arkadaslar hiç ummadiginiz anda eski erkek arkadasi dönen var mi??

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
78
34
29
bence bekleme yeni birini bul. Ayrılmayacagız diyorlar bırakıyorlar,dalga gecıyorlar sonra da kendilerini mazlum durumuna düşürüyorlar.Sonra da başkasına gidiyorlar boşverr hiç bekleme.
 

Mytears

Anorexia
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2014
323
127
bence bekleme yeni birini bul. Ayrılmayacagız diyorlar bırakıyorlar,dalga gecıyorlar sonra da kendilerini mazlum durumuna düşürüyorlar.Sonra da başkasına gidiyorlar boşverr hiç bekleme.
Bu soylediginu yasamis gibisin canim :KK43: ama haklisin beklemekten vazgecincede gelmiyolar bekleyncede grlmiyorlar gelseler bile basksina daha kllay gidiyorlar
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
78
34
29
Bu soylediginu yasamis gibisin canim :KK43: ama haklisin beklemekten vazgecincede gelmiyolar bekleyncede grlmiyorlar gelseler bile basksina daha kllay gidiyorlar
Bu soylediginu yasamis gibisin canim :KK43: ama haklisin beklemekten vazgecincede gelmiyolar bekleyncede grlmiyorlar gelseler bile basksina daha kllay gidiyorlar
Bu soylediginu yasamis gibisin canim :KK43: ama haklisin beklemekten vazgecincede gelmiyolar bekleyncede grlmiyorlar gelseler bile basksina daha kllay gidiyorlar
Jdj
Bu soylediginu yasamis gibisin canim :KK43: ama haklisin beklemekten vazgecincede gelmiyolar bekleyncede grlmiyorlar gelseler bile basksina daha kllay gidiyorlar
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
78
34
29
Evet bizzat yaşadım adam seni özledim,ben seni istiyorum dedikten iyi ay sonra başkasına yazmaya başladı. O kıza yazmaya başladığını öğrendiğimden beri yani 5 aydır konuşmuyoruz.İletişimimizi tamamen keselim dedim,tamam dedi.Ne yapar ne eder bilmem. Aslında arada bi sosyal hesaplarına bakıyorum. Yani beklemeyin, bittiyse bitiyo. Ama kimileri de var ki araya zaman giriyo sonra mutlu oluyorlar,onları da ayrıca tebrik ediyorum.Merak ettiğim bi şey var kızlar simdi bu benim eski adam watsapta hiç online olmuyo,engelli değilim. Bu nasıl konusuyodur ki yeni sevgilisiyle?
 

Mytears

Anorexia
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2014
323
127
Aa hicmi girmiyo gunlerce falan. Belki i kizA yazmistir ama o kizda yuz vermeyince bos bos takiliyordur sende reddettin sonucta sana donecrk yuzude yok. Bostadir diye takilmiyodur aosyal aglarda. Bende co ksevdigim adamla 4 aydir ayriyim . bu surecte baskalariylada konustm ama kimseden etkilenemiyorim biri istemeyi dusnuyor ama cok tribkolik diye kinusmuyorum kac gundur o yuzen whsatpa dogru duzhun girmiyorm girsem bile kimseye yazmadan bakip cikiyorum vs oda bu moddadir. Yani baska yerden konsuor desek whstapp kadr kisa yol varken baska msengerlerda mesj progmramlarinda tkilmaz bence. Ama yined eumit etmmeek lazm bitirmissin soncta sana buyuk hta yapms donunce baskasula konusmus sende sadece sansini denemis bakmiski eskisi gibi bissy hissettimiyor sen konusmalaym diyncr hemen tamm demis demek ki alismis ayriliga o yuzden cabalamamis. Uzun suren ilsikiler genelde tekrar olmuyo zsten ya yillar sonra donen sadece hisslerinden emin olmak icin doniuor asiksa mutlu oluyolar zaten ama hisselri bitmisse geri bi bahane bulup gidiyolar o yuzden sizinkide bitmis iyice desmenin geregi yok yani olsa bile pesine dusen taraf sen olma. Birak o isterse donsun istemezse sal gitsin
Evet bizzat yaşadım adam seni özledim,ben seni istiyorum dedikten iyi ay sonra başkasına yazmaya başladı. O kıza yazmaya başladığını öğrendiğimden beri yani 5 aydır konuşmuyoruz.İletişimimizi tamamen keselim dedim,tamam dedi.Ne yapar ne eder bilmem. Aslında arada bi sosyal hesaplarına bakıyorum. Yani beklemeyin, bittiyse bitiyo. Ama kimileri de var ki araya zaman giriyo sonra mutlu oluyorlar,onları da ayrıca tebrik ediyorum.Merak ettiğim bi şey var kızlar simdi bu benim eski adam watsapta hiç online olmuyo,engelli değilim. Bu nasıl konusuyodur ki yeni sevgilisiyle?
 

antonie

bahtım saçlarımdan karadır
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2016
2.889
5.840
Evet bizzat yaşadım adam seni özledim,ben seni istiyorum dedikten iyi ay sonra başkasına yazmaya başladı. O kıza yazmaya başladığını öğrendiğimden beri yani 5 aydır konuşmuyoruz.İletişimimizi tamamen keselim dedim,tamam dedi.Ne yapar ne eder bilmem. Aslında arada bi sosyal hesaplarına bakıyorum. Yani beklemeyin, bittiyse bitiyo. Ama kimileri de var ki araya zaman giriyo sonra mutlu oluyorlar,onları da ayrıca tebrik ediyorum.Merak ettiğim bi şey var kızlar simdi bu benim eski adam watsapta hiç online olmuyo,engelli değilim. Bu nasıl konusuyodur ki yeni sevgilisiyle?
whatsapp harici bir uygulama kullanıyor olabilir
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
78
34
29
yok ya kızla cıkıyo, hatta iki üç hafta önce amasraya gittiler birlikte. bakıyorum ama yok watsapta online olmuyo. Gecende Bi iki kere profiline baktım online değildi uzun süre, sonra online,sonra aniden cıktı, uzun süre bekledim girmedi watsapa.
Düşünüyorum da baska uygulama watsap gibi. Buyuk ihtimal ya facebook ya da snapchat.Anlamadıgım şu snapchat kullanmıyorum, watsap gibi hızlı ve yaygın mı ıletişimde
 

Mytears

Anorexia
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2014
323
127
whatsapp harici bir uygulama kullanıyor olabilir
Yok canimnya whatspap kadr kisa ve en kullanisli ieltisim programi varken diger programlari kullanmaz sanmiyorum yani artik face takilan 45 yas ustu amcalar teyzeler bile ordaki mesajalsmaya tenezzul etmiyor ben sanmiyorum
yok ya kızla cıkıyo, hatta iki üç hafta önce amasraya gittiler birlikte. bakıyorum ama yok watsapta online olmuyo. Gecende Bi iki kere profiline baktım online değildi uzun süre, sonra online,sonra aniden cıktı, uzun süre bekledim girmedi watsapa.
Düşünüyorum da baska uygulama watsap gibi. Buyuk ihtimal ya facebook ya da snapchat.Anlamadıgım şu snapchat kullanmıyorum, watsap gibi hızlı ve yaygın mı ıletişimde
Snapchatte mesajalr kalici degil canim resimlesiyorsun mesajalsiyorsun ama hepsi 30 saniye falan sonra siliniyor otomatikmen yani diyelim o kizla cikiyolar ve senin sevgilinun etkilenecegi seyler konusyorlar ozel seyler cocuk onlarin kalici olmasini istemez mi tekrar acip acip okumak icin kizda oyle. O yuzden mesajalr orda otomatik siliyor dihe whatsaptan konusmalari gerek whsatpptan baskada cok yaygin ve kullanisli bi prohram yok yani mesennger da olamaz oranin modasi kalmadi :KK70: ayrica kiz orda dogru duzgun takip edemez seninkini napar eder whaatptan yazar. Ya amasraya falan belki baska bi is.icin ne bilm baska bisy icin gitmislerdir yada o sira cikmislarsir ama baktilarki eskisi gibi oomuyor geri ayrilmislardir. Oyle de olabilir
 

antonie

bahtım saçlarımdan karadır
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2016
2.889
5.840
Yok canimnya whatspap kadr kisa ve en kullanisli ieltisim programi varken diger programlari kullanmaz sanmiyorum yani artik face takilan 45 yas ustu amcalar teyzeler bile ordaki mesajalsmaya tenezzul etmiyor ben sanmiyorum

Snapchatte mesajalr kalici degil canim resimlesiyorsun mesajalsiyorsun ama hepsi 30 saniye falan sonra siliniyor otomatikmen yani diyelim o kizla cikiyolar ve senin sevgilinun etkilenecegi seyler konusyorlar ozel seyler cocuk onlarin kalici olmasini istemez mi tekrar acip acip okumak icin kizda oyle. O yuzden mesajalr orda otomatik siliyor dihe whatsaptan konusmalari gerek whsatpptan baskada cok yaygin ve kullanisli bi prohram yok yani mesennger da olamaz oranin modasi kalmadi :KK70: ayrica kiz orda dogru duzgun takip edemez seninkini napar eder whaatptan yazar. Ya amasraya falan belki baska bi is.icin ne bilm baska bisy icin gitmislerdir yada o sira cikmislarsir ama baktilarki eskisi gibi oomuyor geri ayrilmislardir. Oyle de olabilir
teyzeler meyzeler deme biz de sevgilimle vatsap kullanmıyoduk ama :)
face de kullanmıyoduk başka uygulamalar var
 

antonie

bahtım saçlarımdan karadır
Kayıtlı Üye
13 Eylül 2016
2.889
5.840
yok ya kızla cıkıyo, hatta iki üç hafta önce amasraya gittiler birlikte. bakıyorum ama yok watsapta online olmuyo. Gecende Bi iki kere profiline baktım online değildi uzun süre, sonra online,sonra aniden cıktı, uzun süre bekledim girmedi watsapa.
Düşünüyorum da baska uygulama watsap gibi. Buyuk ihtimal ya facebook ya da snapchat.Anlamadıgım şu snapchat kullanmıyorum, watsap gibi hızlı ve yaygın mı ıletişimde
yok ya snapchat mesajlaşmada kullanılmaz. başka mesajlaşma uygulamaları var. whatsapp kadar hızlı hatta bence daha hızlısı var. biz onu kullanıyoduk. olur mu olur
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
78
34
29
Yok canimnya whatspap kadr kisa ve en kullanisli ieltisim programi varken diger programlari kullanmaz sanmiyorum yani artik face takilan 45 yas ustu amcalar teyzeler bile ordaki mesajalsmaya tenezzul etmiyor ben sanmiyorum

Snapchatte mesajalr kalici degil canim resimlesiyorsun mesajalsiyorsun ama hepsi 30 saniye falan sonra siliniyor otomatikmen yani diyelim o kizla cikiyolar ve senin sevgilinun etkilenecegi seyler konusyorlar ozel seyler cocuk onlarin kalici olmasini istemez mi tekrar acip acip okumak icin kizda oyle. O yuzden mesajalr orda otomatik siliyor dihe whatsaptan konusmalari gerek whsatpptan baskada cok yaygin ve kullanisli bi prohram yok yani mesennger da olamaz oranin modasi kalmadi :KK70: ayrica kiz orda dogru duzgun takip edemez seninkini napar eder whaatptan yazar. Ya amasraya falan belki baska bi is.icin ne bilm baska bisy icin gitmislerdir yada o sira cikmislarsir ama baktilarki eskisi gibi oomuyor geri ayrilmislardir. Oyle de olabilir


canım çok iyimsersin tesekkur ederim ama cıkıyolar,buyuk birlikte sıinemaya gittiler.Ve hala içim yanıyo, ne zaman gecer
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
78
34
29
Yok canimnya whatspap kadr kisa ve en kullanisli ieltisim programi varken diger programlari kullanmaz sanmiyorum yani artik face takilan 45 yas ustu amcalar teyzeler bile ordaki mesajalsmaya tenezzul etmiyor ben sanmiyorum

Snapchatte mesajalr kalici degil canim resimlesiyorsun mesajalsiyorsun ama hepsi 30 saniye falan sonra siliniyor otomatikmen yani diyelim o kizla cikiyolar ve senin sevgilinun etkilenecegi seyler konusyorlar ozel seyler cocuk onlarin kalici olmasini istemez mi tekrar acip acip okumak icin kizda oyle. O yuzden mesajalr orda otomatik siliyor dihe whatsaptan konusmalari gerek whsatpptan baskada cok yaygin ve kullanisli bi prohram yok yani mesennger da olamaz oranin modasi kalmadi :KK70: ayrica kiz orda dogru duzgun takip edemez seninkini napar eder whaatptan yazar. Ya amasraya falan belki baska bi is.icin ne bilm baska bisy icin gitmislerdir yada o sira cikmislarsir ama baktilarki eskisi gibi oomuyor geri ayrilmislardir. Oyle de olabilir


canım çok iyimsersin tesekkur ederim ama cıkıyolar,bugün birlikte sıinemaya gittiler.Ve hala içim yanıyo, ne zaman gecer
 

Mytears

Anorexia
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2014
323
127
yok ya snapchat mesajlaşmada kullanılmaz. başka mesajlaşma uygulamaları var. whatsapp kadar hızlı hatta bence daha hızlısı var. biz onu kullanıyoduk. olur mu olur
Dogru bak sms te var ama simdi ben olsam smste mesajimi aldimi gordumu boyle bi bildirim olmadsigi icn whatsapltan yazardim ne bilim karsidaki kiz kisnancsa whatsapp kullandirri bence.d.d yok canim ya teyzler falan derken ben babama f.ce accaktim onu kimse kullanmiyor artik ne isim var diyo :KK70: su senin dedign uygulama neymis acep bakim benim.eskinin oralard kaydi varmi
 

alloy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Kasım 2015
78
34
29
mytears cok iyimsersin tesekkur ederim ama cıkıyolar belki de evlenecekler.Daha dün birlikte sinemaya gitmişler.:KK43:
 

Mytears

Anorexia
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2014
323
127
mytears cok iyimsersin tesekkur ederim ama cıkıyolar belki de evlenecekler.Daha dün birlikte sinemaya gitmişler.:KK43:
Ee o zaman canim simdi senin daha kirkin cikmadan baskasyla olan adamin sana ne hayri olacak bosver herzman icindeki suphe vardi simdi tam ogrendin icin rahatlamistir evlenecekse evlensin ilerde aklina gelmeyecek bir kisi bu. Su an sen yalniz oldugun icin onu dusunuyorsun aklindan cikaramiyosun hala bekliyosun ama o artik.imkansiz biri olmali senin gozinde yani ben meslea hala eski sevgilimi bekliyorsam eer o nisan ya da evlenmisse direkt gozumde imkansiz etkek oluyot e evli adama asik olacak degilim ya sonra zaten hemen ona karsi soguyup aklima bile getirmiyorim . ama o da yalniz bende ualnizsam belki bi ihtimal vardir diye uzulurum onnla olmak isterim . suan seninkide baskasiyla unut gitsin baska seylerle mesgul ol aklina gelmez hele baskasiyla net bi seklde oldugunu ogrendin hic dusunup kendine iskence etme sende biryle olunva aklina bile gelmeyecek emin ol nefret edersin su jarektnden dolayi. Guzel gevirdignz anlar bile sana sacma igrenc gelecek nasil ben onla bu yapmisim nasil gezmisim nasil eglenmsim diye her biten iliskiden sonra bunlar oluypr zaten ama zamanla hepside geciyor
 

KRALTAC

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Ağustos 2016
171
248
Eğer eski sevgilinizin size dönmesini istiyorsanız bakımlı bir şekilde karşısından geçin hatta aynı mekanda oturun ve onu görmemezliğe gelin kız arkadaşlarınızla gülüşün yanında kız dahi olsa altın kural yıkılmadım ayaktayım evdeykende yıkılmadım sadece oturup dinleniyorum :)))))):halay::KK1: