• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • Pınar Labneli Tarif Yarışması 4. Hafta yarışma başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

Bir Bebek Sallama Sorununu da Benden

turkkadini

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2011
958
661
Selamlar arkadaşlar
Dün akşam forumda gezinirken bi konu gordum sayenizde bebegimi besiginde uyutabiliyorum yazmis bi uye kendisini bidaha bulamiyorum o onerileri okumak istiyodum .
Siz deneyimli annelere soruyorum kizim 7 aylik kolik ve alerjik bi bebekti o donemde her turlu uyutma yontemini denedik suan salincaginda yada ayagimda sallayarak uyutuyorum bu aralar dis cikarma donemimiz her zaman olmasada uykuya cok direniyor. Nasil bu aliskanligindan vazgecirebilirim ? Uyku egitimi dusundum bi ara ancak ben hazir degilim buna yani bebegimin cok aglicagini dusundugumden cesaret edemiyorum. Bana yardimci olurmusunuz ?
 

choccywhoccydoodah

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
19 Kasım 2013
14.116
19.472
Bebeğinize uyun.
Oglum 2 yaşında kah sallayarak,kah pışpışlayarak uyuttum,akşam koltukta uyuyakalmış,arabada kendi kendine uyuyor koltuğunda uzun zamandir. Uyku egitimi vermedim,şartlar nasıl gerektirdi ise öyle uyuttum,yıpranmaya ,yipratmaya gerek yok zamanla oturur diye duşünenlerdenim.
Ha birde erken yasta verilen uyku egitimi diş,hastalık vb sebeplerle degisebiliyor,başa sarabiliyorsunuz tekrar. Bu sebeple biraz daha bekleyin derim
 
Son düzenleme:

GuL-GuZeL

Üye
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2017
98
235
Ben de ilk oğluma 6-7 aylıkken beşiğinde uyutmaya başladım ama ta ki 11 ayın da dişleri çıkmaya başlayana kadar tamamen bozuldu düzenimiz ve 2 yasında hâlâ ayağımda sallıyorum
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 29-04-2021

Hamileliğimin 9. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 219 gün kaldı.

Bebeğinizin optik sinirleri ve göz kapakları gelişiyor ve şekillenmeye devam ediyor. Önümüzdeki iki gün içinde bebeğinizin temel vücut oranları değişecektir. Bebeğinizin bedeni uzayacak ve düzleşecektir. Bebeğinizin karın boşluğu henüz küçük olduğu ve içinde hızla büyüyen karaciğer gibi bir organ bulunduğu için bebeğinizin bağırsaklarının çoğu göbek kordonu içinde bulunur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 4 gr. - Yaklaşık boyu : 16 mm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

ellizan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2013
2.868
3.156
Selamlar arkadaşlar
Dün akşam forumda gezinirken bi konu gordum sayenizde bebegimi besiginde uyutabiliyorum yazmis bi uye kendisini bidaha bulamiyorum o onerileri okumak istiyodum .
Siz deneyimli annelere soruyorum kizim 7 aylik kolik ve alerjik bi bebekti o donemde her turlu uyutma yontemini denedik suan salincaginda yada ayagimda sallayarak uyutuyorum bu aralar dis cikarma donemimiz her zaman olmasada uykuya cok direniyor. Nasil bu aliskanligindan vazgecirebilirim ? Uyku egitimi dusundum bi ara ancak ben hazir degilim buna yani bebegimin cok aglicagini dusundugumden cesaret edemiyorum. Bana yardimci olurmusunuz ?
Bahsettiğiniz şu konu mu acaba?
 

Mormenekse89

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2018
1.421
1.721
Bebeğinize uyun.
Oglum 2 yaşında kah sallayarak,kah pışpışlayarak uyuttum,akşam koltukta uyuyakalmış,arabada kendi kendine uyuyor koltuğunda uzun zamandir. Uyku egitimi vermedim,şartlar nasıl gerektirdi ise öyle uyuttum,yıpranmaya ,yipratmaya gerek yok zamanla oturur diye duşünenlerdenim.
Ha birde erken yasta verilen uyku egitimi diş,hastalık vb sebeplerle degisebiliyor,başa sarabiliyorsunuz tekrar. Bu sebeple biraz daha bekleyin derim
Yuzde yuz katiliyorun çocuga göre degisiyor bir ara sallamak için direndiği aslaa sallanmaya çocuk. Şimdi sallanmayi seviyor. Bazen emerek uyuyor çocukla birlikte herşey değişiyor bende uyku egitimi için iki yaş oncesine karşıyım. Diş hastalık tatil hepsi uykuyu bozuyor
 

SemAydan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Mart 2017
1.196
933
Valla sallamamanın çaresi çocuğu sallamayacaksın en baştan. Ama kolik bebeğe sallamakta iyi geliyor olabilir ben hiç yaşamadım kolik değillerdi benimkiler. Ama kız kardeşim çok salladi kolikti .Yanı istikrarlı olmak gerekiyor ne zaman uyursa uyusun ama kendi uyusun .Benimki emerken uyuyor genelde bazende popoya pış pış diye vuruyorum, bazen hiç bişe yapmadan kendi uyuyor. Ama ilk çocuğumda çok çektiğimden bunu sallamdım hiç. Bu arada 8.5 aylığız .
 

Hatice190358

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
2.477
2.767
21
Selamlar arkadaşlar
Dün akşam forumda gezinirken bi konu gordum sayenizde bebegimi besiginde uyutabiliyorum yazmis bi uye kendisini bidaha bulamiyorum o onerileri okumak istiyodum .
Siz deneyimli annelere soruyorum kizim 7 aylik kolik ve alerjik bi bebekti o donemde her turlu uyutma yontemini denedik suan salincaginda yada ayagimda sallayarak uyutuyorum bu aralar dis cikarma donemimiz her zaman olmasada uykuya cok direniyor. Nasil bu aliskanligindan vazgecirebilirim ? Uyku egitimi dusundum bi ara ancak ben hazir degilim buna yani bebegimin cok aglicagini dusundugumden cesaret edemiyorum. Bana yardimci olurmusunuz ?
Diş agrısı yüzünden böyle etkilendi ise kehribar kolyeler var bebekler için o kolyelerden alın diş agrısı gaz sancısı vb birçok şeye iyi geliyor bizim çevrede vardı çocuk diş çıkarmakta zorlanıyor sürekli hasta oluyor ve gün içinde hiç uyumuyordu o kolyeden alınca kendine geldi çocuk Bi deneyin isterseniz
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 08-12-2020

Hamileliğimin 29. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 77 gün kaldı.

Bebeğinizin gözleri artık göz yuvalarında hareket edebiliyor. Kasılmalar başladığında ve hangi durumda doktorunuzu arayacağınızı doktorunuzla kararlaştırın. Ayrıca bebeğiniz erkek ise doğumda sünnet seçeneğini düşünebilirsiniz. Diğer kültürlerde doğum : Bir çok kültürde emziren anneler ile ilişkiye girmek tabudur.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1300 gr. - Yaklaşık boyu : 38.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Tembelmuallime

Anne Diye Abartmayın Büyümedim ben👗👠
Kayıtlı Üye
1 Mart 2020
734
1.170
Ben emzirerek karanlıkta biz nasıl uyuyorsak çocuğumuda öyle uyutuyordum. Gece ve gunduz kavramini en başinda öyle aliştirdım. Ve hatta 2 yaşına kadar bizimle uyudu . 2 yaşından sonra odasına geçirdim orda elini tutarak uyuturum sonra odama geçerim. Hiç zorlanmadim. Çocuğum tam bir meme bağimlisiydi sütten kesene kadar yipraniyordum ama geçiceğini bilerek sabır gosteriyordum. Uyku eğitimi hiç vermedim hazırolduğu zamanı gozlemledim.
 

Gsyabk

Bacıma dokunma!!1!!
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
11 Ekim 2019
4.320
20.881
26
Reis benim ilk cocuk kolikti, hata yok öyle bi kolik..
Çok zorlandım hamak, elde sallama derken bileklerim kopuyordu.
Sabah olsa ise koşsam diye Allaha yalvarırdım.
Yaş 1.5 oldu hamak devrimiz bitti..
Fakat bu sefer de benimle uyumaya alıştı..
2 yaşındayken yavaş yavaş ayrıldı benden
4 yaşında odasında yatıyor bazen ben kendi kendime kasinip yanıma alıyorum:))
Zaman tani ona şuan bi de en acılı zamanı bekle biraz
 

bikergirlaea

ALTIN ELBİSELİ ADAM
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2018
1.873
3.424
24
Aynısı bizim de başımızda.Sadece kucakta uyuyor.Yerine koyunca basıyor yaygarayı.Elektronik ana kucağı varya hani,ondan aldık onda da durmuyor kucakta sallayıp uykuya dalarken ona koyuyoruz öyle uyuyor..O cihazında belli kg’a kadar taşıma kapasitesi var yakında ondan da olacağız.. 😫😫😫😫
 

gebito

Guru
Kayıtlı Üye
12 Ekim 2008
2.020
3.024
Selamlar arkadaşlar
Dün akşam forumda gezinirken bi konu gordum sayenizde bebegimi besiginde uyutabiliyorum yazmis bi uye kendisini bidaha bulamiyorum o onerileri okumak istiyodum .
Siz deneyimli annelere soruyorum kizim 7 aylik kolik ve alerjik bi bebekti o donemde her turlu uyutma yontemini denedik suan salincaginda yada ayagimda sallayarak uyutuyorum bu aralar dis cikarma donemimiz her zaman olmasada uykuya cok direniyor. Nasil bu aliskanligindan vazgecirebilirim ? Uyku egitimi dusundum bi ara ancak ben hazir degilim buna yani bebegimin cok aglicagini dusundugumden cesaret edemiyorum. Bana yardimci olurmusunuz ?
ben uyku egitimi vermeye kiyamadim cocuguma..sonra 2 yas civari cocugun surayina "neden uyumuyorsun, neden?" diye bagirirken buldum kendimi. bence bilincli bir cocuga bagirmaktansa 8 9 aylik cocuga bir egitim vermek cok daha az yaralayiciydi cocuk icin. cok pisman oldum.
 

__BADE__

❤️ Hemşire anne🧿
ÜZGÜN
Pro Üye
Anneler Kulübü
1 Temmuz 2013
15.526
10.966
Gaz sancılarımız bitince beşiğine koyup ışığı kapatarak uyuttum sanırım 3 4 aylık falandık emzikte vermedim ben emzik düşünce uyanıyordu ikide bir bir dahada vermek istemedim en baştan sallamaya alıştırmamak gerekiyor ama çocuğun mizacıda önemli memeye çok düşkün ve uykuya direnen bebekse kurallar fasa fiso kalıyor. Ama geç kalmış değilsiniz uyku eğitiminden korkmayın zaten hazır olup olmadığını anlarsınız. Zorlayacaksınız diye birşey yok sonuçta. Önemli olan küçükken alıştırmak
 

zeynones2

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Ağustos 2016
5.527
7.352
Valla sallamamanın çaresi çocuğu sallamayacaksın en baştan. Ama kolik bebeğe sallamakta iyi geliyor olabilir ben hiç yaşamadım kolik değillerdi benimkiler. Ama kız kardeşim çok salladi kolikti .Yanı istikrarlı olmak gerekiyor ne zaman uyursa uyusun ama kendi uyusun .Benimki emerken uyuyor genelde bazende popoya pış pış diye vuruyorum, bazen hiç bişe yapmadan kendi uyuyor. Ama ilk çocuğumda çok çektiğimden bunu sallamdım hiç. Bu arada 8.5 aylığız .
Alerjik bebeği sallamasan ağlamadan durdurmak mümkün olmuyor. Kolik ağrısı yanında hiç kalıyor. Sallanınca sadece hafiflediğini zannediyor. Kardeşim bağırsak tepkili bir alerjik bebektş hep sallamak zorunda kaldık Yerim geldi ayakta yeri geldi çarşafta. 5 kişi yetmedik ama. Acı çekmesi bir yanda uykusu bir yandan. Şimdi ilkokula gidiyor bazen ağrısı çok olur kaçamak yapınca bakarız evin içinde gereksiz zıplar karnımın ağrısına iyi geliyor diye uyuyamayımca da elinde bir yastık beni sallasan olur mu der bebeklik yapmak için demdeğil sancısının şiddetinden. Allah kimsenin başına vermesin.
 

choccywhoccydoodah

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
19 Kasım 2013
14.116
19.472
Yuzde yuz katiliyorun çocuga göre degisiyor bir ara sallamak için direndiği aslaa sallanmaya çocuk. Şimdi sallanmayi seviyor. Bazen emerek uyuyor çocukla birlikte herşey değişiyor bende uyku egitimi için iki yaş oncesine karşıyım. Diş hastalık tatil hepsi uykuyu bozuyor
Aynen. Verirsiniz egitim,öğretirsinizde ama bir hastalanmaya bakar en başa sarmak. Kızımda defalarca denedim,her seferinde başa sardık. Oğlumda o anın gerektirdiği şekilde hareket ediyorum. Yeri geliyor uyumak istemiyor,dün öğlen uykusu çok kısa uyudu mesela arabada,eve getirdim kucaklayıp uyumadı bir daha. 9 da bir baktım koltukta uyuyakalmış kendi kendine,hemde oturur vaziyette gayet. Uykusu gelince uyudu yani çocuk 2 yaşında henüz.
 

Acelyahayat

Üye
Kayıtlı Üye
8 Mart 2019
425
663
33
Kim Westin kitabını hatim ettim. Kim West metoduyla büyüttüm. 3 aydan sonra on hazırlık 4. Aydan itibaren uyku eğitimine tamamen geciş yaptım. Burdan anlatılacak kadar basit değil tabi ya kitabını almalısınız ya sa uyku eğitim danışmanlarından egitim
 

Khomyuk

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2019
2.826
11.194
Ben bunu çok takardım. Çevremdeki herkes uyku eğitimi veren annelerdi. Bana epey söylenirlerdi. İçime sinmedi 1 yaşına kadar emerek ve yatakta ortamızda uyudu. Bir yaşta odasını ayırdım, gece beslemesini kestim. Yanına uzanıp emzirir uyuturdum. 24 aylıktı memeden ayrıldı, 27 aya kadar yatakta cebelleştik ve bir gün kendiliğinden uyumaya başladı. 27 aylıktı tam. Siz bebeğinize güvenin eninde sonunda kendini hazır hissedecek. Ve uyuyacak