Burun Estetiği Ameliyatı Sonrası Yan yatmak Lütfen cevaplarınızı Yazın :(

papatyaugur

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2013
117
3
Kızlar merhaba,

Burun estetiği sonrası kaç gun sonra yan yatılabılıyor? Buradan okdugum kadarıyla maksimum 1 yada 2 ay sonra yan yatılabiliyor? Doktor bana 1aydan sonra yat dedi ma ben pimpirikli oldugumdan beklıyorum artık belim kırıldı,bazı geceler kendımı hafı yana uyumuş buluyorum.. Şuan 4,5 aydayım sanırım artık yatsam bişi olmaz demi kıslar :KK43: ..Sizler ne zamn sonra yan yatmaya başladınız?
Birde şunlar sizde de oluyor mu? Mesela ben doğum gununde ve düğünde birini nasılsın gibisinden öpmesi, bir birinin nasılsın gibi gelip omzuma hafıf vurması, arabanın ani fren ve setten geçmesi sonrası burnum kemıgı kayarmı korkusu :KK43: 5 ay oalcak ameliyatım..Yine buradan okudugum kadarıyla 3 ay sonra tenıs bıle oynayabiliyormusuz..Uçakla yolculuk tatiline giden bile var okudugum kadatıyal ya ben nıye toparlayamadım psıkolojımı ufff :KK43:( ağlamak istiyorum neredeyse ....Ya nefesım duzeldı burnumda guzel oldu ma şu kemık kayar korkusunu atamadım bi türlü..Bişi olurmu ki kızlar :KK43:( Lütfen cevaplarınızı esirmgemiyin.
 

Hasreeet_imsin

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2013
31
1
Korkma canım rahat ol ben daha ilk aylarımda yan uyumaya başlamıştım. 2. ayımda felan burnuma darbe bile aldım ama bişey olmadı.3. ayımda denize girip güneşlendim lunaparkta adrenaline bile bindim :KK70: yani tehlikeli dönemi atlatmışsın sen :KK34:
 

papatyaugur

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2013
117
3
Ayy canım nediyosun ya :) Ben setten geçerken korkuyorum diyorum sen lunaparka,denize bile gitmişsin ne güzel çok cesaretlisin :) Rahatladım sayende biraz canım..Evet şu kötü huyum pimipirkli olmayı bir an önce üstümden atmam gerekli.. :KK43: Çok sağol canım
 
Son düzenleme:

papatyaugur

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2013
117
3
Şimdi okdumda burada peelinginde 2 aydan sorna yapılıyormuş, ben 1 hafta sonra 5 ay oalcagından veee Hasreeet_imsin senınde verdiğin moralle artık peelingde yaparım yüzüme burnuma :))
 

nouvellelune

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
2 Haziran 2010
356
49
Bi ben aceleci davrandım, iki hafta sonra yavaş yavaş yan yatmaya başladım, burnumu yastığa değdirmeden. Ucuncu haftadaysa gayet yan yatıyordum. Ama doktorumun iziyle :KK66:
 

uyuyan-guzel

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Kasım 2012
344
30
Burun kemiği bir aydan sonra kaymaz ya sakin ol.çok çok büyük bir darbe almadığı sürece.ben üç haftalikken yan yatmaya başladım
 

papatyaugur

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2013
117
3
Bi ben aceleci davrandım, iki hafta sonra yavaş yavaş yan yatmaya başladım, burnumu yastığa değdirmeden. Ucuncu haftadaysa gayet yan yatıyordum. Ama doktorumun iziyle :KK66:
Benım doktorumda yan yat dedı ama ben panık yaptım yatmadım hiç,esnerken bile kasıyrodum kendimi :) canım nasıl panık yaptıysam 5 ay olmuş :) Sizlerinde desteği sayesinde dünden beri hayatımı noramale çeviriyorum artık yan yatarak ve rahat hareket ederek :)
 

papatyaugur

Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2013
117
3
Burun kemiği bir aydan sonra kaymaz ya sakin ol.çok çok büyük bir darbe almadığı sürece.ben üç haftalikken yan yatmaya başladım
İşte nasıl panık olduysam yukarıdakı yazdıklarım gibi set,fren falan korkuyordum. Ama dunden beri sizin yazdıkalrını okudukça mutlu oluyorum..Ben 2 ayda toparlanırım diyordum ama bu kemık kayar pımpırıklıgı pskoljimi altust ettı..

Buna bukadar kfamı takmamın nedeni Eylül ayının başında düğünüm var, o zamana amelayt olalı 6 ay olmuş oluyor..İşte düğünde dans, oyun oynamak,halay falan zıplama falan olacak ister istemez :) birde düğün gecesi var bunu utandım doktoruma soramdaım ama 6aylık kontrolumde sorucam.. o gece cinsellik anlamındada bişeyler olacak tabi..İşte bu nedenle kemık kayar korkusu yerleşmi sanırım..Gerçi Hasreeet_imsin yukarıda 3 aylıkken adrenaline bidndim bişi olmadı dedi, banada bişi olamz 6 aylıkken artık sanırım :).Bende düğün günümün ve gecesının tadını çıkarmaya çalışayım en güzeli.
 
Son düzenleme:
Yukarı Alt