Burun deliklerinde asimetri

Tekim

Üye
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2017
106
21
işini iyi yapan bir dr bulursanız düzelir sıkıntı yapmayın ilkinden 8 ay sonra oldum ikinci ameliyatımı burun ucumu halen hissetmiyorum ilk ameliyat gibi oluyor şişlik morluk vs durumu
Ben bir amilyat daha kaldıramam zaten bunu bile cesaretim zor geldi oldum bida o cesaret gelmez
 

auroraizmir

Üye
Kayıtlı Üye
30 Temmuz 2016
37
5
Mrb,eski burnumda egrilik vardi:KK43: ondan korkuyordum zaten acaba yine egri mi durur diye ama kafami yukari kaldirip aynaya baktigimda burun ucum kaslarimin orta hizasina denk geliyor isik acip aynaya baktigimda burun sirtindaki isiklar düz görünüyor,acaba diyorum sisliklerin asimetrik olmasindan mi egri duruyor.Bu 6 ay nasil gecicek bilmiyorum.Birde masaj yapinca bi süre sonra daha cok sisiyor sanki,bugün daha hic yapmadim daha fazla sismesin diye.Yapmaya devammi edeyim dersiniz?
Ayrica cevabiniz icin de tesekkürler :)
doktorunuz masaj verdiyse yapmaya devam edin ihmal etmeyin o şişlikler uzun süre devam edecek bu çok normal bir durum moral çok önemli bu durumda burnunuz tam şeklini alana kadar moralinizi bozmayın burnunuzu çok incelemeyin derim
 

Alabalik32

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
7 Ekim 2016
6.634
4.315
Mrb,eski burnumda egrilik vardi:KK43: ondan korkuyordum zaten acaba yine egri mi durur diye ama kafami yukari kaldirip aynaya baktigimda burun ucum kaslarimin orta hizasina denk geliyor isik acip aynaya baktigimda burun sirtindaki isiklar düz görünüyor,acaba diyorum sisliklerin asimetrik olmasindan mi egri duruyor.Bu 6 ay nasil gecicek bilmiyorum.Birde masaj yapinca bi süre sonra daha cok sisiyor sanki,bugün daha hic yapmadim daha fazla sismesin diye.Yapmaya devammi edeyim dersiniz?
Ayrica cevabiniz icin de tesekkürler :)
Rica ederim. Sislikler hergun yer degistiriyor diye okudum hep. Bazilari odemi bile kemik cikintisi saniyor. Sabredeceksiniz artik. Soguk suyla yuzunuzu yikayin. Buz gezdirin. Masajida asiri bastirmadan yapin. Morluk onleyici krem var ya onunla masaj yapanlar var odemi azaltiyor diyorlar.
 

Tekim

Üye
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2017
106
21
Umarım odemdir ben 1 sene beklicem masaji mi yaparak bu süre zarfında para biriktircem :)) düzelmezse barış çakıra amilyat olmak istiyorum. Artık işi pekte şansa bırakmicam :)
 

Cv1992

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Aralık 2016
1.177
617
İlk aylara oranla indi tabi ama düzelir mi tamamen bilemiyorum
Benimde farkli 10 ay oldu hiç duzelme olmadı sadece şişlikler geçiyor.zamanla mucize olmuyor yani çokta inanmayın 6 ay sonra geçer diyenlere.şişlikler burnu kusurlu göstermez sadece şiş gösterir.onun dışında var olan hiçbir kusur zamanla düzelmiyor.benim deneyimim bu şekilde.sizede geçmiş olsun.
 

Tekim

Üye
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2017
106
21
Benimde farkli 10 ay oldu hiç duzelme olmadı sadece şişlikler geçiyor.zamanla mucize olmuyor yani çokta inanmayın 6 ay sonra geçer diyenlere.şişlikler burnu kusurlu göstermez sadece şiş gösterir.onun dışında var olan hiçbir kusur zamanla düzelmiyor.benim deneyimim bu şekilde.sizede geçmiş olsun.
Masaj yaptinizmi
 
Yukarı Alt