• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

Balayı için mısır / hurghada sizce uygun mu arkadaşlar daha önce gidil görmüşlüğünüz var mı :)?

Mihail Zoscenko

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
28 Aralık 2010
4.772
11.471
yani şuan sıkıntı fazla yok diye biliyorum arkadaşınız tam olarak hangi bölgeye gitmişti acaba :) birde turla mı bireysel mi bizde dil sorunu var biraz ama turu sebmediğimiz için bireysel düşünüyoruz artık maceralı birşey olacak çeviri yapa yapa :)
Hurghadaya bireysel gitmişlerdi, çat pat konuşuyorsanız yeter her giden anadili gibi ingilizce arapça bilmiyor ki :)
 

BenGandi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Temmuz 2011
61
47
Hurghada anladığım kadarıyla deniz kenarı ben gittiğimde dalış için Mısır'a giden bir çok Türk vardı demek ki popüler mekanlar. Yalnız Kahireye gidecekseniz biraz dikkatli olun. Mısır çok güzel bir ülke olmasına rağmen turist olarak hele de solo turist olarak rahat gezilen bir ülke değil. Sürekli sizden para isteyen insanlar var malesef, polisi, bekçisi, zabıtası, memuru nereye adım atsanız para istiyorlar. Satıcılar çok ısrarcı insanı bunaltıyorlar. Trafik Kahire'de inanılmaz kötüydü. Ama Türk insanını çok seviyorlar.
 

orkide53

2. üyelik sebebi ile profil pasif edilmiştir.
2. Üyelik !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2016
1.012
399
Konu sahibi mısır hurghada için fikir verebilirmisin ? Yani giden var ise diye dedim bende nisan2020de gitmeyi düşünüyorum ama hurghada dan 1gün piramitler 1gün safari turu 1günde şarm el e gitmek aklımda tabi ama geri kalan kısımlar otelde dinleniş yatış:KK66: fikri olan var mı acaba ?
 

begonyabahcesi

Üye
Kayıtlı Üye
17 Nisan 2019
464
492
Konu sahibi ben de merak ediyorum - biz de ağustos da yurt dışı balayı düşünüyoruz. Mısır da destinasyonlar arasında - sadece arap yarım adası değil, gitmişlen bir hafta da nil turu yapmak istiyoruz fakat Mısır'a giden teyzem (balayı için) yeme içme sorunu oluyor - nil turu yaparken dişlerimizi bile satın aldığımız su ile fırçaladık demişti :/
 

4justice

* hasta la vista baby *
Pro Üye
3 Aralık 2011
10.274
11.792
Konu sahibi ben de merak ediyorum - biz de ağustos da yurt dışı balayı düşünüyoruz. Mısır da destinasyonlar arasında - sadece arap yarım adası değil, gitmişlen bir hafta da nil turu yapmak istiyoruz fakat Mısır'a giden teyzem (balayı için) yeme içme sorunu oluyor - nil turu yaparken dişlerimizi bile satın aldığımız su ile fırçaladık demişti :/
merhaba biz şarm el şeyhte balayı yaptık
nil nehri turu da yaptık
öyle yeme içme sıkıntısı hiç olmadı otelde falan sorun yoktu, çeşit azdı tabi bizim türkiyenin açık büfesi gibi beklemeyiz
kahvaltıda peynir yoktu mesela koskoca açık büfede
ama karnımız doydu illa yani
dişleri de gayet çeşme suyuyla fırçaladık
 

begonyabahcesi

Üye
Kayıtlı Üye
17 Nisan 2019
464
492
merhaba biz şarm el şeyhte balayı yaptık
nil nehri turu da yaptık
öyle yeme içme sıkıntısı hiç olmadı otelde falan sorun yoktu, çeşit azdı tabi bizim türkiyenin açık büfesi gibi beklemeyiz
kahvaltıda peynir yoktu mesela koskoca açık büfede
ama karnımız doydu illa yani
dişleri de gayet çeşme suyuyla fırçaladık
ay çok iyi ozaman. Teyzemler bu arada 15 yıl önce filan gitmişlerdi. Nil turu esnasında yeme içme, çeşme suyu nasıldı?
Nerden aldınız turu?
Ben aslında ciddi ciddi düşünüyorum Mısır'ı. Hem dinlenme hem kültürel faaliyet.
 

4justice

* hasta la vista baby *
Pro Üye
3 Aralık 2011
10.274
11.792
ay çok iyi ozaman. Teyzemler bu arada 15 yıl önce filan gitmişlerdi. Nil turu esnasında yeme içme, çeşme suyu nasıldı?
Nerden aldınız turu?
Ben aslında ciddi ciddi düşünüyorum Mısır'ı. Hem dinlenme hem kültürel faaliyet.
nil turu esnasında yeme içme ve çeşme ne alaka onu anlayamadım özellikle çeşme :KK70:
nil turu dediğimiz şey 30 dk süren bişi
motorlu kayık tarzı gemilerle herkes toplanıyo ve nehirde turlanıyor yani bu kadar (ama efsane o 30 dk bana 30 sene yeter)
biz tur almadık uçak biletlerimizi aldık gittik direk
orda zaten sora sora nil nehri, piramitler, mısır müzesi vs en uygun fiyattan gezmiş olduk
yerinde almak daha mantıklı
tavsiye ederim balayı için gidilebilir mutlaka
hem kültür turu hem de deniz tatili oluyor aşırı mantıklı
fiyatlarda çok uygun..
 

begonyabahcesi

Üye
Kayıtlı Üye
17 Nisan 2019
464
492
nil turu esnasında yeme içme ve çeşme ne alaka onu anlayamadım özellikle çeşme :KK70:
nil turu dediğimiz şey 30 dk süren bişi
motorlu kayık tarzı gemilerle herkes toplanıyo ve nehirde turlanıyor yani bu kadar (ama efsane o 30 dk bana 30 sene yeter)
biz tur almadık uçak biletlerimizi aldık gittik direk
orda zaten sora sora nil nehri, piramitler, mısır müzesi vs en uygun fiyattan gezmiş olduk
yerinde almak daha mantıklı
tavsiye ederim balayı için gidilebilir mutlaka
hem kültür turu hem de deniz tatili oluyor aşırı mantıklı
fiyatlarda çok uygun..
yanlış anlaşıldı sanırım - nil turu derken yatılı turdan bahsediyordum aslında. 4 gün farklı şehirleri görebiliyorsunuz. Teyzemin yaptığı buydu.
 

4justice

* hasta la vista baby *
Pro Üye
3 Aralık 2011
10.274
11.792
yanlış anlaşıldı sanırım - nil turu derken yatılı turdan bahsediyordum aslında. 4 gün farklı şehirleri görebiliyorsunuz. Teyzemin yaptığı buydu.
olabilir belki oralarda kaldığı yerlerden bahsediyor kii bi nebze doğrudur diye düşüyorum
piramitlerin olduğu yerler falan aslında tam bir hayal kırıklığı
piramitler güzel evet ama etrafını görseniz inanamazsınız harabe şeklinde insanlar yapışıyor paçanıza bişi satmaya çalışıyolar
oteller rezalet
biz 4 gün şarmda kaldık, kahireye 1 günlüğüne geçtik. hiç konaklamadık. sabahtan piramitleri gördük ordan müzeye gittik ordan nil nehrine bunlar tur şeklindeydi üç yeri gezdirdiler sonra geri şarma döndük
 
Yukarı Alt