Popüler Konu Binnaz Abla

Astoria

still alive who you love 💕
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2016
14.296
43.160
Peki bu yuminin tarotuna özel mi baktırdınız yoksa genel bir açılım mı çıktı? Burda okuyunca merak ettim baktım da yumi özel bakım yapmıyorum yazıyordu.
Deste seç açılımlarından deste tutuyorum kendimce, tutanlar oluyor tutmayanlar oluyor. Onda da tutmuştu bende. Canlı yayın yapıyor bazen onların birinde denk gelip sormuştum, göreceğinden emin olmadan yazdım çok yazan vardı çünkü ama sağ olsun görüp cevapladı. Dediği gibi de oldu. Özel açılım yapıp yapmadığını bilmiyorum açıkçası, hakkında kısmında mail adresi vardı. Belki oradan yazıp rica ederseniz bakar.
 

aniston24

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2015
1.836
3.068
Cansu benim arkadasima gelecegini goremiyorum cunku ölüceksin demisti. Hatta tarih de vermisti sanirim. Haliyle cikmadi yasiyo kendisi :) keske yazsaydiniz onceden o_O halen daha da ful sira oluyo nasil bi PR harikasi cozemedim valla.
Ya yuh bunu da yapmış yani gerçekten şok oldum hani yuh bana uzay üssü inşa eden biri gibi anlatıldığı için var tarot falan yine kartlar anlamları dümdüz yüzüne Bakarak aynı cümleleri su gibi kullanıyor... İnanılmaz
 

astrojurnal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2019
761
1.367
Cansu benim arkadasima gelecegini goremiyorum cunku ölüceksin demisti. Hatta tarih de vermisti sanirim. Haliyle cikmadi yasiyo kendisi :) keske yazsaydiniz onceden o_O halen daha da ful sira oluyo nasil bi PR harikasi cozemedim valla.
en nihayetinde hepimiz bir gün ölücez. bu mantıkla kimseyi görmemesi lazım. yemesin kimseyi.
 

astrojurnal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
23 Temmuz 2019
761
1.367
Cansu benim arkadasima gelecegini goremiyorum cunku ölüceksin demisti. Hatta tarih de vermisti sanirim. Haliyle cikmadi yasiyo kendisi :) keske yazsaydiniz onceden o_O halen daha da ful sira oluyo nasil bi PR harikasi cozemedim valla.
ya çok sinir oldum, hızımı alamıyorum. tamam sıkıntımız var ki falcı peşine düşüyoruz. ama canımız sıkkın diye beynimizi peynir ekmekle yemedik. neden salak yerine koyuyolar anlamıyorum.
 

springwillcome

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Ekim 2015
695
420
Kızlar elfini bi türlü yakalayamıyorum ya son 10 gündür acaba bana mı bildirim gelmiyor?varmı baktiran son günler?hangi saatler çevrimiçi oluyor daha çok?
 

Kavansit

Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2018
327
644
Kızlar elfini bi türlü yakalayamıyorum ya son 10 gündür acaba bana mı bildirim gelmiyor?varmı baktiran son günler?hangi saatler çevrimiçi oluyor daha çok?
Yine paso "sabah vardiyasına" mı geçti acaba. Sabah erkenden ve çok kısa süreliğine online olduğunda benim de bildirimler aksıyordu, geç geliyordu vs. Yani bildirimin saat ve süreyle alakası yoktur tabii de, yine de kafam takılmıştı.

Eğer sahte değillerse profilinde dün yazılmış yorumlar var. Bu arada ahahahahahaha Binnoş abla %50 indirim yapmış bu kez. Geçen bayramda bu kadar cömert değildi diye hatırlıyorum (?)
 

Kavansit

Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2018
327
644
Kızlar elfin cidden çıkıyor mu anı bildi ama bana çok pembe bi tablo çizdi sanki bi de emre nasıl
Biray çıkmıyor bence
İkisinin de tarzını sevmiştim ama bende (de) çıkmadı. Vadeye fazla takılmasam da 7 ay falan oldu patlayalı. Benim durumumda karşı tarafı anlık doğru analiz ettiklerini de düşünmüyorum artık. Gerçi arada olan bir olayı "bildiler" diyebilirim ama o konuda çok daha net konuşup tutturan başka yorumcular vardı.
Yine de ilk kayıtlarını bir ara bir daha dinleyeyim. Tekrar baktırdığıma göre beğendiğim noktalar vardı illaki.
 
Yukarı Alt