"Bebeğimin kıyafeti dolapta beklemesin, kardeşim giysin"

askmevsimi

benım bal oğlum bal kizim❤❤
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ekim 2011
Mesajlar
1.148
Emoji Skoru
185
Bnm bi oglum var nasip olursa kizim placak bnm de ihtiyacm var
 

KaraKutum

Gelde Sevme :)
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Haziran 2015
Mesajlar
786
Emoji Skoru
574
Yaş
27
Konu yılı baya eski ama gene yazmak istedim kızım olacak inşallah kıyafet vs yardım edebilecek olursa bende talibim
 

aaynaa

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Temmuz 2014
Mesajlar
27.800
Emoji Skoru
25.543
Zor durumda olmak zor benim de bir komşum var ikinci bebeğine hamile eşi de işten çıktı bir arkadaş yardımcı olacak siteden eşya yollayacak kadın da bakalım bekliyor gelir mi diye olmayınca olmuyor inş size de birileri cvp yazar
 

Tugbaebru

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Ekim 2018
Mesajlar
12
Emoji Skoru
-1
Yaş
29
Merhaba benimde bir yasinda bir kızım var kiyafete ihtiyacım var banada yardim edebilir misinz tşk ederim şimdiden
 

Busra canan

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
114
Emoji Skoru
779
Yaş
25
Benimde 3 çocuğum var eşim ıssız günlük iş bulabilirsem çalışıyor ana sınıfına giden oğlum için esofmanlara ihtiyacım var birde iki yaşında ogluma kıyafet ihtiyacım var vermek isteyenler yazsınlar ozelden lütfen
 

elifygm123

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ekim 2016
Mesajlar
12
Emoji Skoru
8
Yaş
28
2 yasinda ki oglum icin yardim edebilir misiniz. 2 yil once buradan bi ablam bna bebegim dogdugu vakitlerde kiyafet yollamisti ondan allah razi olsun.bu zaman kadar idare etti evadimi.. simdi kucuk geliolar. Alma durumumuz yok koyde yasiyoruz. Kendim icin hic bir sey istemiorum oglum icin kiyafet yollayabilir misiniz . Giyilmeyenler. Kucuk gelenler hic farketmez. Allah verene daha fazla versin insallah.. allah razi olsun .
 

aksarayda4kisi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Mart 2019
Mesajlar
8
Emoji Skoru
7
Yaş
23
Hala
benim kızım iki tarafın da tek torunu olduğu için sürekli hediyelere boğuyorlar, o kadar çok kıyafet alınıyor ki bazılarını bir kez bile giydiremeden küçülüyor ya da mevsimi geçiyor... çok sevip ayırdıkların dışında hepsini veriyorum, üzerinde etiketle verdiğim giysiler oluyor, ama verdiğim kişiler gerçek anlamda ihtiyaç sahibi insanlar değil, yani isteseler alabilecek durumdalar, ben gerçekten alamayacak durumda olanlara hediye etmek istiyorum giysilerini, ayakkabılarını... ama internetten bulduklarına da güvenemiyorum, toplayıp satanlar falan varmış...
bu sitede böyle bir kontrol mekanizması var mı acaba?
eğer varsa üye olduğum diğer anne gruplarıyla da paylaşmak isterim.

Hala varmı benmde ıhtycı var
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 13-11-2019

Hamileliğimin 19. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 149 gün kaldı.

Önümüzdeki iki gün içinde, verniks kazeoza oluşmaya başlar. Verniks kazeoza, bebeğinizin derisini kaplayan krem görnümlü bir maddedir. Verniks kazeoza bebeğin derisini, gelişmekte olan bezleri ve duyu hücrelerini korur. Verniks, ölü hücreler, bebeğin derisindeki yağ bezlerinden meydana gelen yağlar ve lanugodan (geçici tüyler) meydana gelir. Annelerde lökore olarak bilinen bir beyaz akıntı olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 280 gr. - Yaklaşık boyu : 15.3 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Yukarı Alt