Arkadaşlar transferden sonra gaz sikintisi çeken varmi !!!!!!

akyamm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Nisan 2008
Mesajlar
77
Emoji Skoru
1
Arkadaşlar merhaba,

Mikroenjeksiyon transferimin 6.günü bugün ve 3.gününden itibaren çok fazla gaz sorunum olmaya başladı, o kadar fazla gaz oluyorki sancısı çok acı veriyor, ve sürekli alttan gaz çıkarmak çok kötü yanımda biri varsa çok zorlanıyorum, doktoru aradım sekreterine bi ilaç ismi söylemiş onu kullansın demiş, o kadar çok ilaç alıyoruzki bir tane daha eklemek istemiyorum, ayaklarımı sıcak tutuyorum gaz yapacak hiçbirşey yiyip içimiyorum ama neden bu kadar gaz oluyo anlamadım, böyle sıkıntı yaşayan varmı aranızda ?
 

sxuxnger53

lokum suratlı kızım
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Aralık 2007
Mesajlar
1.277
Emoji Skoru
2
benimde çok fazla sancım olmuştu dr bana şurup vermişti çok iyi geldi bence sende dr verdiği ilacıu kullan boşuna eziyet etme kendine zaten dr sana zararı dopkunacak bişey vermez
 

shiny

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ağustos 2007
Mesajlar
64
Emoji Skoru
1
Yaş
40
aynen benim de hastasonu aşılamam oldu. İnanılmaz gazım var. Çok acıyo, dokunamıyorum. Yumurtalın büyümesinden dolayı mı oluyor gaz acabafisfisfis
 

butterfly 's'

gözümdeki yaşsın bebeğim
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
2.784
Emoji Skoru
6
kullandığımız progestan yapıyor kızlar. o yüzden bence ilaç almayın.bugün transferimin 9.günü ben de aynı şeyi yaşıyorum.biraz uzanıcam bahanesiyle oda değiştiriyorum. :eek: siz de öyle yapın.ha bi de sakın zorlamayın bir an önce çıksın diye.ıkınmak yooookkkkk.sabredicez herkes bu durumu yaşıyor.:bbo:
 

Karxixnca Kxixz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ekim 2007
Mesajlar
554
Emoji Skoru
17
Yaş
36
Arkadaşlar merhaba,

Mikroenjeksiyon transferimin 6.günü bugün ve 3.gününden itibaren çok fazla gaz sorunum olmaya başladı, o kadar fazla gaz oluyorki sancısı çok acı veriyor, ve sürekli alttan gaz çıkarmak çok kötü yanımda biri varsa çok zorlanıyorum, doktoru aradım sekreterine bi ilaç ismi söylemiş onu kullansın demiş, o kadar çok ilaç alıyoruzki bir tane daha eklemek istemiyorum, ayaklarımı sıcak tutuyorum gaz yapacak hiçbirşey yiyip içimiyorum ama neden bu kadar gaz oluyo anlamadım, böyle sıkıntı yaşayan varmı aranızda ?
progestan varya acyip gaz yapıyor çatlatıyor insanı
 

shiny

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ağustos 2007
Mesajlar
64
Emoji Skoru
1
Yaş
40
benim aşılamadan hemen sonra gaz başladı. Progestanı 2 ay önce kullandığım zaman yapmamıştı bana gaz. Şu anda da jel kullanıyorum. Benimkinin progestanla alakası yok bence
 

akyamm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Nisan 2008
Mesajlar
77
Emoji Skoru
1
ben birde kabız olmamak için doktorun verdiği şurubu kullanıyorum, acaba o mu yapıyor dedim ama demekki sizlerde de aynı sorun varmış, kaldı 6 gün biraz daha sabredelim o zaman inşallah tutunmuşlardır da biz o yüzden sıkıntı çekiyoruzdur, bu arada ben son iki gündür çok gerginim özellikle bugün dokunsan ağlıycak gibiyim belli etmek istemiyorum eşime ama suratım hep asık elimde değil, heyecanlanamıyorum bile çünkü olumsuz bişey çıkarsa sonuç çok yıkılmayayım diye, Allahım sanırım çıldırcam bu mübarek gecede Allah isteyen herkeze bebeğini kucağına almayı nasib etsin, hepinizin kandili mübarek olsun....
 

picardi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Şubat 2008
Mesajlar
60
Emoji Skoru
1
Benim de transferimden sonra gaz problemim olmuştu, bir de kocaman bir göbeğim olmuştu, kullndığımızilçlardan oluyor sanırım, sonucum negtaif olmasına rağmen o kocak göbek beimle 2 ay faln kaldı,şimdi yavaş yavaş gitti, bayyaaa bi diyet ve egzersiz yaptım ama gitmesi için.

Tedavide olan herkese hayırlı sonuçlar diliyorum...
 

civciv1981

**BALLI BADEMİMM**
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Haziran 2008
Mesajlar
4.192
Emoji Skoru
3
Yaş
38
canım bendede cok gaz vardı ama bugun 11.günüm ve 2 gundur yok hemen hemen.... birde gögüslerimmm acayip şiştii sanki yerinden fırlayacak gibiii :KK43:(
 
E

EU3

Ziyaretçi
bende yumurta toplamanın akabinde başladı gaz. çok sıkıştırıyor. çıkmıyo bazen.bağırsaklarımda bir hava boşluğu dolanıp duruyor.genelde uyurken oluyormuş :) üşütmemeye dikkat ediyorum.bence de ilaçlardan oluyor.
 
Yukarı Alt