mı istiyorsun?
 

yazabombagibigiriyorum

Diyetteyiz
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Temmuz 2018
Mesajlar
265
Emoji Skoru
473
Olsun canım ne kusuru :)
Diğer mesajda bence ayıp etmemişsin nöbetini yanlış ayarlamış diye biraz sitemle karışık naz yapmışsın eee bu da gelmesini istediğinden, özlediğinden. Yani oradaki tavrın bence hatalı değil ha olan olmuş napalım haftasonu görüşürüz diye kendini teselli etmişsin sana söz vermedim demek yerine "nöbetim böyle denk geldi haftasonu nasılsa görüşürüz napalım o gün kutlarız doğum gününü" tarzı konuşsaydı belki bu kadar üzülmezdin. Böyle atarlı laflar insanı kırar. Evet tabii ki fazla naz niyazı erkekler sevmeyebilir ama sevgilisine de boşvermiş modda davranmayıp biraz daha ılımlı konuşabilirmiş.
Benim de sevmediğim şeylerden biri geçiştirilmektir, söylenen şey olumsuz da olsa net olunsun isterim. Yani belki gelirim yerine kusura bakma gelemeyeceğim ama şu zaman telafi ederiz dese belki daha az üzerdi seni.
Sen şu an ne düşünüyorsun? Ayrılmaya razı mısın ya da barışmak mı istiyorsun?
Ben şu anda bir sürü olasılık düşünüyorum ve bu davranışının sebebini anlayamadım. "Kötüyüm" dediği için "istersen gelebilirim günübirlik" demiştim ona, "kimseyle görüşmek istemiyorum, herkese kızgınım, sana da kızgınım, bir süre yalnız kalmak istiyorum" diyerek reddetmişti. Tekrar "görüşelim mi" demek de üstüne gitmek olacağından soramıyorum, zaten kabul etmez gibi. Ben eğer kötü olasılıklar varsa ayrılmaya razıyım ama gerçekten depresyondaysa üstüne giderek yanlış şeyler yapmak istemiyorum ve barışmak istiyorum. Ama benim için en önemlisi; durumun ne olduğunu anlayabilmek, bu yüzden böylece kopup gitmek veya aceleci davranıp ipleri tamamen koparmak istemiyorum. Anlayışın için teşekkürler :)
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2015
Mesajlar
78
Emoji Skoru
32
Yaş
27
merhaba kızlar durumumu cok cok once yazmıştım.Benım eski sevgili instagradan mesaj atmıstı cevap vermedım sonra bı kac defa daha atmış , hıkayelerımı stalklıyordu. Hıkayelerıne bırıne bakmış yıne ne ıstıyosun deıdm merak etmış falan okul bıttı mı ıe mı gıdıyosun falan soruyodu konuscak bıseyım yok dedım üstelemedi. Adamın ıkı yıllık ılışkısı var .Ne yyapmaya calısıyo sızce ?
 

MissAmor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Ağustos 2013
Mesajlar
954
Emoji Skoru
1.101
merhaba kızlar durumumu cok cok once yazmıştım.Benım eski sevgili instagradan mesaj atmıstı cevap vermedım sonra bı kac defa daha atmış , hıkayelerımı stalklıyordu. Hıkayelerıne bırıne bakmış yıne ne ıstıyosun deıdm merak etmış falan okul bıttı mı ıe mı gıdıyosun falan soruyodu konuscak bıseyım yok dedım üstelemedi. Adamın ıkı yıllık ılışkısı var .Ne yyapmaya calısıyo sızce ?
Hatırladım konuşmuştuk epey önce :)
Ne yapmaya çalışıyor? Bence seni sınıyor, hala gönlün var mı ona karşı, hayatına devam ediyor musun ya da onu unuttun mu /ne kadar unuttun kendince yoklama çekiyor
İlişkisi belli de çok fazla heyecan ya da sevgi içermiyor ki arada eskileri yokluyor!:sinirli:
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2015
Mesajlar
78
Emoji Skoru
32
Yaş
27
Hatırladım konuşmuştuk epey önce :)
Ne yapmaya çalışıyor? Bence seni sınıyor, hala gönlün var mı ona karşı, hayatına devam ediyor musun ya da onu unuttun mu /ne kadar unuttun kendince yoklama çekiyor
İlişkisi belli de çok fazla heyecan ya da sevgi içermiyor ki arada eskileri yokluyor!:sinirli:
bu saatten sonra bı cacık olmaz dımı ? bazen unutammaıısm gııb gelıyo sonra gecıyo , kımı zmaan durudk yere aklıma gelıyo ,ne zmaan aklıma dusse ya bı mesaj ya bı ıletı ılla bı hareketlılık gooruyorum kendısınde. mesela cuma gunu durduk yere aklıma geldı ne yaptıysam o gun cıkartamamdım aklımdan.Ertesi gun okuldayken kullandıgım kendıısne ait dosyayıbenımle yenıden paylaşmış ,1 bucuk yıl once engellemıştı dosyayı.
Kafam allak bullak
 

MissAmor

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Ağustos 2013
Mesajlar
954
Emoji Skoru
1.101
bu saatten sonra bı cacık olmaz dımı ? bazen unutammaıısm gııb gelıyo sonra gecıyo , kımı zmaan durudk yere aklıma gelıyo ,ne zmaan aklıma dusse ya bı mesaj ya bı ıletı ılla bı hareketlılık gooruyorum kendısınde. mesela cuma gunu durduk yere aklıma geldı ne yaptıysam o gun cıkartamamdım aklımdan.Ertesi gun okuldayken kullandıgım kendıısne ait dosyayıbenımle yenıden paylaşmış ,1 bucuk yıl once engellemıştı dosyayı.
Kafam allak bullak
düşünüyor ya da seviyor da olabilir ama o zaman da şu soru gelir akla
neden hala başkasıyla?
Seven insan sevdiği varken başkasına bakar mı?
Eğer her şeye rağmen kabulumdur seviyorum diyorsan neden olmasın?
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2015
Mesajlar
78
Emoji Skoru
32
Yaş
27
Merhaba tekrardan ,
Bugun eski sevgiliyle kavga ettik instagram üzerinden, tüm taşları döktük. O benim onu stalkladığimı biliyo ,su anki sevgilisini bildiğimi biliyo. O Da beni stalklamış ( zaten biliyodum gerci) Beni stalklamaları, sabahları attıgım mesajları yeniye de söyle dedim. Selam söyle sevgiline dedim . Sabahın bi vakti eski olan birine mesaj atıyorsun neden dedim .cevap yok .
Özetle baya kavga ettik, sanırım rahatladım, tekrarı olmamak üzere
Konusmayı bitirdik daha doğrusu kavgayı. Kötü olan su ki Aklımda hala o var , cıkıp gitmiyo bi türlü .
Boşverin kızlar bakmayın eskiye, kendimize oluyo ne oluyosa
Kalın sağlıcakla
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Kasım 2015
Mesajlar
78
Emoji Skoru
32
Yaş
27
canım yanıyo be kızlar ,gecer mı ? yüüznü görmeyeli 2 yıldan fazla oluyo. Bu sekılde barısan, mutlu sonu olanları duydunuz mu ?
 

Slogan

dolaşayım damarlarında...
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Haziran 2007
Mesajlar
3.452
Emoji Skoru
1.943
ayrıldıktan 10 yıl sonra geri döndü şiddetle reddettim

çok seven 10 yıl bekler mi

dönmüş dolaşmış bana sarıyo yine kibarca reddettim pişman da değilim
 

Tatammm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Mayıs 2017
Mesajlar
2.226
Emoji Skoru
1.528
Yaş
29
merhaba kızlar durumumu cok cok once yazmıştım.Benım eski sevgili instagradan mesaj atmıstı cevap vermedım sonra bı kac defa daha atmış , hıkayelerımı stalklıyordu. Hıkayelerıne bırıne bakmış yıne ne ıstıyosun deıdm merak etmış falan okul bıttı mı ıe mı gıdıyosun falan soruyodu konuscak bıseyım yok dedım üstelemedi. Adamın ıkı yıllık ılışkısı var .Ne yyapmaya calısıyo sızce ?
Karaktersiz
 
Yukarı Alt