Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

Defolu Başak

Konusu 'Başak Burcu' forumundadır ve Elif tarafından 13 Mart 2007 başlatılmıştır.

    13 Mart 2007
    Konu Sahibi : Elif
  1. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    30.020
    Beğeni:
    17.197
    Ödül Puanları:
    488
    Sen sanatçı ruhlu olduğun için apayrı saçma bir boyutta yaşıyorsun. Böyle aklı bir karış havada gezen adamın iş bulması pek muhtemel değil, ömrünün sonuna kadar aylak aylak gezersin, sonunda da her büyük sanatçı gibi "Kimse beni anlamadı!" diye çıldırırsın, yarım aklın da gider.
     
  2. 20 Mart 2007
    Konu Sahibi : Elif
  3. EU1

    EU1 Ziyaretçi

    başak burçları yarım akıllı mı yani??
    aşk olsunnn...
    tamam en zeki burç ikizler ama başak burcuda çok mantıklı ve de akıllı yorumlarıyla herkes tarafından örnek alınır !!
     
  4. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : Elif
  5. sabah kuxsxu

    sabah kuxsxu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Evet haksızlık etmeyelım başaklara :))
     
  6. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : Elif
  7. canavar

    canavar Yılmak yok. Yola devam... Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    3.278
    Beğeni:
    138
    Ödül Puanları:
    353
    eliff ne demek oluyoo buu şimdi:mymeka: :dilcikar:
     
  8. 24 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : Elif
  9. Sitarem

    Sitarem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğeni:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Başaklar zeki ve dikkatlidirler..Bi yanlışlık oldu galiba..
     
  10. 19 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : Elif
  11. yenidengxuxl

    yenidengxuxl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşım başak burçlu birine kızmışsın belli ama genelleme lütfen
     
  12. 22 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : Elif
  13. ESRANIL

    ESRANIL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    318
    Beğeni:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    başaklara hakaret mi var ??? bi iki tanesi kötü olabilir her burcun vardır öle ama "sanatcı ruhlu oldgun için apayrı sacma boyutta yasıosun" bu kelime yakışmadı ...
     
  14. 22 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : Elif
  15. dishy_kartal

    dishy_kartal Afyon Kaymağı... Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    866
    Beğeni:
    176
    Ödül Puanları:
    123
    ben su ana kadar burclar uzerine yapilan yazilarda yorumlarda çok akilli ve mantikli burc olarak basaklari okudum 12 burc arasinda en çalkan burc yine biz basaklarin, yaw ben basak olmaktan cok mutluyum cunku ozelliklerimle ovunurum her daim..
     
  16. 10 Ekim 2007
    Konu Sahibi : Elif
  17. elenya

    elenya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    389
    Beğeni:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    ben tipik 1 başak burcuyum ama şükürler olsun evliyim kimse beni alamdı diye düşünmüyorum ve başak burcu birine kızmışsın sanırım ama defolu başaklar falan cok ayıp git kızdıgın kişiye direk söyle buraya böyle form acma
     
  18. 5 Kasım 2007
    Konu Sahibi : Elif
  19. SERRA

    SERRA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    388
    Beğeni:
    284
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşlar anladığım kadarıyla elif ablamız her burca bir defolu eleştiri yapmış amacı herhalde daha fazla ödül almak veya yanlız canısıkılıyo takılıyoo ölee işte bence kimse üzerine alınmasın zaten her başak kendini bilir bu özellikler bize uymuyor zaten elif ablam kaynağın kötü yoksa biz başaklar herzaman eleştiriye açığızdır.doğru olursa uyduruk diiilll:)
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.