• İstediğin her konuda başarılı olabilirsin! Saklama Kendini…
    Detayları incelemek için tıkla!
  • Pınar Labneli Tarif Yarışması 4. Hafta yarışma başladı.
    Pınar Labne lezzetlerı yarışıyor. Her hafta birinciye süpriz hediyeler.
    Lezzetli yarışmaya katılmak için HEMEN TIKLA !..

cinsel ilişkiye girememe sorunu

tuanataskinoglu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2016
8
0
29
merhaba
evleneli tam 1 yıl oldu ve biz eşimle hala ilişkiye giremedik. biraz girince acayip yanma oluyor canım çok yanıyor ve geri itiyorum. zaten kasıldığım için de ne kadar zorlasa giremiyor. kayganlaştırıcı zeytinyağı her şeyi denedik ama olmuyor sanki duvara çarpıyor yani gidecek yer yok gibi.
doktora 2 defa randevu aldım ve gidemedim derdimi nasıl anlatıcam çok utanıyorum. bu durumda olanlar var mı ? nasıl çözüm buldunuz yardımcı olun bi akıl verin.
tüp bebek bile düşündüm hani ilişkiye giremediğimiz için ama onu da her isteyene yapmazlar di mi yani bir takım testleri vardır. bebek istiyoruz yaşım 30 ve ilişkiye girmeden nasıl bebek sahibi olurumu düşünmeye başladım o kadar ki umudumu yitirdim ilişkiye girme konusunda.
 

queenofhaters

Yaşa Mustafa Kemal Paşa!
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2015
4.029
12.659
Vajinismus bölümü var sitede.

Sağlıklı bir cinsel hayatı olmayan kişiler bebek yapmamalı. Önceliğiniz problemlerinizi çözmek olsun.

Doktora ilişkiye giremediğinizi söylemeye utanıyorsanız, bebek zamanı nasıl alttan muayene olacaksınız??

30 yaşındasınız bir de, küçük de değilsiniz. Sizin durumunuzda binlerce kadın var bu forumda. Umarım yardımcı olurlar.
 

tuanataskinoglu

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2016
8
0
29
Vajinismus bölümü var sitede.

Sağlıklı bir cinsel hayatı olmayan kişiler bebek yapmamalı. Önceliğiniz problemlerinizi çözmek olsun.

Doktora ilişkiye giremediğinizi söylemeye utanıyorsanız, bebek zamanı nasıl alttan muayene olacaksınız??

30 yaşındasınız bir de, küçük de değilsiniz. Sizin durumunuzda binlerce kadın var bu forumda. Umarım yardımcı olurlar.[/QUOT

ne deseniz haklısınız valla. vajinismusu çok araştırdım.
 

yrn3

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
23 Eylül 2012
2.115
1.123
Iliskiye girmediginiz icin tup bebek yapmak istiyorsunuz yanlis mi anladim. Tup bebekte daha cok aci cekeceksiniz alttan muayeneler yumurta transferleri vs daha kolay olmuyor. Bence siz bi doktora gorunun psikolojik bi durum
 

ROBIN_

Melek de benim şeytan da; hangisi sana uyarsa.
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2015
679
1.125
Lütfen sağlıklı cinsel ilişki basamağını atlatmadan bebek yapma çalışmalarına girmeyin.
 

yenigeliinnn

Bir annem bir sen başka birşey istemem ben...
Kayıtlı Üye
2 Mart 2016
71
26
Canım ben de 6 ay kadar ugrastım burdaki cok hikayeleri okudum. Çok kötü bir durum evet. Ama inan hersey sende bitiyor bunu asla unutma. Eğer sadece psikolojik bir vajinusmus ise doktora bile gerek yok. Şöyle düşün en fazla ne kadar acıyabilir ki? Biz de herseyi denedik ama yok birtürlü olmuyodu doktoru son care olarak goruyordum ve cok ta cekiniyordum gitmeye velhasıl gerek kalmadı. Sevincten aglamstm basardigm icin. Kendini kasmamaya cals diyecegim olmicak o yuzden kassan bile bırak esin zorlasın basta acıması korkutuyo seni ama devamı hc oyle acılı olmuyo. Normalde bile her iliskide en basinda yine o acıma hissi geliyo ama acılınca hic kalmyo acı. Biz de ilk deneyim tabi anlamadigmz icin tamamen boyle acı cekicez zannediyoruz. Sen ne kadar itsen de esin yavas bi sekilde seni cok korkutmadan denemeye devam etsin sen de ne kadar acıcakmıs gibi hissesen de itme sakın en fazla ne olabilir diye dusun mesela. Eşine olan sevgini falan dusun o sırada kendini rahatlatmaya calıs oraya odaklama kendini İnsallah yardımcı olabiriz de en kısa sürede kurtulursun bu kötü durumdan.
 

helecanli

Üye
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2016
19
2
30
Canim ben 2 yillik evliyimm. Balayimiz muhtesem gecti diyebilirim. Evet iliski baslarken canim acicak diye korkmalar olmadi degil ama buna ragmen hersey cok yolundaydi. Sonra birden ne olduysa 6. Ayimiza yakin bende inanilmaz bir aci duyacagim hissi belirmeye basladi. Sanki daha once hic iliskiye girmemisiz de ilk kez birlesecekmisiz gibi. Esim her yanastiginda resmen kactim. Bahaneler uydurdum. Ve bunu yaptigim icinde boyut daha da ilerledi. Bir gun esime ben istemesemde olacak dedim. Ve o gun o kadar cok zorladikki bende yirtik meydana geldi. Arastirdim ettim vajinusmustan suphelendim. Insan zihninin yapamayacagi sey yok. Ben bunu bilir bunu söylerim. Sonra kendi kendime hayir ben hasta falan degilim bu benim ve diger tum kadinlarin yapabildigi birsey. Bende asacagim diyerek resmen isteksizlestigim halde gun asiri deneme karari aldim kendimce. Yavas yavas esiminde destegi ile bu durumu astik. Suan hamileyik bile. Gun sayiyoruzz.. Allahim bu durumu yasayan herkesin bi an once atlatmasini nasb etsin. Cok zor. Yasayan bilir.
 

pinkhouselife

Buralar hep papatya tarlası.
Kayıtlı Üye
17 Mart 2016
5.309
11.279
Vajinusmus deniyor buna canım. Kadınlar kulübünde birsürü sayfa var bununla alakalı. Bence oradaki tavsiyelerle halledebilirsin. Geçmiş olsun.
 

helecanli

Üye
Kayıtlı Üye
12 Ocak 2016
19
2
30
Cinsel ilişki denen şey bu kadar acılı mı korkuomm valla :KK43:
Sakin korkma cunku iliski aslinda hic ama hic acili birsey degil. Sadece bazen bizim durumumuzda olanlar yani kucuklugunden beri aman kizim aman kizim diye yetistirilen kizlarda kendini koruma ic gudusu olarak iliski sirasinda inanilmaz sekilde kasiliyorsun. Haliyle buda cok keyifli birseyi aci icinde gecirmene sebep oluyor. Oysa o anin tadini cikarmak herseyi akisina birakmak ve acı kavramini kafadan uzak tutmak en dogrusu.
 

Tubyy-90

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
15 Mart 2016
133
49
30
Sakin korkma cunku iliski aslinda hic ama hic acili birsey degil. Sadece bazen bizim durumumuzda olanlar yani kucuklugunden beri aman kizim aman kizim diye yetistirilen kizlarda kendini koruma ic gudusu olarak iliski sirasinda inanilmaz sekilde kasiliyorsun. Haliyle buda cok keyifli birseyi aci icinde gecirmene sebep oluyor. Oysa o anin tadini cikarmak herseyi akisina birakmak ve acı kavramini kafadan uzak tutmak en dogrusu.

O şeyi içime alma düşüncesi beni biraz ürkütüyor inanırmısın forumda dolaşıyorum çoğu bayan acısından bahsetmiş kafamda deli soru işaretleri oluştu. Teşekkür ediyorum cevabınız için
 

LOYANA

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2016
232
357
30
Merhabalar bende 1 aylık evliyim vajinismus olduğumu düşünmüyorum çok kasılmıyorum ama biraz daha girdiğinde bir yanma hissi oluyor ve itiyorum eşimi
Muayene olmadım ama tanıdık doktora sordum anestol krem dene dedi maalesef oda etki etmedi o acı yanma hissi kendimi çekmeme sebep oluyor ve artık benimde canımı sıkma ya başladı bu durum kayganlaştırıcı içinde kimi ise yaradı kimi gerekyok diyor iyice kafam karışık bu konu hakkında
Önerileriniz önemli benim için: (