çatlakalar ne oldu kızlarr..

__zeynep__

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Temmuz 2008
Mesajlar
202
Emoji Skoru
1
Yaş
33
kızlar yaa sinir oluorum bu olusan çatlakalara :kızgın:ve hala gitmedi biraz azalma var gibi.. bi çözüm bilen var mı varsa ltfen yazsın.... Allahtan göbeğimde yokta bacağımda çok...
 

sevhan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ekim 2007
Mesajlar
1.456
Emoji Skoru
6
Çataklar için krem almıştım göbeğime düzenli olarak sürdüm ve göbeğimde bir tek çatlak olmadı ama gel görkü akıl edip birde bacağima sürseydim ne iyi olurmuş kırmızı kırmızı çatlaklar var ve malesef hala dört ay geçmesine rağmen aynı şekilde duruyorlar.bari beyazlaşsalar.Çözüm olduğuna inanmıyorum bir sürü şeyler satılıyor ama ben hiiiiç inanmıyorum...
 

__zeynep__

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
13 Temmuz 2008
Mesajlar
202
Emoji Skoru
1
Yaş
33
aynen canım ben karnıma bişey sürmedim ama hiç olmadı.. ama bacaklarım ooff of bencede o kremler palavra inanmıyorum yani... bende hafiften açılma var renklerdede acaba hepsi gidermi???
 

simacik

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Temmuz 2006
Mesajlar
28
Emoji Skoru
0
Valla kizlar sizi mutlu edecek seyler yazmak cok isterdim ama malesef gecmiyor benimde birinci cocugumda karnimda olmadi ama bacaklarimda baya bir oldu üzerinden 12 sene gecti hala onlarla yasiyorum,Nisanda ikinci bebegim oldu yine karnimda yok bacaklarimda olduysada eskilerin yaninda belli olmadilar bile,yani onlarla yasamaya alisin derim benn:KK43:(
 

hepyek-34

Hayatta her sey kısmet...
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Temmuz 2007
Mesajlar
1.034
Emoji Skoru
1.189
Allaha şükür hiç bi şekilde çatlak oluşmadı vücudumda hamileyken arasıra E vitaminli nemlendirici ve bebe yağı kullanmıştım oda arasıra dediğim gibi. kızlar doktorun dediğine göre çatlaklar genetikmiş. bende çatlak oluşmaması doktorumu çok şaşırtmıştı 20 kilo almama rağmen tek çatlakım yoktu. umarım sizikilerde tez zamanda kaybolur.
 

gulshen

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mayıs 2007
Mesajlar
198
Emoji Skoru
1
ben obur tarafa yazmisdim buraya da yaziyim Palmer's-in kremi varmis stretch marks catlaklara iyi geliyormmus hamileleikde catlk olusumunu onluyor var olan catlaklari solduruyormus fiyati d cpokk deil 6-7 dollar
 

Yukarı Alt