Biz Neyiz? Bilmiyorum!

MmMarmelaTtT

Üye
Kayıtlı Üye
19 Mart 2019
319
280
Merhabalar... Yeni üye gibi görünebilirim ama aslinda uzun suredir takip ediyorum eski üyeliğimin de bilgilerini kaybettim.

Gelelim meseleye...
Bir arkadaşım var bundan üç yıl önce tanıştık. Tanismamiz biraz enterasan (sosyal medya) ama yine de normal degil. Ilk baslarda cok seviyeliydik alti ay kadar. Farkli sehirlerdeyiz bu arada. Daha sonra görüştük konustuk daha samimi olduk ve konusmalarimiz daha da artti. Tabi hala çok kibar, düşünceli davranıyor. Her gece sabaha kadar konusuyoruz falan birbirimize herseyi sorup anlatiyoruz. Ve en onemlisi yalan soylemiyoruz. Bundan nasil eminsin demeyin çünkü oyle bir seye gerek yok. Bir donem hoslandigimi hissettim ama ondan oyle bir karsilik olmadigini dusundugum icin duygularimi bastirip kendimi geri cektim. Bu donemde ikimizde issiz kaldik kimseyle konusmadik ama hep birbirimizle konusmak istedik.

Neyse gelelim asil meseleye; bu arada biri bodoslama daldi hayatima 2-3 ay pesimde kostu bunu da ona anlatip guldum falan egleniyoruz bu arada sonra bir gun gercekten kotu bir donem gecirirken ikinci cocuk yanimda bitti ve nasil oldugunu anlamadigim bir sekilde optu. Sonrasinda ne olacak nasil olacak bilmiyordum ama farkettim ki ertesi gun cocuk sevgilim gibi davraniyor. Tuttugum eli kolay kolay birakan biri degilim bu cocuga karsi o donem tanimayi denedim ama taniyip yalanci oldugunu farkedince daha da sogudum.Telefonda her gun konustugum cocuga ise birden bu arada artik sevgilim var sanirsam dedim. Sustu bisey soylemedi. Sonra bir bahane buldu yanima gelmek istedi hafta sonu ama benim islerimden oturu 2_3 derken surekli erteledik. Sonra bir gun telefonda mesajlasirken kiskandigini falan soyledi sonra duygularini acti. Etkilendigimi biliyordum ama bu kadar yogun oldugunu bilmiyordum dedi. Iste bir ara yurt disina cikmisti o donem konusamamistik o donem anlamis boyle oldugunu sonra hep gelmek istemis ama ben musait olamamisim ve duygulari telefonda soylemek istemeyecek kadar degerliymis diger cocugunda hayatima nasil girdigini anlamamis ki falan dedi. Sonra bende bir ara etkilenmistim ama sonra bastirmaya calistim dedim. Konusma bu sekilde kapandi gitti. Konusmaya devam ediyoruz tabi hala sonra bir gun sabah erkenden cikmis gelmis bizim evi bulmus (adres vs bilmiyor tamamen kendi yontemleriyle) supriz yapmis. Hosuma gitti gelmesi dolastik, konsere gittik, gulduk eglendik ama sustuk hic konusmadik zaten duygusal konulara hic giremiyoruz en fazla bakismakta kaliyor. (Geldiginde diger cocukla konusmayi kesmistik ama o konudan hic konusmadigimiz icin haberi yoktu)
Hala her gece uzun uzun konusuyoruz ama aramizdaki seyin bir adi yok iste. Ve ben sanirsam bu durumdan rahatsizim ki hakli oldugumu da düşünüyorum. Ama oturup adini koymaya dair bir konusma yapmak istemiyorum. Sizce burda nasil bir yol izlemeliyim?


Uzun oldu kusura bakmayin ama cidden yardimlariniza ihtiyacim var.
 

MissCherryBlossom

Guru
Pro Üye
23 Ağustos 2012
30.431
105.489
Yasiniz 28 mi? Az buz degil yani, hani 20lik delikanli utangac falan yazamicam koca adam. Baskasi da var demissiniz, kaybetme korkusuyla tutusmus da ama yani yine ortada bir netlik yok. Bence net sorun artik benimle olmak istiyor musun istemiyor musun kardes diyin. Yoksa bu boyle aylar yillar gider vallahi.
 

agresifkiz

Herşeyinhayırlısı.
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2013
1.312
454
Nesiniz bilemiyorum ama diğer arkadaşa haksızlık ediyorsunuz kanımca.
Kendinize dürüst olun kimi istiyorsanız diğeriyle gönül ilişkisine son verin.
Böyle durumlarda üçüncü şahıslara üzülüyorum her şeyden habersiz yazıktır.
 

MmMarmelaTtT

Üye
Kayıtlı Üye
19 Mart 2019
319
280
Nesiniz bilemiyorum ama diğer arkadaşa haksızlık ediyorsunuz kanımca.
Kendinize dürüst olun kimi istiyorsanız diğeriyle gönül ilişkisine son verin.
Böyle durumlarda üçüncü şahıslara üzülüyorum her şeyden habersiz yazıktır.
Diger arkadas bu cocukla olan muhabbetimi biliyor agrixa opmesinin ertesi gunu onu karsima alip konustum bak biz sevgili degiliz sen benim guvenebilecegim biri degilsin dun yaptigim hareketten oturu pisman oldum seni tanimaya calisacagim ama cok umutlanma diye bu surecte onun cok yalanci oldugunu hatta hayatinda farkli kizlarinda oldugunu gordum konusmayi kestim. Yani aldatma ya da iki kisiyi idare etme gibisinden bir durum olmadi.
 

MmMarmelaTtT

Üye
Kayıtlı Üye
19 Mart 2019
319
280
Yasiniz 28 mi? Az buz degil yani, hani 20lik delikanli utangac falan yazamicam koca adam. Baskasi da var demissiniz, kaybetme korkusuyla tutusmus da ama yani yine ortada bir netlik yok. Bence net sorun artik benimle olmak istiyor musun istemiyor musun kardes diyin. Yoksa bu boyle aylar yillar gider vallahi.
Onun yaşi 32 bide. Ya şöyle arkadasligimiz basladiginda erkek arkadasimdan yeni ayrilmistim ve evliligi, iliskileri sorguluyordum. Bazen tavrimdan oturu cekindigimin farkinda ama onu ne kadar dusundugumun de, deger verdigimin de farkinda. En basiti emrivakilerden hoslanmadigimi biliyor supriz yapip geldiginde (ki yataktan gozumu onun telefonuyla actim) cekinerek emrivakilerden hoslanmadigini biliyorum demisti. Sana kizamiyorum tarzi bi cumle kullanmistim.
 

vivamedusa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Temmuz 2018
1.053
1.403
Yasiniz 28 mi? Az buz degil yani, hani 20lik delikanli utangac falan yazamicam koca adam. Baskasi da var demissiniz, kaybetme korkusuyla tutusmus da ama yani yine ortada bir netlik yok. Bence net sorun artik benimle olmak istiyor musun istemiyor musun kardes diyin. Yoksa bu boyle aylar yillar gider vallahi.
açık açık sormanız en mantıklısı ama kardeş demeyin bence konsepte ters :KK70:
 

KudrAlobar

Ayak feministi
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2018
4.386
20.445
Böyle şeyler konuşuluyor mu hala? Uzun zamandır bu işlerin içinde değilim ama lisedeyken falan konuşuyorduk biz adını koyalım mevzularını. İki yetişkin insanın arasında bir şey başlayacaksa kendiliğinden başlar bence, şimdi biz neyiz sorusuna çok gerek kalmaz.
 

MmMarmelaTtT

Üye
Kayıtlı Üye
19 Mart 2019
319
280
açık açık sormanız en mantıklısı ama kardeş demeyin bence konsepte ters :KK70:
Bu konusmanin sonunda kopmakta var 🤔🤔🤔 Peki nasil baslamali bu konusma ya cidden hic bisey bilmiyorum kafam allak bullak oluyor.


Ya isin tuhaf yani kendi hislerimi de bilmiyorum. Iki gundur bu sorulardan oturu mesela kendimi cektim konusmuyoruz o da yogun calisiyor zaten. Aslinda konusmadan da oluyormus diyorum demek ki sevmiyorum diyorum, sonra farkediyorum ki ic sesimin bile muhattabi o.
 

vivamedusa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Temmuz 2018
1.053
1.403
Bu konusmanin sonunda kopmakta var 🤔🤔🤔 Peki nasil baslamali bu konusma ya cidden hic bisey bilmiyorum kafam allak bullak oluyor.


Ya isin tuhaf yani kendi hislerimi de bilmiyorum. Iki gundur bu sorulardan oturu mesela kendimi cektim konusmuyoruz o da yogun calisiyor zaten. Aslinda konusmadan da oluyormus diyorum demek ki sevmiyorum diyorum, sonra farkediyorum ki ic sesimin bile muhattabi o.
belirsizlik daha kötü ama ya. en azından olacağını ya da olmayacağını bilirsiniz.
 
Yukarı Alt