Aşk-ı Memnu Kanal D

OnlyTime

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Haziran 2008
Mesajlar
108
Emoji Skoru
0
slm kızlar.a.s.gördünüzmü reklamları,cok hoş bi filme benziyor..yine bi eser filme uyarlanıyo..ayrıca müzigini de bittim.cok güzel..sanırım yine toygar ışıklı..hihoyyyt
 
Son düzenleyen: Moderatör:

ZehreNur

❤ İki çiçeğim ❤
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
4.281
Emoji Skoru
3.803
fotograf da ki kızı zoraki koca dizisinde ki kıza benzettim ben..

dizi müziği de aynı dudaktan kalbenin müziği..bence de yine toygar ışıklının işi bu :)
 

incisu

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Temmuz 2007
Mesajlar
1.291
Emoji Skoru
3
bende gördum reklamları acıkcası cok hosuma gıttı ...bıran once oynar ıns..
 

OnlyTime

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Haziran 2008
Mesajlar
108
Emoji Skoru
0
fotograf da ki kızı zoraki koca dizisinde ki kıza benzettim ben..

dizi müziği de aynı dudaktan kalbenin müziği..bence de yine toygar ışıklının işi bu :)
yok fotodaki kız hazal kaya,genconun özgesi..müzik bende toygar ışıklıya benzettim..ay yapım zaten..öyle güzel müzikleri o adamdan başkası yapamaz.:jeyyar:dudaktan kalbe.yaprak dökümü....
 

s.i.n.e.m

yakışıklı oğlum büyüyor
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Haziran 2008
Mesajlar
889
Emoji Skoru
12
bende merak ediyorum izlemeyide düşünüyorum ...
 

strawberrylips

oğlum ve minik meleğim❤
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Eylül 2007
Mesajlar
4.303
Emoji Skoru
356
Yaş
38
Bence beren saatle kıvanç varsa çok yakışırlar gibime geliyo,resimdede hazal kaya vardı o kızda çok tatlı bakalım bu eserleri dizilere uyarlama işide çok tuttu inşallah bu seferde güzel olur
 

biopelin

Hayat akan bir sudur..
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Mayıs 2008
Mesajlar
1.405
Emoji Skoru
10
yıllar önce ıtır esen ve müjde ar oynamıştı bu dizide..hatta ilk tv dizisi olarak trt de gösterilmişti..
ay yaşım mı ortaya çıktı ne..:eek: yerimseniben
 

psasetuba

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
214
Emoji Skoru
0
aşk-ı memnu muhteşem bi eserdi zaten.e hikaye güzel,müzik toygar ışıklı güzel,kıvanç tatlıtuğ'u da beren saat'i de pek sevmem ama bence de güzel bi dizi olacak..bakalım:1rolleyes:
 

DilaNaz

Körler sağırlar,birbirini ağırlar.
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Mart 2008
Mesajlar
2.726
Emoji Skoru
46
kıvanç tatlıtuğla 'beren saat
yerine yeni yüzler oynasaydı daha iyi olurdu bence.
ikisininde dizileri yeni bitti.
 
Yukarı Alt