Baştan aşağı değişmek istiyorum

sailorearth

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
7
3
24
Selam arkadaşlar🙋 uzun süredir sorumun cevabıni arıyordum ama neden kendin sormuyorsun dedim ve en iyi site olarak burayı buldum.
Arkadaslar hayli kilolu, tüylenme problemi yaşayan ve açıkçası kendine nasıl bakacağını bilmeyen biriyim ve ihtiyacım olan şey tam olarak adım adım kendimi değiştirmemi sağlayacak bir plan. Nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum
 

puccaoki

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2019
220
365
Diyet sakın yapma ceza gibi bir psikoloji daha çok alıyorsun sağlıklı beslenmeliyim tüylerim de bu yüzden azıyor de şeker tüyleri besler bu yüzden abur cubur dan uzak duracağım akşamları bunun şeker ihtiyacim için kuru meyve ceviz yiyeceğim de porsiyon azalt ya da kalorisi az ama bol ye ve haftada bir ödül günü ver kendine ama abartma .. ben böyle böyle 12 kilo verdim sivilcelerim gitti kilomda tuylerimde azaldı herşeyin başı kötü beslenmeymis ama asla diyet yapmadim sadece kendimi sevdim daha cazibeli bir hatun olmak için doğanın bana armağan ettiği yiyeceklerle beslendim insan elinin bozduğu abur cubur la değil
 

Utku388

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
239
173
20
8
Selam arkadaşlar🙋 uzun süredir sorumun cevabıni arıyordum ama neden kendin sormuyorsun dedim ve en iyi site olarak burayı buldum.
Arkadaslar hayli kilolu, tüylenme problemi yaşayan ve açıkçası kendine nasıl bakacağını bilmeyen biriyim ve ihtiyacım olan şey tam olarak adım adım kendimi değiştirmemi sağlayacak bir plan. Nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum
Bende kilo almak istiyorum cok zayifim ve benimde tuy problemim var cok sinir bozucu bise bazen ofkelenip oturup aglamak falan istiyorum😔
 

Yabanii

Uğraşarak düzeltemediğinden vazgeçerek kurtulursun
Kayıtlı Üye
28 Mart 2019
1.046
1.227
Başlığı okuyunca bir vaov dedim😎

Şekeri kesinlikle bırak ama başta bu kolay olmicak onu söylim. Dayanamayıp yesen bile yedim bi kere diyip kendini koyverme ben şekeri bıraktım diyip yine dayanabildiği yere kadar devam et zamanla çok kolaylaşacak zaten 👌

Tüylerini ay takvimine göre al ay büyüme evresindeyken alma o zamanlarda cidden çok gür çıkıyorlar

Yüzünde göğsünde falan tüy var mı tüy sorunu diyince aklıma o geldi. Eğer varsa hormonsaldır
Yumurta tavuk da yememeye çalışıyorum çok hormonlu oldukları ve hayvanlara zulmedildiği için
 

byebyeblackbird

Bilmem bizi ne civara yazmışlar.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
18 Ocak 2018
2.051
4.697
28
Hem kilo hem tüylenme var. doktora gittiniz mi pco ya da hormon bozukluğu gibi bir şey var mı? Önce onu öğrenin.
Sonra tüy çoksa bence agdayla falan onlarla baş etmek zor en iyisi lazere gitmek. Ya da kendiniz lazer aleti alın.
Kiloyu da bilmiyorum valla hiç diyetle falan kilo vermedim.
 

astrojurnal

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2019
6.308
16.624
36
aşırı tüy hormonol bir bozukluktan olabilir. öncelikle bir doktora gidip tahlillerinizi yaptırın.
kan şekeri, tansiyon, tiroid gibi değerlerinizi öğrenin. tirodiniz yavaş çalışıyorsa mesela ne yapsanız kilo veremezsiniz.
zaten doktor durumunuzu görünce size gerekli tüm tahlilleri yazacaktır.
bunların sonucuna göre beslenin kesinlikle.
almanız gereken hormonal düzen ilaçları olabilir. böylece bunları da kullanmaya başlayıp sağlıklı beslenme ile düzene girersiniz.
sporu da adım adım eklerseniz hayatınıza herşey günlük güneşlik olur bile.
tabi ki zaman ister, 1-2 ayda olmaz ama gelişimi gördükçe motivasyonunuz artar ve kendinizi iyi hissedersiniz.
 

Kara mizah

Üye
Kayıtlı Üye
3 Mayıs 2019
482
383
29
Selam arkadaşlar🙋 uzun süredir sorumun cevabıni arıyordum ama neden kendin sormuyorsun dedim ve en iyi site olarak burayı buldum.
Arkadaslar hayli kilolu, tüylenme problemi yaşayan ve açıkçası kendine nasıl bakacağını bilmeyen biriyim ve ihtiyacım olan şey tam olarak adım adım kendimi değiştirmemi sağlayacak bir plan. Nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum
Arkadaşım 46 bendendi haftada 5-6 gün spor yapıyordu yemeğinde hiç bir şey değiştirmedi sadece ekmeğe ve tatlıya dikkat etti 6 ayda 36 Bedenn oldu iki yıldır da bırakmasına rağmen hala 36-38 beden
 

sailorearth

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
7
3
24
Diyet sakın yapma ceza gibi bir psikoloji daha çok alıyorsun sağlıklı beslenmeliyim tüylerim de bu yüzden azıyor de şeker tüyleri besler bu yüzden abur cubur dan uzak duracağım akşamları bunun şeker ihtiyacim için kuru meyve ceviz yiyeceğim de porsiyon azalt ya da kalorisi az ama bol ye ve haftada bir ödül günü ver kendine ama abartma .. ben böyle böyle 12 kilo verdim sivilcelerim gitti kilomda tuylerimde azaldı herşeyin başı kötü beslenmeymis ama asla diyet yapmadim sadece kendimi sevdim daha cazibeli bir hatun olmak için doğanın bana armağan ettiği yiyeceklerle beslendim insan elinin bozduğu abur cubur la değil
Kesinlikle diyet yaptıkça daha çok battığımı ben de fark ettim teşekkürler deneyeceğim önerilerinizi
 

sailorearth

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
7
3
24
aşırı tüy hormonol bir bozukluktan olabilir. öncelikle bir doktora gidip tahlillerinizi yaptırın.
kan şekeri, tansiyon, tiroid gibi değerlerinizi öğrenin. tirodiniz yavaş çalışıyorsa mesela ne yapsanız kilo veremezsiniz.
zaten doktor durumunuzu görünce size gerekli tüm tahlilleri yazacaktır.
bunların sonucuna göre beslenin kesinlikle.
almanız gereken hormonal düzen ilaçları olabilir. böylece bunları da kullanmaya başlayıp sağlıklı beslenme ile düzene girersiniz.
sporu da adım adım eklerseniz hayatınıza herşey günlük güneşlik olur bile.
tabi ki zaman ister, 1-2 ayda olmaz ama gelişimi gördükçe motivasyonunuz artar ve kendinizi iyi hissedersiniz.
Teşekkür ederim cevapladığınız için :) Doktora gittim tiroidlerim normal çiktı pco tanım var ama ilaç kullanmama rağmen geçmedi
 

sailorearth

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
7
3
24
Hem kilo hem tüylenme var. doktora gittiniz mi pco ya da hormon bozukluğu gibi bir şey var mı? Önce onu öğrenin.
Sonra tüy çoksa bence agdayla falan onlarla baş etmek zor en iyisi lazere gitmek. Ya da kendiniz lazer aleti alın.
Kiloyu da bilmiyorum valla hiç diyetle falan kilo vermedim.
Evet pco var dediler ama bi çözüm alamadım
 

sailorearth

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
20 Ekim 2019
7
3
24
Başlığı okuyunca bir vaov dedim😎

Şekeri kesinlikle bırak ama başta bu kolay olmicak onu söylim. Dayanamayıp yesen bile yedim bi kere diyip kendini koyverme ben şekeri bıraktım diyip yine dayanabildiği yere kadar devam et zamanla çok kolaylaşacak zaten 👌

Tüylerini ay takvimine göre al ay büyüme evresindeyken alma o zamanlarda cidden çok gür çıkıyorlar

Yüzünde göğsünde falan tüy var mı tüy sorunu diyince aklıma o geldi. Eğer varsa hormonsaldır
Yumurta tavuk da yememeye çalışıyorum çok hormonlu oldukları ve hayvanlara zulmedildiği için
Teşekkür ederiim ay takvimini hiç duymamistım deneyecegim:)