Bioder Kullananların Paylaşım Alanı

iremmm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ekim 2006
Mesajlar
249
Emoji Skoru
0
Arkadaşlar aranızda bioder kullanan var mı,gerçekten tüy azaltmada etkileyici mi. almayı düşünüyorum da tavsiye edebilir misiniz
 

moondance

kuzucuklarım
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Eylül 2006
Mesajlar
319
Emoji Skoru
0
iremcim kardeşim yeni kullanmaya başladı
etkisi olacak gibi görünüyor...
zaten kaynım eczacı ve bioder satıyor sürekli kullanan bir müşterisi var.o bayan çok faydasını gördüğünü söylemiş kaynıma bizde kardeşime öylelikle almıştık zaten
 
S

SENACE

Ziyaretçi
Bioder bende kullandım hâla devam ediyorum.
Kesinlikle paran boşuna gitmiyor.
 

onetimes

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
773
Emoji Skoru
16
Yaş
38
ben satıyorum eczanede ama sabırla en az 6 ay kullanabileni pek görmedim. bana bi sürü numune vermişlerdi dene diye denedim azalma oldu ilk başlarda sonra bıraktım eskiden bi fark yok.. nerde her akşam masaj yap yedir pek vaktim olmadı anlıycağın. azalma oluyorda tam biteceğini sanmıyorum.
 

nazey

Evli,Mutlu,Çocuklu
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ağustos 2006
Mesajlar
135
Emoji Skoru
0
Bende daha 1 aydır kullanıyorum.Şimdilik bi fark yok gibi.Sürekli kullanımlarda,azalma olduğu söyleniyor ama tamamen bitireceğini bende pek sanmıyorum.
 

burcu_burcu

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
8
Emoji Skoru
0
arkadaşlar benim gittiğim güzellik salonunda müşterilerine uyguluyorlar. Onlardan bilgi aldım. Bioder mutlaka sir ağda yapıldıktan sonra kullanılması gerektiğini, ancak bu yolla tüyleri azaltığını ifade ettiler en az bir yıl da sonuçlar daha net alınıyor dedi. Ben faydasını şu şekilde gördüm. Özellikle yüze yapılan sir ağdadan sonra sonra kullanılıyor. Daha az acı veriyor ve kızarıklıkları azaltıyor. Gerçekten yok etmiyor ama gözle görülür bir şekilde tüylerin çıkmasını azaltıyor.
 

tutcshee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Ekim 2006
Mesajlar
112
Emoji Skoru
1
Yaş
30
iremcim kesinlikle fayda edio benim kuzen kullandı ve halada devam edio çok az kaldı yaaa hiç gibi bişiyparam boşa gitmez emin ol canım
Bu Görsel Silinmiş veya Bulunamadı! Bu Görsel Silinmiş veya Bulunamadı! Bu Görsel Silinmiş veya Bulunamadı! Bu Görsel Silinmiş veya Bulunamadı! Bu Görsel Silinmiş veya Bulunamadı!
 

CaRMiN

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
602
Emoji Skoru
13
Yaş
35
benimde ablam ve halam kullanıyo.. ikisindede azalma oldu...sabırla devam etmek lazım.. ben yapamıyorum mesela:KK70:
 

iremmm

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Ekim 2006
Mesajlar
249
Emoji Skoru
0
Teşekkür ederim arkadaşlar bana fikir verdiğiniz için,önce reklamlarda abartma olabilir diye düşündüm ama şimdi bende kullanmakta yarar görüyorum.
 
Yukarı Alt