Cilt lekeleri

fsuue

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nisan 2007
Mesajlar
14
Emoji Skoru
0
Cilt lekeleri sivilce ve cildinizin daha genç görünmesi için 3 kaşık süzme yoğurdun içine 2 çor. kaş. limon suyu. 1 çor. kaş. elma sirkesi eğer evde varsa birazda nar eşkisini boza kıvamına gelince cildinize sürün ve en az 45 dk. bekletin.sonra ovarak çıkartın.Suyla yıkayın.Haftada 2 sefer yapıyorum.sürekli uyguluyorum ve çok etkili.Cildimide ışıl ışıl yapıyor.
 

maze

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Nisan 2007
Mesajlar
124
Emoji Skoru
1
tşk ler canım deneyeceğim :)
 

gulsehri

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Nisan 2007
Mesajlar
759
Emoji Skoru
1
Cilt lekeleri sivilce ve cildinizin daha genç görünmesi için 3 kaşık süzme yoğurdun içine 2 çor. kaş. limon suyu. 1 çor. kaş. elma sirkesi eğer evde varsa birazda nar eşkisini boza kıvamına gelince cildinize sürün ve en az 45 dk. bekletin.sonra ovarak çıkartın.Suyla yıkayın.Haftada 2 sefer yapıyorum.sürekli uyguluyorum ve çok etkili.Cildimide ışıl ışıl yapıyor.
canim,senin yazini okuduktan sonra bende uygulamaya basladim ama bir problemim var,esmer olmama ragmen cildim cok kizariyor ve yaniyor,sendede ayni problem oldumu?
 

fsuue

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nisan 2007
Mesajlar
14
Emoji Skoru
0
biraz yanma oluyor,ama rahatsız edici değil,hemende geçiyor,limonu biraz azk koy istersen çünki yakan o.
 

sarxix papatya

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Nisan 2007
Mesajlar
1.554
Emoji Skoru
4
Yaş
45
kızlar benım de alnımda var.maydonozu ezıp ıcıne lımon damlat dedıler.yaptım.bıkere ıgrenc suratınızda yapraklar kucuk kucuk yesıl bır surat yerlere dokuluyo basınca yesıl yesıl boyuyo ıyı gelsın de neyse dedım yıkayınca suratım sarı yesıl bır renk kaldı.maydonozun yesılı boyadı.hadı cıkarayım dıye kantaron maskesı yaptım.suratım nasıl yandı.kıpkırmızı guneste kalmıs gıbı.krwem ustune krem oldum bı dahamı ....kafamçokkarıştı
 

bediz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Mayıs 2007
Mesajlar
2
Emoji Skoru
0
benimde yüzümde lekeler var deneyecem insallah iyi gelir
 

fsuue

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nisan 2007
Mesajlar
14
Emoji Skoru
0
Birde kil maskesi uyguluyorum.toz kil 2 yemek kaşığı, 1 yemek kaşığıda pirinç unu, 1-2 damla biberiye yağı,1-2 damlada susam yağı,1 tatlı kaşığı elma sirkesi ve limon. maskeyi hazırlayıp uyguluyorum haftada 1 gün kil maskesi 2 günde süzme yoğurt maskesini uyguluyorum ve cildim çok güzel.sigaraya rağmen.
 

seda85

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mayıs 2007
Mesajlar
3
Emoji Skoru
0
Yaş
33
bence tea tree kullanın kesin çözüm için
 

lara pxixnar

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Mayıs 2007
Mesajlar
8
Emoji Skoru
0
Yaş
39
lekeler ve çiller için maydonoz u az bi sula kaynatıyoruz sonra yüzümüze uyguluyoruz
ben denedim tavsiye ederim arkadaşlar
 
Yukarı Alt