Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
  1. Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...
  2. Notu Gizle

Bebeğinizin Burnunu Tıkayarak İlaç İçirmeyin

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve burrbb tarafından 10 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : burrbb
  1. burrbb

    burrbb Guru Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    299
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    308
    Bebeğinizin burnunu tıkayarak ilaç içirmeyin

    Bebeğe burun tıkayarak ilaç içirmenin zatürree nedeni olduğu belirtildi. Ankara Eğitim Hastanesi Şef Yardımcısı Ülkü Tıraş, çocuklara ilaç içirirken ebeveynlerin kimi zaman yanlış davranışlarda bulunduğunu belirtti.

    İlaç içirirken çocukların yanaklarını sıkmanın, kafalarını arkaya yatırmanın, burunlarını tıkamanın önemli sağlık sorunlarına neden olduğunu ifade eden Dr. Tıraş, "Bu şekilde ilaç akciğerlere kaçıyor. Akciğerlere kaçan ilaç ise zatürreeye neden olabiliyor" dedi.
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.