Aynur Erşahin Tüp Bebek Deneyenler İstanbul Medical Park Göztepe

yellowspring

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2019
35
4
Merhaba,

İstanbul Göztepe Medical Park'ta Aynur Erşahin'de tüp bebek denemesi yapanların bilgi ve tecrübelerini öğrenmek istiyorum. Kendisi ile ön görüşme yaptığımda sıcakkanlı ve ilgili bir doktor olduğu izlenimi oluştu ama tecrübe edenlerden de dinlemek isterim.
Bunun dışında benim amh: 0,63 rahim filmim ve hormon değerlerim normal onun dışında eşimde de problem yok. Tedavi ile ilgili talep etmem veya dikkat etmem gereken şeyler neler ? İlk denemem olacak bu sebeple tecrübeleriniz benim için çok önemli.
Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
 

Efloral

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
132
37
Selam canım ben varım. Göztepe Medical Park Hastanesinde Aynur Erşahin e 2 kez tüp bebek denemem oldu ve ne yazık ki ikisi de olumsuz sonuçlandı. Hastanenin kendisine ismine güvendiğim için gittim ama Aynur hanım malesef çok ilgisiz ve hep dalgın gibi. Zaten muayenelerde pek konuşmuyor, siz birşey sorunca da hemşireler anlatıcak diyor. Tedavi boyunca toplasan yarım saat konuşamıyorsun. Telefon iletişimi zaten yok. Yani ben tavsiye etmem vakit ve nakit kaybıydı çok üzgünüm:KK43: Merak ettiğin başka şeyler varsa sorabilirsin. Allah hepimizin yardımcısı olsun
 

Dilek1934

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2017
466
291
Bende aynur hocadayim yogunluk ve ilgi konusunda haklisiniz cok ilgi ve detay bekleyen hastalar icin yanlis bi tercih ama motivasyonu cok yuksek enerjisi cok guzel
 

Efloral

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
132
37
Bende aynur hocadayim yogunluk ve ilgi konusunda haklisiniz cok ilgi ve detay bekleyen hastalar icin yanlis bi tercih ama motivasyonu cok yuksek enerjisi cok guzel
Motivasyonu da yüksek olduğunu düşünmüyorum ya daha ilk görüşmede bile reglinde gel başlayalım dedi 5dk konuşmadan sonra. Sonraki muayenelerde de zaten 2-3 dakika ancak görüp konuşabildim. Hasta yoğunluğundan değil de, sürekli elinde telefon mesajlaşıyor yanımda odada. Hastalara yazmadığına göre özel işleri sanırım. Dolayısıyla ben hiç motive de görmedim kendisinden:KK43:
 

Dilek1934

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2017
466
291
Motivasyonu da yüksek olduğunu düşünmüyorum ya daha ilk görüşmede bile reglinde gel başlayalım dedi 5dk konuşmadan sonra. Sonraki muayenelerde de zaten 2-3 dakika ancak görüp konuşabildim. Hasta yoğunluğundan değil de, sürekli elinde telefon mesajlaşıyor yanımda odada. Hastalara yazmadığına göre özel işleri sanırım. Dolayısıyla ben hiç motive de görmedim kendisinden:KK43:
Bana hep pozitif ben daha cok hemsirelerle birebir mihayyap oluyorum sorularimi da muayenede unutursam watsaptan hemsirelere yaziyorum hemen donuyolar. Dedigim gibi cok ilgi isteyen bi hastaya gore degil bu doktor. Ben doktorum iyi olsun istedigim zaman ulasiyim enerjisi isigi bilgisi iyi olsun derdindeyim ve Aynur hoca tam bana gore. Mesela transferde ben iceri girince meraba dedi. Transferim yapildi. Yanima gelip elimi tuttu bol sans dedi gulumseyerek. Sadece bu. Daha sicakkanli olabilir miydi evet ama olmadi. Odadan cikti sandim. Beni diger sedyeye alip cikartirlarken baktim dedigin gibi oturmua kenarda telefonla ugrasiyo. Ben cok ilgi beklemedigim icin isini iyi yapsin derdindeyim ve elektrigimiz uyuyo olucagina da inaniyorum Allahin izniyle cunku doktor kadar embriyolog Ferhat ta onemli benim icin 2 arkadasimda hamile oldu ferhat sayesinde
 

Efloral

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
132
37
Bana hep pozitif ben daha cok hemsirelerle birebir mihayyap oluyorum sorularimi da muayenede unutursam watsaptan hemsirelere yaziyorum hemen donuyolar. Dedigim gibi cok ilgi isteyen bi hastaya gore degil bu doktor. Ben doktorum iyi olsun istedigim zaman ulasiyim enerjisi isigi bilgisi iyi olsun derdindeyim ve Aynur hoca tam bana gore. Mesela transferde ben iceri girince meraba dedi. Transferim yapildi. Yanima gelip elimi tuttu bol sans dedi gulumseyerek. Sadece bu. Daha sicakkanli olabilir miydi evet ama olmadi. Odadan cikti sandim. Beni diger sedyeye alip cikartirlarken baktim dedigin gibi oturmua kenarda telefonla ugrasiyo. Ben cok ilgi beklemedigim icin isini iyi yapsin derdindeyim ve elektrigimiz uyuyo olucagina da inaniyorum Allahin izniyle cunku doktor kadar embriyolog Ferhat ta onemli benim icin 2 arkadasimda hamile oldu ferhat sayesinde
Yok ben de zaten çok ilgi isteyen biri değilim de genel olarak anlatsam çok çok özel şeyler de var. Mesela ilk tedaviye başlarken en önemli istemesi ve sorması gereken (smear) simir testini sormadı istemedi bile. Ben çok şaşırmıştım. Daha başka bunun gibi çok ihmaller yaşadım yani karşımda dik ve net bir doktor hissedemedim o güveni duymak çok önemli. Ben verdiği ilaçlardan bile emin mi yazıyor diye endişeleniyordum o kadar dalgın ve ikilemli davranıyordu. O televizyon programlarındaki haliyle alakası yoktu aylarca onda tedavi gördüm yani. Allah hepimizin yardımcısı olsun
 

Dilek1934

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2017
466
291
Yok ben de zaten çok ilgi isteyen biri değilim de genel olarak anlatsam çok çok özel şeyler de var. Mesela ilk tedaviye başlarken en önemli istemesi ve sorması gereken (smear) simir testini sormadı istemedi bile. Ben çok şaşırmıştım. Daha başka bunun gibi çok ihmaller yaşadım yani karşımda dik ve net bir doktor hissedemedim o güveni duymak çok önemli. Ben verdiği ilaçlardan bile emin mi yazıyor diye endişeleniyordum o kadar dalgın ve ikilemli davranıyordu. O televizyon programlarındaki haliyle alakası yoktu aylarca onda tedavi gördüm yani. Allah hepimizin yardımcısı olsun
O konuda sana hak veriyorum benimde intralipid serumum unutuldu ben hatirlatinca tedaviye ekledim transferde yine unutuldu ben diyince taktilar ama bazende su ilaci kullanicam mi diyicekken kendisi hemen soyledi benim daha once dusuklerim vardi tum tahlillerimi hsg mi yaptirmistim direk tedaviye basladi sadece baslangicta 3-4 test istedi ondan sonra hicbi tahlil istemedi ben kendim tahlillerimi disarda takip ettim. Mesela progestan degerime hic bakilmadi direk igneye basladi progestanin zarari yok diye de sesimi cikarmadim daha once dusuklerim oldugu icin
 

Efloral

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
132
37
O konuda sana hak veriyorum benimde intralipid serumum unutuldu ben hatirlatinca tedaviye ekledim transferde yine unutuldu ben diyince taktilar ama bazende su ilaci kullanicam mi diyicekken kendisi hemen soyledi benim daha once dusuklerim vardi tum tahlillerimi hsg mi yaptirmistim direk tedaviye basladi sadece baslangicta 3-4 test istedi ondan sonra hicbi tahlil istemedi ben kendim tahlillerimi disarda takip ettim. Mesela progestan degerime hic bakilmadi direk igneye basladi progestanin zarari yok diye de sesimi cikarmadim daha once dusuklerim oldugu icin
Evet işte benim de bildiğim aralarda kan değerlerine bakılır ama burada yok. Daha önce biriyle konuştum o da öyle dedi ben kendi tahlillerimi araştırıp dışarda yaptırıyodum diye. İlginç bir durum. Bunlar beni hep rahatsız etti. Hani sanki grip geçiyoruz da bu ilaç yaramazsa başka içeriz gibi. Oysa ki bizim için hem maddi hem manevi inanılmaz önemli bir tedavi ve kadınların da çok hassas olduğu bir süreç. Dolayısıyla bu konudaki doktorların ekstra dikkatli ve özenli olması gerekiyor. Şimdi sıradaki tedavime nerde başlasam kara kara onu düşünüyorum :KK43:
 

Dilek1934

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Ağustos 2017
466
291
Evet işte benim de bildiğim aralarda kan değerlerine bakılır ama burada yok. Daha önce biriyle konuştum o da öyle dedi ben kendi tahlillerimi araştırıp dışarda yaptırıyodum diye. İlginç bir durum. Bunlar beni hep rahatsız etti. Hani sanki grip geçiyoruz da bu ilaç yaramazsa başka içeriz gibi. Oysa ki bizim için hem maddi hem manevi inanılmaz önemli bir tedavi ve kadınların da çok hassas olduğu bir süreç. Dolayısıyla bu konudaki doktorların ekstra dikkatli ve özenli olması gerekiyor. Şimdi sıradaki tedavime nerde başlasam kara kara onu düşünüyorum :KK43:
Profesor ulun uluğ var arkadasim onda yaptirdi hamile simdi ama transferi yine medical park ta yapiyolar embriyolari da ferhat yapiyo
 
Yukarı Alt