Bebek beşiği

LAVXIXNYA4134

mutluluk=kızım ve kocişim
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Temmuz 2008
Mesajlar
3.871
Emoji Skoru
3
KIZLAR BEBEĞİME BU HAFTA SONU BEŞİK ALMAYI PLANLIYORUZ AMA BEN HALA SEPET YADA PARK YATAK MI ALSAM KARAR VEREMEDİM SEPETLER EN FAZLA 7-8 AY KULLANILIYOR PARK YATAK DAHA UZUN SÜREKULANILIYOR AMA PARK YATAKLARLA İLGİLİ DE SON ZAMANLARDA İİ ŞEYLER DUYMADIM BANA ÖNERİ DE BULUNUNsositososito SİZCE HANGİSİNİ ALSAMCADIARZU
 

sxuxtlxux gayfe

prenslerim
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Mart 2007
Mesajlar
3.215
Emoji Skoru
17
merhaba sepet almanı hiç tavsiye etmem kullanışlı değil
park yatağa gelince oğlum 2 yaşında hala park yatakta yatıyor
ama boyu uzadıkca artık park yatağa sığmamaya başladı.rahat yatamıyor
çok kullanışlı olduğu söylenemez park yatağında
en fazla 2 yaşına kadar yatabiliyor
ahşap karyolalar var beşik şeklinde ama o beşiği tek kişilik karyolada yapabiliyorsun öle özelliği var
adı da büyüyen karyola onu almadığıma çok pişman oldum.
şimdi bende kara kara düşünüyorum ne yapsam diye oğlum rahat değil artık park yatakta
geçen hafta sonu genç odası baktım ama çocuklara hitap ediyor
tek kişilik yataktan oluşuyor takım halinde onu almaya karar verdim hafta ya eşimle bakıcaz
bi dahada yer,yatak sorunumuz kalmayacak.artık ona eeeepeeeyyyceeee bi gidera.s.​
 

sxuxtlxux gayfe

prenslerim
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Mart 2007
Mesajlar
3.215
Emoji Skoru
17
sana tavsiyem ileriki yaşlarında da kullanabileceğin kullanışlı bir yatak alman
yoksa ben gibi zırt pırt yatak değiştirirsin.dediğim gibi büyüyen yataklar çok kullanışlı
arkadaşlarım kullanıyor inanılmaz rahat ve güvenli
 

ddm

yok başka yolu.....
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Aralık 2007
Mesajlar
1.583
Emoji Skoru
5
Yaş
35
sepetleri bende tavsiye etmem.arkadaşın kızı daha 3aylık dönerken düşmüş içinden.bence mobilya tarzı bir beşik alman daha iyi olur.ben mecburen ikiz oldukları için park yatak aldım.bir süre idare etsin diye.ayrıyeten mobilya beşiğimde var..iki ayrı odaya kuracağım ikisinide..
 

LAVXIXNYA4134

mutluluk=kızım ve kocişim
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Temmuz 2008
Mesajlar
3.871
Emoji Skoru
3
Kizlar yatak odam çok dar ancak bi sepetin siğacaği kadar büyüyüen karyolalari eltim kullandi hiç memnun değil ne yapicam bakalim
 

beyazmelek

Candan öte,candan ziyade
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Şubat 2008
Mesajlar
8.718
Emoji Skoru
1
benim bebeğime de ananesi bir oda takımı alacak büyüyen karyola, şifoniyer vs... Yalnız doğar doğmaz orada yatabileceğini sanmıyorum en azından nisana kadar benim yanımda yatsa iyi olacak o sebeplede mecburen bir beşik alacağım. Ben de bu konuda kararsız kaldım hatta beşik yerine ana kucağı alsam 5-6 ay idare edermi diyede düşünmüyor değilim. Çok şık ana kucakları var çok fonksiyonlu onlardan. Beşik mi iyi olur ana kucağı mı karar verebilmiş değilim:çok üzgünüm:
 

muslukum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ağustos 2008
Mesajlar
308
Emoji Skoru
0
arkadaşlar ben de henüz kızımın yatağını almadım, ama büyüyebilen karyolalardan almayı düşünüyorum.Henüz gidip de bakmadım, internetten araştırıyorum ama elle tutulur bişey bulamadım.Alan var mı?İstanbul'da nerelerden bakıyorsunuz?
 

BubleGum

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mart 2008
Mesajlar
199
Emoji Skoru
0
Arkadaşlar büyüyebilen karyolalar iyi hoş ta, yatak odasına sığmaz ayrıca taşınması zor. ben park yatak düşünüyorum ilk etapta. Büyüyebilen karyolada da çocuk çok uzun süre yatamaz bence dar gelmeye başlar benim fikrim bu. Zaten onu da büyüteceksin aslında çocuk yatağı alsak daha iyi olur galiba ??
 

AnlamadanDinlemeden

HayaT BeNimLe GüSeL :))
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ekim 2007
Mesajlar
11.705
Emoji Skoru
21
Ben sallanır karyola aldım.Kuzenimin oğlu 4 yaşını bitirdi hala yatabiliyor dedi.

Başka bir arkadaşımda büyüyen karyola almış,şimdi kızı 4 ü bitirdi,onlarda beşik özelliğinden genç yatağı özelliğine geçmişler.Çok memnundu tavsiye etti.

Bende büyüyen düşünüyordum ama tek kişilik genç odası yatağım olduğundan vazgeçtim.

Beyazmelek bence minik beşikler var onlardan al.180 ytl gibi bi fiyatları var sanırım.
 

AnlamadanDinlemeden

HayaT BeNimLe GüSeL :))
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Ekim 2007
Mesajlar
11.705
Emoji Skoru
21
Büyüen yatak il atapta beşik,sonra ise genç yatağı oluyor.
Yalnız bunların korsanını çıkarmışlar miniminnacık.Onlardan almayın.Bebek düşer parmaklıkları alçak.
 
Yukarı Alt