Bacaklarını İnceltmek İsteyenlerin Paylaşım Alanı

nazist

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Temmuz 2008
Mesajlar
57
Emoji Skoru
0
yha benim bacaklarım çok kalın vücuduma göre ama zayıfım bazen 36 giyerim bazen 38 ama vücudumda çok bariz bi şekilde belli oluyo ve benim sinirime dokunuyo önerileriniz ne olabilir???yardımcı olursanız sevinirim....
 

KuKuRuZ

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Temmuz 2008
Mesajlar
332
Emoji Skoru
3
Yaş
34
Bende aynı durumdayım 36 belim ancak kalın bacaklı olduğum için 38 giyiyorum bacağımdan geçmio 36 beden..38 de belime kocaman geliyo sinir oluyorum yaa
yürüyüş yapıyorum,bisiklet çeviriyorum.. belim incelio bacaklarım sabit ,çıldırma derecesinde nefret ediyorum yaaaaaaÇok üzgünüm çoook
 

Poison

tarçınlı kek =)
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Temmuz 2008
Mesajlar
635
Emoji Skoru
7
Yaş
34
O artık sizin vücut yapınız bence.. egzersizlere rağmen incelmiyorsa yapılacak bişey olduğunu sanmıyorum.. Ama kozmetik satan yerlerde bu selülitler için olan inceltici kremler var 2cm 'e kadar incelttiğini iddia ediyorlar bi deneyin isterseniz..
 

Yaxgxmurseli

Üşüyorum kapama gözlerini
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Temmuz 2008
Mesajlar
1.918
Emoji Skoru
5
Yani bacagın da erimesi için üst tarafın incecik olması lazım işte o zaman güzel duruyor

Yoksa üstte de hafif yağlanma varsa bacak daha da şişer

En iyisi bacak egzersizi

Bisiklet kas yapar;oldugundan kalın görünür.

Eritmeye kalkarsanız yağa döner daha da beter olur.
 

Poison

tarçınlı kek =)
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Temmuz 2008
Mesajlar
635
Emoji Skoru
7
Yaş
34
İnceltici kremler hem inceltip hem sıkılaştırıyormuş.. Ayrıca cildi de çok güzel yapıyomuş..
 

hayalli

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Kasım 2007
Mesajlar
153
Emoji Skoru
0
Yaş
39
KIZLAR yine bu sitede vucut inceltmek için niveanın siluette (dogru yazmısımdır umarım)önermişlerdi bi arkadaş 3 cm inceldiginden bahsetmişti. isterseniz bi deneyin. ben şimdi selülit kremi kullanıyorum 2 haftadır 1 ayda saonuc veriyomuş görecem artık benimde üst bacaklarım kalın alta göre ama benim göbegim asıl sorunum cok sarkık malesef ne kadar zayıflarsam zayıflayım o sarkık görüntü deri yıgını kaybolmuyor. her giydigim badiden belli olmuyomu cok sinir bozucuuu
 

mylilapause

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Mayıs 2008
Mesajlar
1.657
Emoji Skoru
1
KIZLAR yine bu sitede vucut inceltmek için niveanın siluette (dogru yazmısımdır umarım)önermişlerdi bi arkadaş 3 cm inceldiginden bahsetmişti. isterseniz bi deneyin. ben şimdi selülit kremi kullanıyorum 2 haftadır 1 ayda saonuc veriyomuş görecem artık benimde üst bacaklarım kalın alta göre ama benim göbegim asıl sorunum cok sarkık malesef ne kadar zayıflarsam zayıflayım o sarkık görüntü deri yıgını kaybolmuyor. her giydigim badiden belli olmuyomu cok sinir bozucuuu[/


canım güle güle kullan ,,işe yarar inş sonucunu paylaşrsan sewiniriz tatlım ben de hergün bisiklet sürüyorum benmde bacak bölgem kalın ama allahtan orantılı kilo alıyorum bacaklarımı inceltmek istiyorum .bende almayı düşünüyorum ama işe yararmı acepp!???ben bide avonun selülit setini almıştım fakat çok spor yapardım hergün 1er saat sabah akşam olmak üzere toplm 2 saat spor yapardım bisiklet e binerdim her sabah yürüyüş(bence bacak egzersizi için en etkili spor yarım saat bile yetiyo ama düzeni olucak tabi)kızlar ve ben o yaz öle bi zayıflamıştımki 40 bedenden 36ya düştüm pantolonlarım olmuyodu artık yani demek istiyorumki bu kremleri tek bşına kullansanızda fayda etmiyo o kremi vücuda yedirip tekrar dışarı atmak gerekiyo kolay gelsin kızlar inş faydasını görürsünüz ..paylaşımlarınızı bekliyorum..a.s.
 
Yukarı Alt