arkadaslar hiç ummadiginiz anda eski erkek arkadasi dönen var mi??

ehlimana

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2010
3.230
57
Evet.. Hiç ummadığım anda çıktı geldi..Çok uzaklardan hemde..:KK14:
3 ay boyunca eski günlerimizden daha güzel günler geçirdik.. Tam oluyor evlilik yoluna giriyoruz ailelere açıldık derken bil ne oldu :KK50:

başkası ile nışanlandı:KK43:

nasıl yani? peki neden? anlamadın mı başkası olduğunu?
 

Tuba86

Kan değil,kızlcık şerbeti
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2012
69
1
nasıl yani? peki neden? anlamadın mı başkası olduğunu?

ya öyle hayatına girecek bişey yoktu.. görücü usülü oldu onun nışanlanması..bizim ayrılmamıze gerekiyodu oda bu yöntemi seçti sağolsun :)

uzun ve karışık aslında hikaye böyle bi kaç kelimeye sığdırmaya çalışınca saçma ve komik oluyor :) üstesinden geldim hazmedebildim sanıyordum ama geçen facede nişan yüzüklerini gördüm..içinde onun ismi yazıyordu.. içim parçalandı resmen :KK43:
 

ehlimana

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2010
3.230
57
bende sormuşum sanki benim yaşadığım çok farklı. erkek milleti karda yürür izini belli etmez. ilk başlarda çok canın yanar. yüzükleri görmek falan ama sonra bir rahatlarsın. ben çok dua ettim. ancak böyle rahatlayabildim.
onun da içinin yanacağı bir gün var merak etme: o da senin yüzüğünü gördüğün gün.
 

Nepp

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
3 Mart 2012
325
130
konunuza sonradan dahil oldum eskı yazıları okyamadım erkegin geri dönusu olur ama kadın giderse olmaz olayına ınanlardanım bende

eski sewgilimle cok az birlikteliğmz oldu ama ruh esim gbydi deliler gb baglandm pat bi yalan söyledı bıraktı hfatsına geri döndü ben saf kabul derken 2 ssenedir 9 kere döndu 3 kere cıktık hep o msj attı ben asık oldm dııp kandım he nevar suanda ben herseyı bıtırdım ama yukarda allah var benm kadar cekıcek olan da yok :) umarım yardımcı olmusumdur erkek hep doner ya belkı 1 sene blkı 1 hfta ama donuolar hele cektırdılerse en kotu sekılde :)
 

cikom

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Temmuz 2011
7.011
5.406
ben eşimle tanıştığımda lise2 ye gidiyodum 3 ay falan çıktık o ayrılalım demedi ama inanılmaz soğuktu ve ben bi mesaj attım. o geri mesaj dahi atmadan ayrıldık. sonra ben üniversiteye başladım. hayatımda başka biri olmamıştı alın yazısımıydı bilmem. üniverste 1. sınıfta yine onun istemesiyle başladık. yine kısa süre sonra ilgisizliğinden ayrıldık. aslında konu başlığındaki gib o ayrıalım demiyodu ama hareketleriye anlıyodum. ortak arkadaşlarımız vardı arada sırada görüşüyoduk. ama gayet resmiydik. aradan 2 yıl falan geçmşti bi arkadaş askere gideceğini ve arasan iyi olur dedi bende msj attım ve telde konuşmaya başladık. izne gelince annesiyle tanıştırdı. şimdi evliyiz. bide bebişimiz var :)

sonraları öğrendimki onunda ayrı olduğumuz dönemlerde hayatında kimse olmamış ve hep benim tek evleneceğim kız o dermiş herkese kuşşşuumm.
 

dancsto

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Şubat 2012
15
0
3 ay oldu.. dönecek mi bilmiyorum ama o ilk anlardaki acı o durup dururken gözlerin dolması yutkunamama yok gibi.. 2.5 yıl her gün beraber oldugum insanla 3 aydır tek kelime konusmadık cunku o ayrıldı ve ayrılma nedeni de sevgisinin azalması. çok yalvardım gitme dedim ama gitti artık aynı ortamdada değiliz daha kolay herşey. inanıyorum ya herşey daha güzel olacak artık geleceğe dair daha umutluyum :)):KK1:
 

Eylul92

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Mart 2012
12
0
Tam 7 gündür ne bi arama ne bi mesaj.. Görme imkanım zaten yok. Aynı şehirde iki uç noktalardayız. Dayanmak gerçekten zor. Gündüzleri gülüp geçsemde gece çöktükçe acının yükü de git gide ağırlaşıyor. Allah'ım inşallah pişman olduğu günleride gösterir, zaman uzaklaştırmadan birbirimizi.. Bekleyen herkese sabır diliyorum. İhtiyacımız olan tek şey bu :KK43:
 

Larina

CarpediEm Daha NE DİYEM:)
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
1.484
57
evet geldii bi sene fln geçmişti..evlenme teklifiyle geldi..reddettim..iyikide reddetmişim..hiç pişman değilim..
onu tam unuttuğunuz anda geliyorlar..gelmesini istiyorsan unut bence..
 

recinus

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ocak 2009
10
0
34
arkadaşlar ben sevgilimle başlamadan yeni biten uzun bir ilişkim vardı herşeyi anlattım bütün dürüstlüğümle.hiç yalan söylemedim hiç saygısızlık etmedim hiç aldatmadım hep güvendim başlarda gayet iyiydi sonradan egosu tavan yaptı.sen bana layik mısın dedi beni hakediyormusun sen dedi sen beni sevgilimden ayırdın dedi (sevgilisi olan kız ankarada yılda 1 kez görüşüyorlardı kızı mahmut diye kaydetmiş gün içerisinde de 1 dkka anca telefonla görüşüyorlardı tek sorunu kızın günahına girmişti ama o kızı gerçekten sevmiyordu resmen zavallı gibi davranıyordu ne facede resimleri vardı ne ilişki durumu vardı hiç birşey yoktu bide kız bunu sonradan arıyor kıza benim sevgilim var diyor kızı bi dünyada ağlatıyor bu arada bu kızla ilk ayrılıklarıda değil daha öncede birçok kez ayrılmışlar)bana sen anne olmayı haketmeyen birisin dedi ben seni koluma takıp nasıl dolaşayım dedi ama bi yandan ailesiyle arkadaşlarıyla tanıştırdı (önceki kız sadece ablasıyla tanışmış sadece hiç bir arkadaşıda çıktıklarını bilmiyordu)ayrılmadan 1 hafta önce bu sene nişan yapalım dedi ben bunlara hep sustum gerizekalı gibi herşeye boyun eğdim.kahroldum beni depresyonlara soktu.kendimi aşağılık değersiz hissettim.ayrılmadan 1 saat önce seni seviyorum bunlarıda aşacağız dedi. 1 saat sonra arkadaşı aramış benim hakkımda dedikodu yapmış kusura bakma ben bunları kaldıramıcam dedi.bende beni savunmadığı için o kadar çok kızdım ona doğum günü için hediye yaptırmıştım onları verdim vedalaştık ve bitti.2 gün sonra mail atmış sen hep kalbimdesin ama olmayınca olmuyor nasip değilmiş yazdı bende ağzımı bozmadan şunu şunu yapmadın bizim için yapmadıklarına ileride pişman olacaksın dedim yolun açık olsun dedim.bitti.şimdi 22 gün oldu ayrılalı 1 kere bile aramadı sormadı bende aramadım aramıyacağımda.arkadaşlarına severek ayrıldık anlaşamadık demiş.onun sayesinde tanıştığım bi kız arkadaşım var ve o beni haklı buluyor aslında bana sen çok sabrettin diyorlar.sizce bu insan geri döner mi?dönerse ben buna ne yapayım hala seviyorum ama çok kırıldım çok ağladım hergün ağlattı beni mahvetti gururumu çok kırdı.şimdi kendimi yavaş yavaş toparlıyorum çok daha iyi hissediyorum ve kendimi kesinlikle haklı buluyorum.sizce beni arayacak mı ve gerçekten seviyor mu?sevgi buysa lanet olsun dicem başka bişey de demicem..
 

recinus

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Ocak 2009
10
0
34
kızlar iyiki varsınız..sizin yazdıklarınızı okudukça kendimi ve sizi daha çok seviyorum mutlu oluyorum...banada yardım edin...
ben sevgilimle başlamadan yeni biten uzun bir ilişkim vardı herşeyi anlattım bütün dürüstlüğümle.hiç yalan söylemedim hiç saygısızlık etmedim hiç aldatmadım hep güvendim başlarda gayet iyiydi ben olmaz dedim o olacak ben senin hep yanındayım dedi sonradan arkadaşın egosu tavan yaptı ben yaptırttım.sen bana layik mısın dedi beni hakediyormusun sen dedi sen beni sevgilimden ayırdın dedi (sevgilisi olan kız ankarada yılda 1 kez görüşüyorlardı kızı mahmut diye kaydetmiş gün içerisinde de 1 dkka anca telefonla görüşüyorlardı tek sorunu kızın günahına girmişti ama o kızı gerçekten sevmiyordu resmen zavallı gibi davranıyordu ne facede resimleri vardı ne ilişki durumu vardı hiç birşey yoktu bide kız bunu sonradan arıyor kıza benim sevgilim var diyor kızı bi dünyada ağlatıyor bu arada bu kızla ilk ayrılıklarıda değil daha öncede birçok kez ayrılmışlar)bana sen anne olmayı haketmeyen birisin dedi ben seni koluma takıp nasıl dolaşayım dedi ama bi yandan ailesiyle arkadaşlarıyla tanıştırdı (önceki kız sadece ablasıyla tanışmış sadece hiç bir arkadaşıda çıktıklarını bilmiyordu)ayrılmadan 1 hafta önce bu sene nişan yapalım dedi ben bunlara hep sustum gerizekalı gibi herşeye boyun eğdim.kahroldum beni depresyonlara soktu.kendimi aşağılık değersiz hissettim.ayrılmadan 1 saat önce seni seviyorum bunlarıda aşacağız dedi. 1 saat sonra arkadaşı aramış benim hakkımda dedikodu yapmış kusura bakma ben bunları kaldıramıcam dedi.bende beni savunmadığı için o kadar çok kızdım ona doğum günü için hediye yaptırmıştım onları verdim vedalaştık ve bitti.2 gün sonra mail atmış sen hep kalbimdesin ama olmayınca olmuyor nasip değilmiş yazdı bende ağzımı bozmadan şunu şunu yapmadın bizim için yapmadıklarına ileride pişman olacaksın dedim yolun açık olsun dedim.bitti.şimdi 22 gün oldu ayrılalı 1 kere bile aramadı sormadı bende aramadım aramıyacağımda.arkadaşlarına severek ayrıldık anlaşamadık demiş.onun sayesinde tanıştığım bi kız arkadaşım var ve o beni haklı buluyor aslında bana sen çok sabrettin diyorlar.sizce bu insan geri döner mi?dönerse ben buna ne yapayım hala seviyorum ama çok kırıldım çok ağladım hergün ağlattı beni mahvetti gururumu çok kırdı.şimdi kendimi yavaş yavaş toparlıyorum çok daha iyi hissediyorum ve kendimi kesinlikle haklı buluyorum.sizce beni arayacak mı ve gerçekten seviyor mu?sevgi buysa lanet olsun dicem başka bişey de demicem..
 

yagmurseli1905

Üye
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2012
18
0
5 yıl beraber olmuştuk. okulun bitmesini , askerliğinin bitmesini hep bekledim. Tam tamına 5 sene çıktık . askerdne geldi sözlendik. 5 ay sözlü kaldık. Sonra naptı biliomusun ? Nişana 40 gün kala beni yarı yolda bıraktı.İstemıyorum dedi ben evlenirsm seni üzerim dedi.Yol yakınken bitsin dedi. Oysaki herseyım hazırdı . Düğün salonun tutmuştuk nişan için , nişanlığım dikilmişti hazırdı.Neyse pişman olursun yapma etme dedim dinlemedi beni.Aradan zaman geçti .Evet dönmüştü. 2,5 - 3 ay sonra. ama ben kabul etmedim daha doğrusu edememiştim .Çünkü bana yaptıklarını unutmadım , koca bir hayal kırıklıgı yasadım. Haketmemiştim . Tükürdüğümü yalamadım.

Ah ettim .Mutlu olmasın inş. Bana yaptıklarının bedelini ödesin .Kurban olduğum allaha havale ettim.Kimsenin yaptıgı kımsenın yanında kalmayacaktır. Ne demişler ALLAH YARINA BIRAKIR, YANINA BIRAKMAZ ..Şunuda anlamış oldum ki BİR DEREDE İKİ KEZ YIKANILMIYORMUŞ. Hiçbişey eskisi gibi olmuyor çünkü. Şuan içimde zerre kadar sevgisi yok.9 ay olmuş ayrılalı .Tekrar geri dönmek istese kapının yolunu göstermek olacak.
 

cillikiz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Haziran 2011
719
0
benimkide dun aksam bu saatlerde ayrildi benden..."benden sana fayda yok" dieyerek "bolesi daha iyi olcakmis ikimiz icin" "cok daralmis" vs vs...yapamicagin sozleri verme en azindan dimi?guya hic birakmicakti zaten son zmnlar soguk davraniyordu hissediyordum " herseyden cok yoruldum" dedi "senden bikmadim" dedi..."gelecegimiz yokmus" bende bidaha beni sakin arama dedim oda "merak etme rahatsz etmem" dedi...bole iste geri donermi bilmiyorum istiyorum cok gec olmadan donmesini herseyin guzel olmasini...olmadi en azindan unutayim eksikligini hissetmiyim , o cok iyi biri kotulguunu istemem mutlu olsun...kismet degilmis..ama ben aci cekmeye dayanamiyorum cok cnm aciyor ...gulu seven dikenine katlanir :KK43: