Aşk nasıl bir şey?

standartfit

başlangıç 100 hedef 64 :)
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2019
123
97
Kızlar bir bey var onu gördüğümden beri tuhaf hissediyorum tanımlayamıyorum belli bir şey de yok ortada aşk nasıl bir şey? aşk nedir?
 

nazzo70

Paşa oğlum,pamuk kızım ve kıvırcık babaları❤️
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
28 Mart 2008
930
1.897
İçin içine sığmaz. Kelebekler uçuşur içeride bir yerlerde.Kalbinizin yerini öğrenirsiniz.
Yaş kaç?Hiç yaşamadınız mı?Hep görmek falan istersiniz.Herkese göre farklıdır aslında hissettikleri.
 

standartfit

başlangıç 100 hedef 64 :)
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2019
123
97
İçin içine sığmaz. Kelebekler uçuşur içeride bir yerlerde.Kalbinizin yerini öğrenirsiniz.
Yaş kaç?Hiç yaşamadınız mı?Hep görmek falan istersiniz.Herkese göre farklıdır aslında hissettikleri.
yaşım 19 bi hafta sonra 20...
ben istemiyorum aslında birini hep kendime diyorum insanlar üzer boş ver diye ama görünce de mutlu oluyorum sanki :KK43:
 

nazzo70

Paşa oğlum,pamuk kızım ve kıvırcık babaları❤️
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
28 Mart 2008
930
1.897
yaşım 19 bi hafta sonra 20...
ben istemiyorum aslında birini hep kendime diyorum insanlar üzer boş ver diye ama görünce de mutlu oluyorum sanki :KK43:
Çok gençmişsiniz. Bir bey var deyince,yaşınız büyük gibi algıladım. Karşınızdaki güven veriyor mu?Karşılık gösteriyor mu sizin hislerinize?Herkes ya üzerse diye düşünürsek,mutluluğu bulamayız. İyi analiz etmek lazım. Yani o da seviyor mu sizce?
 

standartfit

başlangıç 100 hedef 64 :)
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2019
123
97
Çok gençmişsiniz. Bir bey var deyince,yaşınız büyük gibi algıladım. Karşınızdaki güven veriyor mu?Karşılık gösteriyor mu sizin hislerinize?Herkes ya üzerse diye düşünürsek,mutluluğu bulamayız. İyi analiz etmek lazım. Yani o da seviyor mu sizce?
bi kere derin derin baktı yüzüme o an bende olanlar oldu onun ne hissettiğini bilmiyorum biz iş için aynı ortamda bulunuyoruz onun dışında sohbet etmedik ben soğuk durmaya çalışıyorum
 
Yukarı Alt