Burun üzerindeki siyah noktalar için ne yapmalıyım?

E

EU2

Ziyaretçi
arkadaşlar burun üstündeki siyah noktalara ne önerirsiniz doğal yollarla_?
 

CamasirSuyunaCorba

♥etmiyorum eyvallah♥
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Temmuz 2008
Mesajlar
2.519
Emoji Skoru
5
Yaş
37
yoğurt ve limon suyunu karıştır, sür beklet yıka..çok fazlaysa işe yaramayabilir.....
 
S

selinda85

Ziyaretçi
canım yuzunu derinlemesine temızleyen jeller var veya dove un yesıl renklı sabunuyla ıyıce temızle,bıraz su kaynat ve yuzunu bu buhara tut gozeneklerın acılması ıcın,daha sonra bır yumurtanın akı bırkac lımon damlası ve bıraz kil mıkserle ıyıce kopurt ve yuzune sur kurumasını bekle,yıka ve nemlendiricini sur cildinin sıyah noktalardan arındıgını goreceksın bunun yanıda saglıklı bır gorunum veriyor haftada bır mutlaka yapkaydirigubbakcemile5
 

Cerenx

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Temmuz 2008
Mesajlar
88
Emoji Skoru
0
yoğurt ve limon suyunu karıştır, sür beklet yıka..çok fazlaysa işe yaramayabilir.....
Kesinlikle katılıyorum. Çok işe yarıyor. Bi aralar düzenli kullanıyordum artık saldım çayıra.. :1closedeyes:

Kese de çok işe yarıyor. Üstelik doğal lifin üstüne tuz döküp tariş etmeden ovalarsan faydasını görürsün.
 

bilge85

RABBİ HEBLİ MİNESSALİHİYN
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Nisan 2008
Mesajlar
2.058
Emoji Skoru
8
ya bana mısır unu iyi gelmiyor, bunu normal unla yapsam fayda etmez de mi?
normal un kesinlikle olmaz..mısır ununun orda çok önemli bir özelliği var,hem cildin kirini çok ii çekiyor hem de yapısından dolayı maskeyi yüzden çıkarırken cildin üst tabakasını soyuyor..ONA GÖRE YANİ..BEYAZ UN OLMAZZZZZ!!!:eek:klava:
 

muset

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Kasım 2007
Mesajlar
9
Emoji Skoru
0
body shop ta siyah nokta için metal bir çubuk gördüm... Bunu kullanan varmı acaba
 

kirmizibasliklikiz

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Aralık 2009
Mesajlar
7.261
Emoji Skoru
0
hiç duymadım o çubuğu:S juvena diye bi markanın bi maskesi vardı,kil maskesiydi sanırm 3 sene önce falan kullanmıştım çok iyi geliyodu hüüüp diye çekiyodu siyah noktaları.sonra bi ara juvenanın türkiyeye girişi yasaklandı dediler.bulamadım...geçen gün bi parfümeriye sordum diğer ürünleri varmış ama kil maskesini kaldırmışlar...anlamsız:S şimdi nerden bulucam bilmiyorum:KK43:
 
Yukarı Alt