Çatlaklar İçin Bir Şey Yapıyor Musunuz??

hidennisko

çiçekli böcekli :))
Pro Üye
Katılım
14 Eylül 2007
Mesajlar
5.334
Emoji Skoru
45
kızlar..çok olmamasına ragmen göbeğimin altında 7-8 tane çatlak var..kırmızı kırmızı..siz çatlaklar için birşey sürüyor musunuz?CADIARZU CADIARZU
3 krem adı duydum..,

1.lierac ampul
2.eleje midir nedir
3.bonie

acaba faydası olur mu goruntuleri hafifletmekte..

mucckkkkss
a.s. a.s.
 

balpetegim

küçük prensin annesi
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Eylül 2007
Mesajlar
6.250
Emoji Skoru
4
canım ben lierac ampulü kullanmayı düşünüyorum,kremi var o bitsin alırım belki...bayaa saldım kendimi,bebişten fırsat kalmıyor...
diğerlerini duymadım ama,fikrim yok
 

ro_se17

no paniq no heyecan
Pro Üye
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4.476
Emoji Skoru
2
tvde rekalmı olan ıkı krem var biri rejene bırı nın adın hatırlamıyorum ama onlar nasıldır kııı..kullanan varmıkı onları bende merak edıyorum ama şimdi bir çözüm aramıyorumm..seneye yaza hazırlanırkken çare aramaya gıdıcem..şimdi hiç bide onlarla canımı sıkamıcamm..
 

hidennisko

çiçekli böcekli :))
Pro Üye
Katılım
14 Eylül 2007
Mesajlar
5.334
Emoji Skoru
45
canım çatlaklar daha taeyken müdehale etmek daha faydalıymıs..
bende o yuzden hala kırmızıyken birseyler yapayım diyorum
 

gxoxrs...

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Aralık 2007
Mesajlar
328
Emoji Skoru
0
Yaş
35
bende rejeneyi merak ediyorum benim de bacaklarımda ve belimde var hala kırmızılar
renginin düzelmesi 6-7 ayı bulurmuş ben onu beklicem spora da başlayınca kullancam krem
kızlar buarada dikkat edin çatlaklar zayıflarkende oluyomuş....
 
H

hanimiş

Ziyaretçi
ben göbeğimi sarıyorum sıkı sıkı hem çatlaklar sıcaken birleşiyor hemde göbüş falan kalmıyor 40 gün boyuncada sarıcamkaydirigubbakcemile2
 

reyhantuana

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Mayıs 2007
Mesajlar
197
Emoji Skoru
0
Yaş
39
off offf yok çatlak yok selülit ne bu be nedir bizim çektiğimiz bi sitede okumuştum cilt doktoru tavsiye etmişti acnelyse ile madecassol kremi çatlaklara sürünce görünümünü hafifletiyomuş arkadaşım sabah acnelyse akşam her ikisini birden sürüyosun.ben bunları duyuyorum alıyorum ama iş uygulamaya gelince 3 günde sıkılıp bırakıyorum eşimdende azar sonra bunları alıyosun uygulamıyosun diye bıktımm bu çatlak ve selülitlerden...
 

nurcanogretmen

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Eylül 2007
Mesajlar
1.172
Emoji Skoru
4
eşim bana aloe veralı bi çatlak kremi getirmiş .. ama daha kullanmadım hiç.. bende rejene i merak ediyorum .. aslında cilt bakımı adlı başlıkta mutlaka kullanan birileri vardır onlara sormak lazım
 
K

KüçükAnne_

Ziyaretçi
çok şükür ya tek bir çatlak yok göbeğimde sadece göğsümde gümüş rengi var oda cok fazla değil. ama bacaklarımda kırmızı hatlar hafif hafi çıktı çatlak sanırsam.umarım çoğalmaz.bende bir şey kullanmıyorum
 
Yukarı Alt