Avukat ablalarim lütfen yardim edin

serabina

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
42
Emoji Skoru
0
Yaş
32
öncelikle derdimi paylaştığınız için teşekkür ederim ALLAH hepinizden razı olsun
;

ben nişanli 22 YAŞINDA bi firmanın muhasebesini tutan yaklaşık 6 yıldır çalışan bi kizim nişanlanalı 2 ay oldu onu canımdan çok seviyorum yaklaşık 1 yıldır birlikteyiz ondan önce lise yıllarında biriylew çıkmıştım o kadar nişanlimdan önce 3-4 gün biriyle tanişmiştim bu kişi beni arayip tehtit ediyor mesajlariini okuturum senle görüşmek istiyorum diyor ben nişanlimi çok seviyorum öl dese ölürüm onun için o benim canim ben onla nefes aliyorum o bunu bilmiyor çok muhafazakar biridir aslinda ben ve ailemde bu şekildeyiz ama herkiz birileriyle konuşur önceki hayatinda ben nerden bilim böyle biri olduğunu dün aradi söyledim bak ben nişanliyim arama nişanlim ters bi adamdir rica ediyorum dedim senle ne paylaştik dedim 2-3 gün arkadaş olduk ben senle yapamayacağimi anladim lütfen rahat birak dedim benim bi yaşam tarzim ve kurmuş olduğum düzen var ben tirnaklarimla kazarak yaptim eğer ona zarar verecek biri olursa arkama bile bakmam öldürürüm dedim lütfen bana yardim edin 1 yil öncesine ait mesajlarim duruyormuş telinde bunu nasil ispat eder ne yapmaliyim bu kişi den nasil kurtulurum birisi arayip konuşsami amcamin oğlu polis ama ailem bilsin istemiyorum ortalik fena karişir nişanlimdan ayrilamam o benim canim ne olur bana yardim edin ne olur
yemin ederim o kişiyle bişey yaşamadım sadece 2-3 gün görüştüm oda 3 .günü saymam bile ona beni aramamasını söylemiştim aramadı çünkü ALLAH tarafından ona kanım kaynamadı ben farklı biriyimdir herkesle görüşemem niyeti ciddi olmalı entellektüel düşünceli olmamalı ve nişanlımı babam 10 yıldır tanıyor ilk gördüğümde onu sorgusuz sualsiz sevdim o kadar güzellikler yaşadım ki onla o bana dokunmaya bile kıyamıyor o mükemmel birisi 1 yıl oldu birlikteyiz ama hala her gördüğümde kalbim pırpır ediyor gözlerim güllüyor o öl dese ölürüm tam birbirimiz için yaratılmışız o birtane bu tehtit eden kişinin niyeti ne bilmiyorum mayısta düğünüm var dedim arama dedim senle görüşmek istiyorum arayıp aramayacağımı sanamı sorcam diyo sen safsın diyo örümcek kafalısın diyor evlilik meraklısısın hayatını mahvediosun diyor dedimki ulan ya..şak sen kim oluyosun lan sen beni 3 gün tanıdın sadece 3 gün nasıl bir hakkın var da üstümde böyle konuşuyosun şerefsiz dedim senle ya ttım mı kalktımmı sen beniş nasıl tehtit edersin dedim ablalarım nişanlımdan önce tek bir çıktığım oldu lisedeyken o da olmadı ailemde biliyodu hatta şimdi bide nişanlım oldu ama nişanlım benim ilkim tekim o lisedeyken konuştuğumö kişiyi anlattım biliyo ama başkasını bilmiyo nişanlıma anlatamam o çok hassas biridir incinir kırılşır benden ayrılırsa yaşamam ne olur anlayın başka bi çözüm bulun sizden başka kimseye açamadım derdimi


AVUKAT ABLALARIM NE OLUR SİZ HUKUK İNSANISINIZ SİZ BİLİRSİNİZ ARAYIN KONUŞUN KURBAN OLAYIM KONTÖR ALAYIM SİZE YOLLAYAYIM AMA ALLAH RIZASI İÇİN KARDEŞİNİZ GİBİ GÖRÜN BENİ UYUYAMIYORUM YİYEMİYORUM İÇEMİYORUM DEVAMLI AĞLIYORUM BU NE OLLUR BANA YARDIM EDİN AİLEME SÖYLEYEMİYORUM ONLAR ÇOK FENADIR BUNU ANLATAMAM ADI ERKAN BU ADİ ADAMIN NUMARASI VE BU KİŞİ HALA EVLİYMİŞ BOŞANDIĞINI SÖLÜO HERKESE AMA BOŞANMAMIŞ

NAUSUMUZLA YAŞAYAMAYACAKMIYIZ YA
 
Son düzenleme:

Borzo

Mucizemmm
Pro Üye
Katılım
25 Aralık 2007
Mesajlar
3.008
Emoji Skoru
5
Okurken şaşkınlığımı Gizliyemedim...
Aslında Çözümü kolay canım...
Sonuç olarak bu seni tehdit eden erkekle bir ilşkin olmamış..

Annene söylemeni tavsiye ederim oda uygun dille babana anlatsın..Nişanlın duymadan olay çözülür..
Bazı özel şeyler aile içinde kalmalıdır canım..Ailen anlayış gösterip gerekeni yapacaktır..

Ayrıca mesaj ile birşeyi kanıtlıyamaz..
Lütfen Üzülme bu tiplerlere iyi bir ceza vermek gerekiyor..

Bu arada 18li yaşlardayken bir benzer olay benimde başıma geldi.
Optikçiye gözlük siparişi verdim ve orada çalışan çocuk numaramı alıp beni günlerce
Rahatsız etti..
Hatta tehdit etti..
Ne yaptım verdim telefonunu ve adresini Abime sorunu o çözdü..
Eger iş çok ciddi boyuta varsaydı şikayetçi olup,tacizden içeri alınırdı...

Korkma yavrum,Ailene durumdan bahset..sakın Tehditlerine Başeyme emi..
 

Laale

Aşikârdır Zat-ı Hak
Pro Üye
Katılım
13 Nisan 2007
Mesajlar
23.704
Emoji Skoru
50.873
Yaş
40
Öncelikle kişinin telefon numarasını hemen sil..
Ceza alacaksın yardım almadan..
Hemen sil...
 

serabina

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
42
Emoji Skoru
0
Yaş
32

BaHHaR

ağrılı başıma nebu garezz
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mayıs 2007
Mesajlar
941
Emoji Skoru
0
Yaş
33
Evet isteyen olursa özelden yazarsın telefon numarasını...
Savcılığa şikayette bulunmayı bir denesen ..Ne kadar sürer sonuçlanması bilmiyorum ama zor bir durum ya.Sence seni rahatsız eden kişi burdaki avukat ablalardan korkarmı
??
 

serabina

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
42
Emoji Skoru
0
Yaş
32
Evet isteyen olursa özelden yazarsın telefon numarasını...
Savcılığa şikayette bulunmayı bir denesen ..Ne kadar sürer sonuçlanması bilmiyorum ama zor bir durum ya.Sence seni rahatsız eden kişi burdaki avukat ablalardan korkarmı
??

EVET BENCE KORKAR O BENİ SAHİPSİZ GÜÇSÜZ GÖRÜYOR AKLINCA BÖYLE BENİ TEHTİT EDECEK BENDE KORKUCAM VE ONA TESLİM OLUCAM AMACI FARKLI PİSİLİĞİN MİDEM BULANIYOR YA DEDİKÇE MİDEM BULANIYOR ÇOK KÖTÜ DURUMDAYIM :çok üzgünüm::çok üzgünüm::çok üzgünüm:
 

serabina

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Ocak 2008
Mesajlar
42
Emoji Skoru
0
Yaş
32
peki nina_nina kim:nazar:
ben bilmiyorum o kim işte o yüzden konumu taşimaya çaliştim ben onun konusunun altina cevap şeklinde açtim konuyu az önce fark ettim yeni bi yere kopyalayayim yazilarimi dedim nina yi tanimiyorum zaten ip adresimden anlarlar yöneticiler ben serabina olarak giriyorum
 
Yukarı Alt