Arkadaşlar yardim

EYLXIXK

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Mayıs 2008
Mesajlar
55
Emoji Skoru
0
Yaş
52
BEN 4 ARALIK ANNESİYİM AMA HAREKETLERİNİ DAHA HİSSEDEMİYORUM HER ŞEY NORMAL DİYOR DOKTORUM AMA COK KORKUYORUMa.s.
 

ballxixm53

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Şubat 2008
Mesajlar
1.964
Emoji Skoru
1
Yaş
37
canım normal korkmana gerek yok 1 hafta içinde hissedersin ilk bebişse dahada normall endişelenmene gerek yok heralde 21 haftalıksın 18 le 22 haftalar arasında hissediliyo
 

ZeaMays

♥♥♥canlarımsınız♥♥&#
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Aralık 2007
Mesajlar
2.183
Emoji Skoru
1
Yaş
38
canım22. haftaya kadar endişelenmene gerek yok. ilk çocukta zaten geç hissedilirmiş. senin takviminde 25 haftalık gözüküyor yanlışlık var galiba?

doktoruna güven canım.
 

KapRis

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
676
Emoji Skoru
2
canım endişe etme doktorunada güven ilk bebeğin by gec hareket edebilir normaldır buda allah bi sancıda kurtarsın seni canım
allah tüm bebek hasreti cekenlerede bebek nasip eder inşallah
amin...
 
Yukarı Alt