• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

Bildiğiniz en iyi güneş koruyucu krem ?

senbirdeBanaSor

mutluluk :)
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2012
2.363
2
Kızlar merhaba,

Bir konuda fikirlerinizi almak istiyorum;
Annemin cildi çok acık renk benim tam tersime beyaz tenli renkli gözlü bir hatun ve cildi güneşe cıktığında cok kızarıyor yazları tatillerde falan doya doya güneşlenemezdi hiçbir zaman hep yüksek faktörlü koruyucu kremler aldı kullandı ama bu yıl daha iyi krem var mıdır diye soru bende kızlara bir danışayım dedim :)
Var mı gercekten güneşten koruyan yanmasını engelleyecek bir krem fiyat önemli değil zaten aranızda kullanan ve memnun kalan varsa markası ile birlikte belirtirseniz sevinirim.

Şimdiden teşekkürler
 

Slogan

dolaşayım damarlarında...
Kayıtlı Üye
22 Haziran 2007
3.511
2.225
bende aşırı beyaz tenliyim hiç güneşlenmem
2 ürün tavsiye edicem 2 sinide kullanım sürüp yat güneşin altına yine bembeyaz çıkıyosun zerre yakmıyo :))

clinique spf 40(ten rengi kapatıcı özelliğide var) ve la roche posay anthelios 30 faktör

ikiside yağlı probelemli hassas ciltler için
 

senbirdeBanaSor

mutluluk :)
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2012
2.363
2
bende aşırı beyaz tenliyim hiç güneşlenmem
2 ürün tavsiye edicem 2 sinide kullanım sürüp yat güneşin altına yine bembeyaz çıkıyosun zerre yakmıyo :))

clinique spf 40(ten rengi kapatıcı özelliğide var) ve la roche posay anthelios 30 faktör

ikiside yağlı probelemli hassas ciltler için
teşekkür ederimm tavsiyen için .
 

Bright crystal

Balık kadını
Kayıtlı Üye
24 Şubat 2013
5.005
4.995
Bende vichy kullanıyorum yüz icin ayrı 50 faktör capital soleil diye bir formu var ,vücut icin olanı da ayrı
Ben ikisindende Cok memnun kaldım kızım da Cok beyaz tenli ve küçük , yazın vücut icin olanı nerdeyse hic yanmamasini sağlıyor
 

Epcet

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2010
478
1
Hamilton çok güzeldir.Tene pürüzsüzlük ve şeffaflıkta veriyor diğer güneş kremleri gibi yağlı olmuyor
 

Elvan2

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2013
91
1
Kızlar yaza yaklaşıyoruz şöyle kullanıpta memnun kaldığınızn iyi bir güneş kremi biliyor musunuz? Yağlandırmayan, terlemerken akıp gitmeyen iyi birşeyler arıyorum!!! sebamed, la roche, avenue iyi deniliyor ne dersiniz?
 

Elvan2

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2013
91
1
kimse birşey yazmamış havalar soğuk ama bu yaz çok sıcak olacak ve ne zaman geleceği belli olmaz cildim hassas olduğundaun bir an önce araştırmamı yapmak istiyorum, yardımcı olun kızlarrrrrrrrrrrrrr
 

nio

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
29 Mart 2013
2.542
1.620
18 li yaşlarımdan beri güneş krei kullanıyorum beyaz tenliyim ve güneşe alerjim var..dışarı yazın sık sık çıkmam ama geçen yaz nişanlandım ve bayağı gezdik tozduk dikkat edemedim eskisi gibi ve güneşe maruz kaldım o zaman anladım sebamet kremi yeterince korumuyor...yanaklarımda koyu koyu kocaman lekeler oldu çok moralim bozuldu en kısa sürede şapkada edinmeyi amaçlıyorum güvenmiyorum kremlere..bu yaz ya vich ya da day long alıcam :S
 

Elvan2

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2013
91
1
ben kimseden ses çıkmayınca araştırdım azcık da eğer karma ve hassas bir cildin varsa avenue kullanabilirsin, bende onu deneyeceğim ama güneşe karşı alerjin varsa güneşten sakınmalısın kendini!!
 
Yukarı Alt