Arkadaşlar lütfen fikir ve tavsiye acil

Muzkad

Hayırdır ingiltere prensiyle mi konuşuyorum ?
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2018
2.388
7.688
Merhaba arkadaşlar benim saçlarım da yağlanma ve kepek var hafiften ve aşırı kaşıntı oluyor yıkandıktan hemen sonra ki gün başlıyor. Saçlarımı önce omuz hizasına kestim hala kum gibi dökülüyor kaşınıyor yağlanıyor. En son dedim 3 numaraya vurayım rahat edeyim biraz. Kapalıyım dışarı çıkarsam sorun olmaz ama eşim evde acaba çirkin olur muyum lütfen yazar mısınız? Ya da 3 numara saç ile nasıl hoş gözükebilirim
 

ince bilek

Ankaram Ankaram güzel Ankaram....
Pro Üye
16 Temmuz 2010
21.006
44.386
Çok sık ve çok sıcak suyla yıkıyorsanız saç derisi kurumuştur. Yağlanma ve kaşınma bundan olabilir.
 

AbsolutPromise

perfectly imperfect
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2018
5.902
22.350
Evde de mi saçınızı örtüyorsunuz? Havasız kaldığı için olabilir mi yani?
Birkaç gün yıkamayın bırakın yağlansın. Yıkandığınızda da duştan çıkmadan önce sirkeli su dökün saçlarınıza.
Direkt kesmeden önce şu an bu sorun için de doktora gitmenizi önermem o yüzden önce doğal yollardan bir çözüm önermek istedim
 

benneyanginlargordum

İyi bir insanım ama, herkese değil.
Kayıtlı Üye
25 Ekim 2015
16.639
80.864
36
Evde de mi saçınızı örtüyorsunuz? Havasız kaldığı için olabilir mi yani?
Birkaç gün yıkamayın bırakın yağlansın. Yıkandığınızda da duştan çıkmadan önce sirkeli su dökün saçlarınıza.
Direkt kesmeden önce şu an bu sorun için de doktora gitmenizi önermem o yüzden önce doğal yollardan bir çözüm önermek istedim
Sirkeli su ne yapıyor, canlı durmalarını mı saglıyor?
 

Dorothyy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2016
485
813
Merhaba, vichy dercos yeşil olan şampuanı ( çabuk yağlanıyorsa normalden yağlıya olanını alın kuru saç için olanını değil) ya da bioderma node A şampuanını alın. Eczanelerden bulabilirsiniz. Sorun muhtemelen saç derinizde. Saç deriniz hassas ya da egzamalı olabilir. Market şampuanlarına göre biraz pahalıdır ama 2. yıkamadan sonra kaşıntı ve haliyle kepek sorunu bitiyor kendimden biliyorum.
Maalesef saç derisi hassas, sorunlu ya da egzamalıysa saçı havalandırsanız da, serin suyla yıkasanızda fayda etmez. Tek çare uygun şampuanı kullanmak.
 

positive_ayrimci

Üye
Kayıtlı Üye
30 Ekim 2019
300
425
Merhaba arkadaşlar benim saçlarım da yağlanma ve kepek var hafiften ve aşırı kaşıntı oluyor yıkandıktan hemen sonra ki gün başlıyor. Saçlarımı önce omuz hizasına kestim hala kum gibi dökülüyor kaşınıyor yağlanıyor. En son dedim 3 numaraya vurayım rahat edeyim biraz. Kapalıyım dışarı çıkarsam sorun olmaz ama eşim evde acaba çirkin olur muyum lütfen yazar mısınız? Ya da 3 numara saç ile nasıl hoş gözükebilirim
Merhaba bir dönem benim de böyle bir sorunum vardı egzema gibi bişey bu. Eczanede ketoral diye bi ilaç şampuan var saç derisindeki o kaşıntı yapan durumu tek yıkamada ortadan kaldırıyo çok rahatlatıyo kesme saçlarını kadının süsüdür saç 👩🏻
 

Bertie Storyteller

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2014
3.231
7.441
Çok sıcak su ile saç yıkamak hem kepeğe hem hızlı yağlanmaya yol açabilir. Ayrıca denediniz mi bilmiyorum ama saçları boyamak da bir müddet yağlanmayı geciktiriyor.

İlla saçlarınızı kesmek istiyorsanız üç numara değil de biraz daha uzun kesin. Size yakışıp yakışmayacağını sizi görmeden bilemeyiz ama.

Ben eşimden ziyade kendim beğenecek miyim onu önemserdim. Ben kendimi güzel hissetmedikten sonra kimin ne düşündüğünün ne önemi var.
 

KudrAlobar

Ayak feministi
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
12.173
68.851
Kullandığınız şampuanı değiştirin. Saçı kazıtmak sorunlarınızı çözmez.
 

Muzkad

Hayırdır ingiltere prensiyle mi konuşuyorum ?
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2018
2.388
7.688
Sıfıra vurunca kepek bitecek uzadıklarında ne olacak? Sıfıra vurmak cozum degıl.
Yapısı oyle. Ona gore sampuanlar kullanın
Evde sureklı ortuluyse havasız kaldıkları ıcınde yaglaniyor olabilirler.cozumu sıfıra vurmak degıl
Evde örtülü değilim sacım açık sürekli
 

benneyanginlargordum

İyi bir insanım ama, herkese değil.
Kayıtlı Üye
25 Ekim 2015
16.639
80.864
36
Saç derisini daha iyi temizliyor ve hava almasını sağlıyor. Bir de bende saçlarımı daha yumuşak ve parlak yaptı.
Saclarım orıyellı. Kuaförde yaptırıyordum bakım. Simdı malum gidemiyoruz.
Kremde kullansam su da kullansam, sertler.
Benimde isimi gorur mu sence, bır de nasıl kullanıcam?
 

Muzkad

Hayırdır ingiltere prensiyle mi konuşuyorum ?
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2018
2.388
7.688
Merhaba bir dönem benim de böyle bir sorunum vardı egzema gibi bişey bu. Eczanede ketoral diye bi ilaç şampuan var saç derisindeki o kaşıntı yapan durumu tek yıkamada ortadan kaldırıyo çok rahatlatıyo kesme saçlarını kadının süsüdür saç 👩🏻
Bi ara kullanmıştım aslında
 

Mistik hanim

🎶
Kayıtlı Üye
27 Nisan 2019
2.598
5.840
Merhaba arkadaşlar benim saçlarım da yağlanma ve kepek var hafiften ve aşırı kaşıntı oluyor yıkandıktan hemen sonra ki gün başlıyor. Saçlarımı önce omuz hizasına kestim hala kum gibi dökülüyor kaşınıyor yağlanıyor. En son dedim 3 numaraya vurayım rahat edeyim biraz. Kapalıyım dışarı çıkarsam sorun olmaz ama eşim evde acaba çirkin olur muyum lütfen yazar mısınız? Ya da 3 numara saç ile nasıl hoş gözükebilirim
Banyodan sonra çıkmadan saçınızı soguk suyla yıkayın, biraz havluda sarılı bekleyin. Saçınızı çok suyla yıkamayin.bitkisel saç derisine iyi gelen sabunlar kullanın.
 

KudrAlobar

Ayak feministi
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
12.173
68.851
Ne bileyim rahatlarım dedim
Rahatlayacağınızı düşünüyorsanız kazıtın tabi ama sorunlarnızın çözümü değil bu.
muhtemelen çok kimyasal ürünler kullanıyorsunuz saçlarınız için, bir de hava almıyordur evde de kapatıyorsanız. Bunları değiştirirseniz çözersiniz sorununuzu.
 

Muzkad

Hayırdır ingiltere prensiyle mi konuşuyorum ?
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2018
2.388
7.688
Merhaba, vichy dercos yeşil olan şampuanı ( çabuk yağlanıyorsa normalden yağlıya olanını alın kuru saç için olanını değil) ya da bioderma node A şampuanını alın. Eczanelerden bulabilirsiniz. Sorun muhtemelen saç derinizde. Saç deriniz hassas ya da egzamalı olabilir. Market şampuanlarına göre biraz pahalıdır ama 2. yıkamadan sonra kaşıntı ve haliyle kepek sorunu bitiyor kendimden biliyorum.
Maalesef saç derisi hassas, sorunlu ya da egzamalıysa saçı havalandırsanız da, serin suyla yıkasanızda fayda etmez. Tek çare uygun şampuanı kullanmak.
Bunu akacağım bioderma benim marka
 

Muzkad

Hayırdır ingiltere prensiyle mi konuşuyorum ?
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Haziran 2018
2.388
7.688
Evde de mi saçınızı örtüyorsunuz? Havasız kaldığı için olabilir mi yani?
Birkaç gün yıkamayın bırakın yağlansın. Yıkandığınızda da duştan çıkmadan önce sirkeli su dökün saçlarınıza.
Direkt kesmeden önce şu an bu sorun için de doktora gitmenizi önermem o yüzden önce doğal yollardan bir çözüm önermek istedim
Hayır evde açık sürekli
 

Meredith Grey

Kayıtlı Üye
5 Şubat 2015
3.878
4.336
Aşırı derecede kepek ve kaşıntı sorunum vardı. Aile hekimime gittim. Medikal bir şampuan yazdı. Çok iyi geldi. Dilerseniz özelden yazabilirim.