Corana'dan dolayı devlet hastanesinde ki tüp bebek tedavileri iptal olma olasılığı varmi?

akasyaaa5

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Kasım 2017
596
468
Coranadan dolayi iptal olma durumu varmi? Zeynep kamil hastanesinde tedavi görüyorum telefonlardan ulaşamıyorum.
 


medusares

6. Takım 💪 hadi kızım gitsin 20 kg
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Temmuz 2019
2.255
5.368
İstanbul'da yaşamıyorum fakat benim tedavi gördüğüm hastanede iğnelere başlamamış olanların ve yeni tedaviye gelmek isteyenlerin tedavileri durduruldu.
 

medusares

6. Takım 💪 hadi kızım gitsin 20 kg
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Temmuz 2019
2.255
5.368
Hastane yönetimi kararı ile durduruldu ama dediğim gibi sizin tedavi gördüğünüz hastane hakkında bilgim yok 😔
 


burcusami

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Kasım 2015
2.731
2.966
31
Acaba özellerde durum naısl
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-02-2021

Hamileliğimin 7. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 232 gün kaldı.

Bebeğinizin beynindeki hızlı gelişmeden dolayı bebeğinizin başı bedeninden daha büyüktür. Bebeğinizin burun çukurları kolaylıkla seçilebilir. Bebeğinizin gözünü oluşturacak kaslar oluşmaya başlar. Bebeğinizin bacaklarıda küreğe benzemeye başladı. Bebeğinizin göz, kulak, ağız, burun, dudak, dil ve dişleri oluşmaya devam ediyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : < 1gr.

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Eylul41213

Minik adamım abi oluyor🧿
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
23 Ocak 2017
4.090
5.516
28
Coranadan dolayi iptal olma durumu varmi? Zeynep kamil hastanesinde tedavi görüyorum telefonlardan ulaşamıyorum.
Hatırlıyorum da zeynepkamilde aşılama yaptırırken bir bayanın aşılaması bayram tatiline denk geliyor diye iptal etmişlerdi
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 04-10-2020

Hamileliğimin 28. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 89 gün kaldı.

Bebeğinizin vücüdundaki yağ oranı artmaya devam ediyor ve şu anda vücudunun %2-3'ü yağdan oluşmaktadır.Zaman zaman, rahminizin büyümesi ve bağların gerilmesinden dolayı pelvik (kasık) ağrıları görülür. Dinlenmek bu gibi durumda size yardımcı olacaktır. Bebeğinizin tekmelerini saymaya başladınız mı?

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1050 gr. - Yaklaşık boyu : 37.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Seda2012Emre

Evli💍Mutlu😄Mert'li👶🏻
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Şubat 2019
2.828
5.853
21
Devlet tedavileri keser diye düşünüyorum. Ki sağlık çalışanları tüm devletlerde mutlaka korona vakası olduğunu söylüyor. En sağlıklısı tedavilerin ertelenmesi zaten
 

Seda2012Emre

Evli💍Mutlu😄Mert'li👶🏻
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Şubat 2019
2.828
5.853
21
Ay ben de neden gebelik takvimi çıkıyor tövbe estağfurullah ben hamile değilim ki nasıl kaldırıcam bunu
 


Mechulzaman

İki kedi, bir melek annesi.
Kayıtlı Üye
9 Mart 2020
356
757
28
Aay yazdığını görünce ben de güldüm şimdi 🤣 bilmiyorum ki kurcalayayım azcık 😁😁
Canım nası oldu anlamadım Kazen beyden mesaj gibi bi sayfa açıldı 😂 hala sitenin fransızıyım çözecem inşallah 😁 profil resminin altından hesap ayarlarına giriyorsun altlara doğru in bebeğimin doğum tarihi diye bi yer var orayı silince geçiyormuş :)
 

Seda2012Emre

Evli💍Mutlu😄Mert'li👶🏻
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Şubat 2019
2.828
5.853
21
Canım nası oldu anlamadım Kazen beyden mesaj gibi bi sayfa açıldı 😂 hala sitenin fransızıyım çözecem inşallah 😁 profil resminin altından hesap ayarlarına giriyorsun altlara doğru in bebeğimin doğum tarihi diye bi yer var orayı silince geçiyormuş :)
Dur bakiyim oldu mu
 


Seda2012Emre

Evli💍Mutlu😄Mert'li👶🏻
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Şubat 2019
2.828
5.853
21
Canım nası oldu anlamadım Kazen beyden mesaj gibi bi sayfa açıldı 😂 hala sitenin fransızıyım çözecem inşallah 😁 profil resminin altından hesap ayarlarına giriyorsun altlara doğru in bebeğimin doğum tarihi diye bi yer var orayı silince geçiyormuş :)
Hay alnını öpeyim senin krall😁 sağol valla. Ben 1 seneyi aşkındır kullanıyorum hala fransızım 😁
 

Selinby61

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
30 Mart 2019
1.380
603
Coranadan dolayi iptal olma durumu varmi? Zeynep kamil hastanesinde tedavi görüyorum telefonlardan ulaşamıyorum.
Belkide yakinda tedavileri durdururlar. Tedaviye başlamışlara illaki bi cozum sunacaktirlar. Bende basliyacaktim vazgectim. Hakkimizda hayirlisi sanirim bu surecte hastanelerden uzak olmak en iyisi
 

burcikkk

Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
5 Aralık 2019
933
577
32
Coranadan dolayi iptal olma durumu varmi? Zeynep kamil hastanesinde tedavi görüyorum telefonlardan ulaşamıyorum.
pazartesi günü ordaydım doktorlar hasta kabul ediyordu hatta ultrasona girenler fln vardı ama 2 günde olay değişmişmidir bilmiyorum
 

akasyaaa5

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Kasım 2017
596
468
pazartesi günü ordaydım doktorlar hasta kabul ediyordu hatta ultrasona girenler fln vardı ama 2 günde olay değişmişmidir bilmiyorum
Bugün ulastim hasteneye yeni tedavi.olacaklar alınmıyor gün alip regl bekleyenleri kabul etmiyorlar ama tedaviye ignelere baslayanlari bitirmeye calisiyoruz klinik kapanabilir dedi sekreter. Nisan daki tedavim iptal
 

akaleli

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Temmuz 2015
1.007
489
Kizlar tedavi iptali değil ama bahceci önlem amaclı ill hasta almayacakmis bir sure tedaviye muayene edecekmiş ama tedavi oncesi hazırlık yapacakmış bir sure hemen tedavi plani yapmacakmis bana çok mantikli ve guvenli geldi bu yaklasim
 


ISSIZZ

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2012
2.265
3.179
Kızlar ben yurt dışında yasıyorum pazartesi merkezi aradım virüs bulaşmadıysa başlayabilirsiniz dedi kapattı..
Nisan 1 tedaviye başlayacağız ama ben çok korkuyorum kararsizim başlasak mı iptal mı etsek.. burda vaka sayısı 1400 lerde...
Şuan iki hafta karantina ya alındık ama mecburî dışarıya çıkış serbest ve işe gitmek de serbest..
Sizce ne yapayım başlayayım mı tedaviye?
Bu virüs 1 yıl sürebilir diyorlar.. nereye kadar bekleyeceğiz kafam karıştı Allak bullak yardımcı olun bana nolur siz olsanız ne yaparsınız???
 


Yukarı