• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!

Burun ameliyatından sonra 1 ay ile 6 ay arasındaki değişimler

pnrkaraman

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Ocak 2020
23
0
Merhabaa instagram adresinden atarmisiniz fark fotolarini nolur cok moralim bozuk benimde 10 gunluk ameliyatliyim
 

emayn_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Aralık 2014
90
11
Kemik kısmında ilk 4-5 ay kemer görünümü oldu hatta endişelendim.Ama ödemmiş geçti.Şuan öyle bir sıkıntı yok.
Sevgi hanım elinizle dokunduğunuzda kemik gibi hissediyor muydunuz peki ben de ameliyat olalı bir ay oldu ve sağ tarafta tümsek gibi kemik çıkıntısı var kemer görüntüsü oluşuruyor doktor masaj verdi ödem dedi ma ben inanmıyorum baya sert gibi inşallah geçer tabi
 

aysuncelik0707

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Mart 2020
7
0
Merhabalar bu uzun yorucu sürecin 40. günündeyim..kemerli ve ucu aşağı sarkık bir burnum vardı.Ameliyat sonrası gram ağrım sızım olmadı.Şuan çok güzel nefes alıyorum.Ancak şekli konusunda ön yargılarım var şekilsiz.Burnun bir formu olur benim yok.Ayrıca burnum yanlara doğru geniş yan kemik kesileri olduğunu biliyorum.Belki yanak kısımları zamanla incelir.Bakmadığım yer kalmadı bu 6 ay sonra bi mücize mi oluyor :) herkes ilk günlerini yazmış sormuş ne oluyo uzun süreçte kimseler yok.Açık ameliyat oldum bu ön kesik olan yer bile kalın duruyor eski yeni fotolarda..oralarda da ödem mi oluyor.Burnumun ucu ödemli olunca aşağı doğru sarkmış gibi mi olur.Son kontrolde doktoruma küçülçek mi biraz uzun ve büyük dedim merak etme küçülüp biraz yukarı kalkacak dedi.Kıkırdakların arası ödemli şiş demişti.Bende ameliyat masasında foto olmadığı için neye benzediğini bilmiyorum süpriz..Biraz aydınlatır mısınız teşekkürler 😊
 

Tubiksacit

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
17 Haziran 2019
37
2
Kizlar burun benim burun ucumun eskisinden hic farki yok neredeyse düşük geliyo hala bana daha 18.gunum. Kavis cok asiri belli ama ucu aynı. Nolur sizce??
Merhaba ameliyatınızın üzerinden epey geçmiş bende yeni ameliyat oldum burun ucun düşük geliyor sizde değişiklik ölçümü acaba yukarıya kalktınız şişlik indikçe
 

gargigogo

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2020
2
0
Merhaba arkadaşlar,
tam bir ay öncesinde burnumdan septorinoplasti ameliyatı oldum. Atelin çıktığı gün şoka girmiştim. Alnımdan kütük gibi bir şey indirmişler, ucuna da top gibi bir şey oturtmuşlar gibi duruyordu. İlk iki hafta kendime gelemedim ve hala burnumu sürekli inceliyorum. Ev halkı gayet doğal duruyor deseler de ben inanamıyorum, teselli etmek için söylüyorlar diye düşünüyorum. Özellikle alnımdan direkt iniyor çok tuhaf dediğimde 'e zaten burun alından inecek nerden inecek' diye cevap alıyorum ama demek istediğimi sizler anlarsınız diye yazıyorum. Burnuma önden baktığımda çok memnunum ama profilimi dönünce alın şiş ve hafif kaydırak gibi inip ucu top gibi. Sizce bu durum düzelir mi? Bazı zamanlar burun hoşuma gidiyor bazen gitmiyor. Sağ profilim sol profilime göre daha güzel geliyor bazen. Ben mi kafayı yiyorum yoksa normal süreç bu mu? Aynı şeyleri yaşayan varsa ve burada deneyimlerini paylaşabilirse çok sevinirim...
 

Bilgili-Bilgisiz

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
31 Mart 2020
22
2
Merhaba ameliyatınızın üzerinden epey geçmiş bende yeni ameliyat oldum burun ucun düşük geliyor sizde değişiklik ölçümü acaba yukarıya kalktınız şişlik indikçe
nasıl oldunuz? Burun ucu hala düşük mü? Ben de sadece burun ucu operasyonu oldum. Bugün 5 hafta oldu. Maalesef kalkık değil :KK43:
 
Yukarı Alt