İntaniye - Bulaşıcı Hastalıklar Canim babam kronik hepatit b hastasi :(

Laale

Aşikârdır Zat-ı Hak
Pro Üye
13 Nisan 2007
24.016
53.302
Allahım tüm hastalara şifa versin inşallah...
 

nurflz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2012
170
3
Canım amcanın mekanı cennet olsun. Benim eşim de tedavi görüyor 7 yıldır ilaç kullanıyor sürekli kontrol altında olmalı baban değerler istenilen düzeyde olmalı tabi bu yavaş yavaş oluyor önemli olan ilerlememesi. Tedaviyle sıfırlanmıyor virüs ama ilerlemeyi durduruyor. Ben de enginar ve kereviz yapıyorum sıkça . Bir de pekmez yiyin. Yalnız ilaç kullanırsa baban bitkisel tedavi karışımlar falan kullanmayın o ilaca ters etki yapıyormuş. Internet'ten çok araştırıp üzmeyin kendinizi bu hastalıkta en etklili ilaç moral moral moral. Üzülmek stres yapmak yasak. Güvendiğiniz bi doktora gidin lütfen araştırıp en iyisini bulun normal hastanelerde vakit kaybetmeyin. Allah yardımcınız olsun


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
Gecmis olsun esinede Allah sifa versin,anladigim kadariyla cnm ztn gittigi doktor pek ilgilenmemis ne yemesi gerektigine yada ne yememesi gerektigine dair hic bi bilgi vermemis eline bi kitapcik tutusturmus 2 ay sonra tekrar gelceksin kan vermeye demis oyle yani,neyse ben ozel bi klinige gitmesi taraftariyim ama babam su anda istemiyo,iki ay sonra tekrar gideyim ona gore hareket ederiz diyo bakalim,Allah hepimizin yardimcisi olsun
 

4justice

* hasta la vista baby *
Pro Üye
3 Aralık 2011
8.625
6.183
babam da hepatit b var ve şimdiye kadar hiç ilaç kullanmadı aksine doktor hiç ilaç önermedi agrı kesici bile içme yağlanma yapar karacigerde dedi
senelerdir var hepatit ama hiç bi sıkıntı olmadı şükür
ama düzenli spor yapar babam her sabah mutlaka 2 saat koşar, bi yere giderken yürüyerek gider hep mümkün oldugunca bu yüzden olabilir
başınız sağolsun babanıza da Allah acil şifalar versin
 

muhat

kızım geliyorrrr :)
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2012
6.325
973
Biz bir sure bildircin. Urettik.bildircin yumurtası mucizevi birşey zaten.yanilmiyorsam sarilik ve hepatit tahatsizligi olanlar düzenli olarak alıyordu.arastirin en azindan
 

berna59

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
27 Nisan 2010
205
17
Gecmis olsun esinede Allah sifa versin,anladigim kadariyla cnm ztn gittigi doktor pek ilgilenmemis ne yemesi gerektigine yada ne yememesi gerektigine dair hic bi bilgi vermemis eline bi kitapcik tutusturmus 2 ay sonra tekrar gelceksin kan vermeye demis oyle yani,neyse ben ozel bi klinige gitmesi taraftariyim ama babam su anda istemiyo,iki ay sonra tekrar gideyim ona gore hareket ederiz diyo bakalim,Allah hepimizin yardimcisi olsun
Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama Ankara üniversitesini tavsiye ederim. Benim eşimde bide hepatite bağlı anemi oluştu 3 ayda bi kan nakli oluyo iki doktorumuz da orada biz şehir dışından gidip geliyoruz. Her hangi bir tedavi uygulanacaksa biyopsi yapıyorlar virüs hangi evredeyse ona göre tedaviye karar veriyorlar bazen hiç bişey kullanmıyorsun sadece kontrol ya da iğne veya ilaç. Bizim ilaç ömür boyu kullanılacak bir de tedavi olurken başka ilaç yasak çok zorda kalırsan aspirin alabiliyorsun. Bize yeme içme kısıtlaması ya da tavsiyesinde bulunmadı doktor. Ben yine de çok yağlı ve tuzlu yedirmemeye çalışıyorum. Doktorunuz yanlış bişey de söylememiş aslında gözlem süreleri 2-3 ay çünkü. Tabi ki içinize sinmediyse araştırıp öyle gidin


iPhone 'den Kadınlar Kulübü aracılığı ile gönderildi
 

nurflz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Eylül 2012
170
3
babam da hepatit b var ve şimdiye kadar hiç ilaç kullanmadı aksine doktor hiç ilaç önermedi agrı kesici bile içme yağlanma yapar karacigerde dedi
senelerdir var hepatit ama hiç bi sıkıntı olmadı şükür
ama düzenli spor yapar babam her sabah mutlaka 2 saat koşar, bi yere giderken yürüyerek gider hep mümkün oldugunca bu yüzden olabilir
başınız sağolsun babanıza da Allah acil şifalar versin
Heralde virus babanizin karacigerine zarar vermiyodu oyuzden doktor tedaviye gerek duymadi,bu oyle bi virusmus ki herkeste farkli seyir gosteriyomus cnm Allah herkese sifa versin,benim babamda sporunu yapar yedigine ictigine dikkat eden temiz titiz bi insan ama iste bi sekilde kapmis bu illet virusu :KK43:
 

herseyguzelki

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Temmuz 2014
349
22
Kizlar meraba,yaklasik iki ay once amcami heptit b ye bagli karaciger yetmezliginden kaybettik :KK43: amcamin olumunden sonra butun kerdesleri kan verdi ve malesef babamdada hepatit b virusu varmis :KK43: :KK43: :KK43: kronik hepatit.Doktor iki ay sonraya randevu vermis tekrar kan alip degerleri yuksek cikarsa biposi yapip oyle tedaviye basliycaz demis,internette arastirdigim kadariyla virus vucuttan tamamen temizlenmiyormus,cok korkuorum babama bisey olucak die..CANLARIM VARMI ARANIZDA BU VIRUS HAKKINDA BISEY BILEN,DOGAL YOLLA VIRUSU ATAN :KK43:((( Allah askina varsa bilen yazsin cooook Canim yaniyooo cooook babam daha 51 yasinda,Rabbim tum hastalarin yardimcisi oolsunnn :KK43::KK43::KK43:
asıl tehlikeli olan hepatit c dir. ve onun asısı falan da yok. babanla sürekli yasayan insanlar da bi test yaptırıp durumunuza baktırın ve aşı olun öncelikle bunu diyim dediğim gibi asıl tehlikeli olan hepatit c ve o bile hemen öldürmez (Allah korusun zaten).. biz okulda cok karsılasıyoruz böyle hastalarla ama gayet iyi görunuyolar normal insandan farkları yok ama bakım şart. karaciğere yuklenilmemeli yiyecek içeceklere dikkat edilmeli
 

zeynozeyno88

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Mayıs 2014
701
118
Bende hepatit B hastasiyim ve tüm ailemde. Dogumda annemden bize gecmis sanirim. Ne annem ne biz, tek bir ilac bile almiyoruz bu yüzden. Doktor söyle anlati bu Virusu:

Kapinizda bir Hirsiz var ve iceriye girmeye calisiyor fakat siz kapiyi acmiyorsunuz, o yüzden giremiyor sadece kapida bekliyor. Anlicagin Vucudumuz kabul ederse isimiz o zaman kötü ama simdilik hamd olsun babandada bizlerdede korkulcak bir durum yok.

Rabbbim daha kötü hastaliklardan korusun insAllah
 
Yukarı Alt