Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak

Bu evlilik çok ince bir ipliğe bağlıymış. Eşim öyle söyledi

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Saftirikinsan tarafından 13 Ağustos 2017 başlatılmıştır.

    13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  1. Saftirikinsan

    Saftirikinsan Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    47
    Ödül Puanları:
    13
    Herkese iyi geceler arkadaşlar. Burda dertleşmek içimi rahatlatıyor. Biraz uzun olcak sanırım kusura bakmayın.
    Nerden başlasam bilmiyorum. Bir buçuk yıllık evliyim. Üç buçuk aylık ikizlerim var. Eşimle severek evlendik. Muhafazakar bir yapımız olduğu için Ailem pek istemedi evlenmemi eşimin geçmişinden dolayı. Ama ben istediğim için bişey demediler. Tanışma isteme dönemleri biraz sıkıntılı geçti ailem istemediği için. Sıkıntılı dediysem tartışma falan yok hasadece bikaç defa gelip gitmek zorunda kaldılar o kadar. Eşim sırf bu yüzden evlenir evlenmez aileme cephe almaya başladı beni istemediler dedi sürekli ve soğuk davrandı hala da öyle devam ediyor. Bu yüzden hiç gitmek istemiyor benim aileme ve beni de götürmek istemiyor. Her gittiğimizde bi bahane bulup kavga ediyor. Şuanda doğudayız fakat aynı şehirdeyken hergün onun ailesindeydik. Bizimkiler yok sayılıyordu hala da öyle devam ediyorlar ailecek.
    Evlendik tartışmalarımız başladı. Bana hiç tahammülü yok hiç anlayışı yok. En ufak bi hatamda ve hatta hatam olmayan şeyde bile kıyametler kopar. Taa ki her durumda ben alttan alıp özür dileyene kadar. Hakaretler aşşağılamalar küçümsemeler küfürler aileme ve hiç tanımadığı sülaleme karşı ağır laflar.
    Ben çalışıyorum bütün paranın idaresi onda fakat iki maaş ve ailesinin gönderdiği paraya rağmen ev geçindiremiyor çünkü ikizlerimizin olacağı ve masraf iki katı olacağını bildiği halde yatırım için benim üzerime kredi çektirdi zorla. Kendi üzerine zaten kredi vardı.
    Büyük bir hata olan hamileliğim boyunca dahi yüzüm gülmedi. Bi olaydan dolayı ablasını aramadığım için 7 aylıkken beni kapının önüne koyacaklardı başka bi ablasıyla beraber. Ablalar yüzüme karşı çok iyidir fakat arkamdan eşimi sürekli dolduruyorlar yüz verme ona diye. Çünkü bi defa yanımda bile doldurup kavga ettirmeye çalıştılar.

    Evde bana gram yardım etmez suyunu bile almaz. Ben yorgunum desem de bi ton laf eder. Herkese reklam eder bana bir bardak su bile vermedi diye.

    Bana hiç güven vermiyor zaten evliliğimizin başından beri tuvalete bile telefonla giderdi son bir aya kadar. Bana da bir o kadar baskı yapar telefonumu sürekli kurcalar. Kimseyle konuşmamı istemez.

    Ev kadınlığıma laf eder anneliğime laf eder sürekli. Fakat kendi hiçbir sorumluluk almaz. Evin elektrik faturası bende. Çocukların mama bez masrafları bende. Kişisel masraflarım zaten bende. Mutfak masrafı dışında alınacak herşey benden alınıyor. Bi de üzerime kredi var. Para sıkıntısı bitmez.

    Birkaç tane nırmal kız arkadaşı var görüştüğü. Tabi ben hiçbiriyle görüşmesini istemiyorum çünkü kız erkek arkadaş olamaz diye düşünenlerdenim. Ve üstelik bu normal arkadaşlardan birisini annesi zamanında oğlum sana isteyelim demiş de bu olmaz demiş. Hiç istemediğim halde onunla bile görüşüyor. Bir erkekle kız her ne sebeple olursa olsun geç saatte konuşamaz Mesajlaşamaz. Ben karşı çıkmasam bunları da yapıyor.
    Ailesiyle günde 6-7 defa konuşur gece yarısında bile arayıp ablasını sohbet ediyor. Sonra ben konuşmak istediğim zaman tel elinde onunla uğraşıyor benim sorularıma cevap bile vermiyor. Bugün yine ablasıylauzun uzun sohbet etti. Sonra ben benimle neden sohbet etmiyorsun dedim konuyu değiştiriyor. Yine bana cevap bile vermiyor. Sonra tartıştık biraz ve bu evlilik zaten ince bir ipliğe bağlı temellerimiz zayıf bizim dedi. Herzamanki gibi döndü arkasını yatt.

    Çocuklarım için sabretmeye çalışıyorum fakat yavaş yavaş tüketiyor beni bu evlilik..
     
    Birmeleks bunu beğendi.
  2. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  3. Umutsuzvakaa112

    Umutsuzvakaa112 Üye Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    118
    Beğeni:
    90
    Ödül Puanları:
    13
    Allah yardimcin olsun .. keske esini daha iyi tanimadan evliligin ilk zamanlarinda hamilelik dusunmeseydinn.. eşin yanlis anlama ama safkan öküz Allah kurtarsin nediyimm.. oturup duzgunce dusuncelerini ifade etsen ne tepki veriyo. Beklentilerini kirginliklarini anlatsan ona baba oldugunu hatirlatsan herseye yetisemedigini ve ona ihtiyacin oldugunu soylesen ..
     
  4. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  5. Buecriy

    Buecriy Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2017
    Mesajlar:
    992
    Beğeni:
    570
    Ödül Puanları:
    23
    Sen başından tavrını koymamissin adam seni kendince eziyor iste ve en kötüsü sende buna göz yumuyorsun.. Allah yardimcin olsun hakkinizda hayırlısı
     
    Miyav_su, _Makaron_, eflalim ve diğer 3 kişi bunu beğendi.
  6. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  7. Visne27

    Visne27 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2015
    Mesajlar:
    2.547
    Beğeni:
    3.221
    Ödül Puanları:
    63
    Esin daha olgunlaşaşmamis ablasi falanda dolduruyo belli.Esinin evde oldugunu bildigi halde neden ariyor ablasi ablaciligimi tutmuş:sinirli:
    Bebeklerin butun masrafi sende isin var ailen de arkandaysa o ipi bugun kes .
     
    Sonbahar1988, Esmermeleq, Lorentz ve diğer 6 kişi bunu beğendi.
  8. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  9. RIVAVIRA

    RIVAVIRA SivriKöşe ♈ Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    9.643
    Beğeni:
    21.310
    Ödül Puanları:
    318
    Yavaş yavaş tükeniyor mu? Evliliginiz zaten tükenmiş...
     
    Gulo_86, nilmil, Kedilipatili ve diğer 13 kişi bunu beğendi.
  10. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  11. Saftirikinsan

    Saftirikinsan Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    47
    Ödül Puanları:
    13
    Oturup düzgün konuşulmuyor ki. Sonu direk tartışmaya dayanıyor. İşin garip tarafı kendisini dört dörtlük çok iyi bir insan zannediyor.
     
  12. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  13. Umutsuzvakaa112

    Umutsuzvakaa112 Üye Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    118
    Beğeni:
    90
    Ödül Puanları:
    13
    Cocuklarinin olabilir ama emin ol sen ödün verdikce o daha da memnuniyetsiz bi adam olucak.. tepkini koy bir an once .. ayrica bu aile ayrimi yapan insanlardan da nefret ediyorummm !!!
     
    kardelen_27 ve Patikciteyze bunu beğendi.
  14. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  15. Saftirikinsan

    Saftirikinsan Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    47
    Ödül Puanları:
    13
    Ablası değil kendisi arıyor gece. O ip bigün kesilecek de hangi gün. Sabrıma bağlı sanırım.
     
  16. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  17. Umutsuzvakaa112

    Umutsuzvakaa112 Üye Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2017
    Mesajlar:
    118
    Beğeni:
    90
    Ödül Puanları:
    13
    Zatrn en cok da ona ayar oluyorum ya ... bi model degisigi de bende ... kendini dev aynasinda goruyolar.. kaybetme korkusu yok adamlarin eli mahkum ceker ne yaparsam yapiyim susuyo diye dusunuyolar.. al aileni karsina durumunu anlat ne olursa olsun arkanda olurlar diye dusunuyorumm seni ailenden uzaklastirdigi icin zaten bu rahatligi
     
  18. 13 Ağustos 2017
    Konu Sahibi : Saftirikinsan
  19. Saftirikinsan

    Saftirikinsan Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2017
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    47
    Ödül Puanları:
    13
    Ailem konuların çoğunu biliyor ve arkamda olduklarını sürekli söylüyorlar. Annem de sürekli allah yardımcın olsun der.
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.