• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

DooDooDoo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2013
867
1.729
Allen Carr’ın kitabıyla bırakmıştım ama 4 ay sonra yeniden içmeye başladım. sigara içmeyi seviyorum valla ne yalan söyleyeyim, hamile kaldığımda bile hemen bırakamadım 3 haftadan sonra bırakabildim. Bebek olmasa sanıyorum bırakamazdım. :KK14: :KK14: :KK14:
Annem 20 yıllık içiciydi. Artık verdiği para, nefesindeki hırlama onu rahatsız etmeye başlamıştı. Karar verdi ve diğer gün uyandığında ben sigara içmiyorum, hiç içmedim dedi. Ondan sonra da hiç içmedi - helal olsun anama çelik gibi irade 👍🏻- ama hala özlüyor. Ben içerken bana doğru üflesene derdi 😛😛😛
 

jnci

Hayatımda hiç keşkeler olmasın Allah’ım ❤️
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2018
2.526
3.669
Yani onu bunu bilmem ama o illeti bırakmazsanız sağlam gidici olursunuz:KK17:
Allah korusun bir an evvel tedavinizi olun bunun için yardımcı olan merkezler var destek olmadan biraz zor gelebilir ama en önemli ilk adım kesin bırakmaya niyet etmeniz olacaktır.Amaçladığınız şey Allahın emanet verdiği bedene hıyanete son vermek olsun :stop:
 

elotik

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Aralık 2012
610
272
Ya bu iğrenç şey nasıl bırakılır ? Artık gerçekten bırakmak istiyorum ama her seferinde yeniliyorum. 7 senedir sağlam bir iciciyim sizden yardım istiyorum siz nasıl bıraktınız?
16 senelik sağlam içicilikten sonra, son zamla birlikte bıraktım. 1.5 aydır içmiyorum, tamamen kafanda bitirmen gerekiyo yoksa ilaç falan boş.
 

honey bunch

Guru
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
18 Haziran 2018
13.771
22.896
Beynimde bitirmiştim
Yoksa kursmuş videoymuş me bileyim bantmış hapmış hic bi işe yaramıyor önce beynine komut verecek söz gecireceksin
 

Elmas2326

Ömür dediğin bir gün oda bu gün
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2019
1.130
952
Ya bu iğrenç şey nasıl bırakılır ? Artık gerçekten bırakmak istiyorum ama her seferinde yeniliyorum. 7 senedir sağlam bir iciciyim sizden yardım istiyorum siz nasıl bıraktınız?
Önce kafada bitirmek gerekiyor gerçekten ben çok severek kullanıyordum bırakmam diyordum şimdi kokusu miğdemi bulandırıyor nasıl içiyormuşum diyorum bazen cnm sıkkın olunca içiyim diyorum düşününce bile midem bulanıyor. Benim bırakmamda 21 yaşında yeğenimin ölümü vesile oldu 😔
 

Safsarisin

🤰👼 Bir oğluş geliyormuş 🤲 🧿 💙
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2018
9.894
12.797
Valla ben sigarayi sadece su zamana kadar tanıdığım 2 kisinin gercekten bıraktığına ınanıyorum
Birisi marketci amca 25 sene olmus
Digeri de arkadaşımın babası 15 sene olmus. Ondan şüpheliyim ama.. cok alkol alıyor,tetikleyici,10 sene sonra baslayanlar var cevremde. Sigara bırakılır belki 6 ay 1 sene 3 sene sonra ictikten sonra önemi yok işte.. o allen car kitabi bugün kafami cok bozdu. Esimde üstüne bu kitap ticari resmen seni teselli etmek icin oyle yazmış boyle sacmalikmi olur senle ben bir miyiz bu kitap jim carrey in filmleri gibi dediginde bütün umutlarim yıkıldı . 😂😂😂
Esim ayda bir kez falan sigara icer. Ben hergün.. o kitapta esim gibi icicilerin daha fena olduğu yazıyor 😂😂😂😂😂sigaradan nefret ediyorum
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-07-2020

Hamileliğimin 33. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 55 gün kaldı.

Bebeğiniz inanılmaz bir hızla büyümeye devam ediyor. Bebeğinizin boyu yaklaşık 29-31 cm oldu. Kısaca klasik bir cetvel kadar oldu :) Bebeğinizin ağırlığı ise yaklaşık 1700-1900 gr arasında. Bu hafta bittiğinde bebeğiniz yaklaşık 1 cm. daha uzamış olacak.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2000 gr. - Yaklaşık boyu : 43.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Seda2012Emre

Evli💍Mutlu😄Mert'li👶🏻
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Şubat 2019
2.805
5.833
Genelde etrafımda bırakanlar inat edip bıraktılar. Birisi, sevgilisi içmiyor ve içenlerden de nefret ediyor diye bıraktı, şimdi evliler.
Birisi sağlığının çok bozulduğunu ve cebindeki paranın çoğunu sigaraya yatırdığını farkedip bıraktı.
Eşim günde 3üncü paketi açar, bırakamadı hala maalesef.
Ben hamile olmama rağmen günde 1tane içiyorum ama 6gündür canım istese de içmiyorum. Belki bebeğim için bırakabilirim..
Çok zor bir illet. Karar veremiyoruz, içmek istiyoruz ama zararının farkındayız. O yüzden bırakmaya çalışsak da içiyoruz. Kafada bitirmek lazım..
Bantlar haplar filan annem babam çok kullandı işe yaramadı maalesef. Hap bitince sigaraya devam ediliyor. Ama tanıdığım bırakan kişiler hep kafada bitirmişti
 
Yukarı Alt