Bazen anlamıyorum

yildiz7986

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2019
1.666
841
Nişanlanacağım adam (temmuzda nişanm olacak) baZen çok basitçe konuşmaların ortasında bile ailesini savunuyor gibi cvplar veriyor bana annem yapmaz kardesim söyle diye anlam veremiyorm ve bu kötü hissetmeme sebep oluyo bşy yokken bile.. baska kişilerden bahsediyorz hmn kendi ailesi için savnma sekli.. dayamadm bi gün patladım düşman mıyım ben diye ? Saçmalama dedi snra bu sefer kendi annem bnu yapmış kardeşm bunu yapmş kendi konuşmaya basladı bu sefer bende kendmi çektim yorum yapmıyorm ya susuyorm ya doğrudr diyorum...
 

Manolyalale

Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2018
527
315
Nişanlanacağım adam (temmuzda nişanm olacak) baZen çok basitçe konuşmaların ortasında bile ailesini savunuyor gibi cvplar veriyor bana annem yapmaz kardesim söyle diye anlam veremiyorm ve bu kötü hissetmeme sebep oluyo bşy yokken bile.. baska kişilerden bahsediyorz hmn kendi ailesi için savnma sekli.. dayamadm bi gün patladım düşman mıyım ben diye ? Saçmalama dedi snra bu sefer kendi annem bnu yapmış kardeşm bunu yapmş kendi konuşmaya basladı bu sefer bende kendmi çektim yorum yapmıyorm ya susuyorm ya doğrudr diyorum...
Ailesini kötüleme o dediğinde de yorum yapma
 

babutsa_0607

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ağustos 2018
864
2.565
Bu aralar Sözlükte moda galiba. Aynı konuları başla sorularda açmak
Bugün okudum baSka soruda aynı konunuzu. Neyi dert ettiniz anlamadım . Annem yapmaz öyle değil demek suç mu ?? Ortada bir şey yok sadece annem yapmaz demiş ne kadar abartmissiniz. Sanki annesi size bişi yapmış da size inanilmiyor gibi
 

Kutsal Tiramisu

Güneş
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2018
3.965
10.828
Bzmle alakalı olmayan bi konuda bile annem karısmaz annem iidir vs diyo sanki kötü dedik yada annesinm konusu oldu . Arkadaşmn annesinden bahsediyordm aaa benm annem karısmaz dedi dayanamadm ne alaka ben onu mu demek istedim dedim
Yanlış anlamayın ama sanırım daha önceki bir ilişkisinde bu konuyla ilgili bir sıkıntı yaşanmış olabilir diye düşündüm. Bilemiyorum tuhaf :)
 

yildiz7986

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2019
1.666
841
Yanlış anlamayın ama sanırım daha önceki bir ilişkisinde bu konuyla ilgili bir sıkıntı yaşanmış olabilir diye düşündüm. Bilemiyorum tuhaf :)
Ya olabilr tabi kimsede durduk yere böle bşy atlamaz demekki karışılma durumu olmuş bozulmuş.. şuan bana karsı yok mesela.. belkide daha önce oldugu için şuan bana karşı yok sorulmaz da böle bişy
 

Kutsal Tiramisu

Güneş
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2018
3.965
10.828
Ya olabilr tabi kimsede durduk yere böle bşy atlamaz demekki karışılma durumu olmuş bozulmuş.. şuan bana karsı yok mesela.. belkide daha önce oldugu için şuan bana karşı yok sorulmaz da böle bişy
Öyle sorulmaz da. Erkek arkadaşına, neden sürekli böyle konuşuyorsun diye sorabilirsin kibarca :)
 

yildiz7986

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2019
1.666
841
Öyle sorulmaz da. Erkek arkadaşına, neden sürekli böyle konuşuyorsun diye sorabilirsin kibarca :)
Yani pek kibarca soramasamda baya delirdim sordm 🙈 sürekli bi savnma şekli düşmanmıyım ben dedim kötü hissediyorum kendmi tamam dedim dışardayım ailenle bir tek sensn ben eşikten ayagımı atamadm dedim dış kapıyım elim anladımda düşman değilim kötülemiyorum kimseyi dedim sinirli sinirli o da saçmalama fln abartma dedi özür fln diledi ama ben genede yorum yapmycm
 
Yukarı Alt